Vuokramorsiamia Pattayalla.

Heinähattu2010

32

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siisti kisu. Ei ole minun. Voi olla että on joskus ollut. Vaikea sanoa kun pyllyt on usein aika samanlaisia.

      • Onko sulla sähköpostia?


    • Sensei---

      Unelmieni hammaslääkärihän se siinä.... Khiai!
      Poraisin jos voisin.... tiedätte kyllä miksi en voi?

      • lerpanlerpat

        Silloin kun aviomiehellä oli vielä vaimo ja poika saman katon alla, niin poika kysyi äidiltään aamulla: "Äiti, osaako kakka seisoa?" Äiti naurahti että miten niin?
        No kun mä yöllä kuulin kun sanoit makuuhuoneessa iskälle että eikö se paska taaskaan seiso...


      • Sensei--
        lerpanlerpat kirjoitti:

        Silloin kun aviomiehellä oli vielä vaimo ja poika saman katon alla, niin poika kysyi äidiltään aamulla: "Äiti, osaako kakka seisoa?" Äiti naurahti että miten niin?
        No kun mä yöllä kuulin kun sanoit makuuhuoneessa iskälle että eikö se paska taaskaan seiso...

        Hyvä että myös rakkaiden Pattayan idioottien 10 vuotiaat lapset ovat löytäneet tämän matkailupalstan.
        Voivat vaihtaa sanaa superiskiensä kanssa.


    • TottaMo

      Minulla on naispuolinen tuttava Thaimaassa. Hän huolehtii minulle " paketin", " viisumeineen ja matkoineen " Suomeen. Täällä maksan vain asumiskulut Ym. Paluumatkalle laitan tytön mukaan sopivan summan rahaa... ja Suomalaisittain se ei ole paljon. Hyvää tauditonta tavaraa. Ja saa vaihtaa aina välillä.

      • Komennusmies2

        Ja vitut, tauditonta sieltä ei kyllä saa.


      • TottaMo

        Niin et sinä saa. Mutta mun pakettini tarkastetaan lähtiessä ja toisen kerran tänne tullessa. Monta noita on ollut ja vain kerran löytyi tippuri. No se lähti penisiliinillä, oli varmaan lennolla saanut sen ?


      • dzfsdf

        Tuollainen järjestely sopisi mullekin


      • Cupidman46
        dzfsdf kirjoitti:

        Tuollainen järjestely sopisi mullekin

        Se on helppoa. Thaicupidiin vaan juttelemaan tyttösten kanssa ja videopuheluilla vahvistaa että synkkaa eikä ole feikki, ennenkuin menee tapaamaan. Juttelin vuosia sitten 2 viikkoa erään thaikun kanssa tuntitolkulla puhelimessa, ennenkuin paljastui että se oli baarikärpäsen kanssa naimisissa oleva brittilikka, joka koitti uunottaa rahaa.
        Viisastuneena suoritin siitä lähtien henkilöllisyyden vahvistuksen aina kun aloitin uuden kanssa. Neljä olen tavannut. Yhtä tapailen vieläkin lomilla. Kyllä thaitytöt tietää mistä miehet tykkää. Sen huomaa otteista etteivät ole ekaa kertaa asialla.
        Olen lukenut sellaisesta koijauksesta kanssa, että jotkut nettitreffinaiset etsii tarkoituksella ukkomiehiä videoseuraksi ja paljastelevat itseään. Sitten kun mies näyttää veitikkaansa niin ne nauhoittaa sen ja alkavat kiristää rahaa. Jos olet ukkomies, niin älä heiluttele veitikkaasi netissä, jos se ei ole vaimosi siellä toisessa päässä.


      • vapaaheiluma
        Cupidman46 kirjoitti:

        Se on helppoa. Thaicupidiin vaan juttelemaan tyttösten kanssa ja videopuheluilla vahvistaa että synkkaa eikä ole feikki, ennenkuin menee tapaamaan. Juttelin vuosia sitten 2 viikkoa erään thaikun kanssa tuntitolkulla puhelimessa, ennenkuin paljastui että se oli baarikärpäsen kanssa naimisissa oleva brittilikka, joka koitti uunottaa rahaa.
        Viisastuneena suoritin siitä lähtien henkilöllisyyden vahvistuksen aina kun aloitin uuden kanssa. Neljä olen tavannut. Yhtä tapailen vieläkin lomilla. Kyllä thaitytöt tietää mistä miehet tykkää. Sen huomaa otteista etteivät ole ekaa kertaa asialla.
        Olen lukenut sellaisesta koijauksesta kanssa, että jotkut nettitreffinaiset etsii tarkoituksella ukkomiehiä videoseuraksi ja paljastelevat itseään. Sitten kun mies näyttää veitikkaansa niin ne nauhoittaa sen ja alkavat kiristää rahaa. Jos olet ukkomies, niin älä heiluttele veitikkaasi netissä, jos se ei ole vaimosi siellä toisessa päässä.

