Joo tänään ajoin kyseistä tietä ja oli pikkasen kiire, mutta nysvärit oli edessä jatkuvasti, merkeistä mainittakoon Kia, Mercedes, Volvo ja BMW. Itse ajoin vain pikkasen ylinopeutta, mutta kyseiset herrat kasoi että tietä ei tarvi antaa Yarikselle. No, enivei, kyllä niistä ohi pääsi, mutta turhaa jarruttamista niiltä sai sietää. No, nähdään myöhemmin taas.
Yaris motarilla E4 13.10.2018
6
271
Vastaukset
- Joooop
Hehhee
- säännötkin-on
Jos ajaa rajoituksen mukaan, niin ei tarvitse antaa tietä. Jos sinulla on hätä, niiin laita hätävilkut päälle.
Ohituskaistaa tietenkin VAIN ohitetaan. Sinne ei jäädä nysväämään.
Skodakuskin jää aina nysväämään melkein vakiona.
Olisi hyvä, jos ihmiset ajattelisivat muitakin. Jos jollain on kiire, niin antakaa tietä, jos se on vaan mahdollista. Ajakaa oikealla reunakaistalla.
Liittymistä tuleville ei tarvitse antaa tietä, etenkään kenenkään eteen ei mennä sen takia.
Näille kuskeille sakot nyt ja tulevaisuudessa. - näyttelijäukkeli
ajan yleensä aina plus kolkyt nopeutta, joten meen vasemmalta ohi ellet väistä oikealle kaistalle. noin ylipäätään päästelen sakemannien motarinopeutta, renki kuskaa mua jos kortti menee
- kaikkihannenäyttelee
Mitäs näyttelet? Puistoissa sivukujille viattomille naisihimisille popliinitakkia auot? Ja minä olen muuten kuussa käynyt astronautti ja Nobel-voittajaukkeli.
- Yyaristella
Yaris on tehty kovaan vauhtiin.
Olen ajanut Yariksella 200km / h. Täysin vakaata menoa.
Pyrin ajmaan kaikki nurin. - Variksella_lähtee
Litranen Yaris on kaamee menopeli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028