        Luulet vaan. Ei sun veitikkas ole sen kummempi kuin muittenkaan. Ei sitä kukaan tunnista vaikka kuinka heiluttelet. Vaimoskin on nähnyt hämmästyttävän paljon enemmän niitä kuin sinä.


      • Cupidman46
        vapaaheiluma kirjoitti:

        Luulet vaan. Ei sun veitikkas ole sen kummempi kuin muittenkaan. Ei sitä kukaan tunnista vaikka kuinka heiluttelet. Vaimoskin on nähnyt hämmästyttävän paljon enemmän niitä kuin sinä.

        Talouspaperirullasta kun otat sen hylsyn käteesi, niin tiedät minkäkokoinen minulla on. Se on tarkalleen samankokoinen. Yksi tyttö halusi vertailla kun ihaili miehuuttani.


      • teppokauniaisista
        Cupidman46 kirjoitti:

        Talouspaperirullasta kun otat sen hylsyn käteesi, niin tiedät minkäkokoinen minulla on. Se on tarkalleen samankokoinen. Yksi tyttö halusi vertailla kun ihaili miehuuttani.

        Thaimaassa talouspaperi rulla on lähes aina wc paperia, se siitä koosta.


      • tötteröhattu
        Cupidman46 kirjoitti:

        Se on helppoa. Thaicupidiin vaan juttelemaan tyttösten kanssa ja videopuheluilla vahvistaa että synkkaa eikä ole feikki, ennenkuin menee tapaamaan. Juttelin vuosia sitten 2 viikkoa erään thaikun kanssa tuntitolkulla puhelimessa, ennenkuin paljastui että se oli baarikärpäsen kanssa naimisissa oleva brittilikka, joka koitti uunottaa rahaa.
        Viisastuneena suoritin siitä lähtien henkilöllisyyden vahvistuksen aina kun aloitin uuden kanssa. Neljä olen tavannut. Yhtä tapailen vieläkin lomilla. Kyllä thaitytöt tietää mistä miehet tykkää. Sen huomaa otteista etteivät ole ekaa kertaa asialla.
        Olen lukenut sellaisesta koijauksesta kanssa, että jotkut nettitreffinaiset etsii tarkoituksella ukkomiehiä videoseuraksi ja paljastelevat itseään. Sitten kun mies näyttää veitikkaansa niin ne nauhoittaa sen ja alkavat kiristää rahaa. Jos olet ukkomies, niin älä heiluttele veitikkaasi netissä, jos se ei ole vaimosi siellä toisessa päässä.

        Olis kiva joskus nähdä kuinka nämä Arskat ja Penat juttelevat videopuheluissa tavallisten thainaisten kanssa " tunti tolkulla"? Thaicupidissa.....

        Kuka nyt jaksaa hokea " ai laav juuta ja ai miss juuta" edes varttia, niin nostan hattua, siinä tehdään maksulliseksi osoittautuvan piparin takia..... Öööh, etten sanoisi LUJASTI TÖITÄ.

        Mitä mieltä muuten herra suuri keskustelija on siitä, (tottahan olet dokumenttejä rakastamastasi maasta seurannut? Silmämuna kovana?) että kun läheskään kaikissa Isaanin pikkukylissä ei ole edes nettikahvilaa, niin siellä tytöt käyvät kylän velhon (joka taitaa enkkua ymmärrettävästi, siis osaa kirjoittaa sitä) luona ja pientä maksua vastaan velho kirjoittelee rakastuneille farangeille rakkauden täytteisiä sähköposteja? Eihän se nyt jokaiselle mitään henkilökohtaista kirjettä ala tekemään 100Thb hintaan, alussa sellaista kaikille sopivaa tunnustelua kuitenkin, jos sulla sattuu olemaan samasta pikkukaupungista esim 3 vaimoehdokasta, niin saatat saada sähköpostiisi 3 täysin samanlaista viestiä " rakkailtasi" Ajattele, niin ne vaan kaikki thaitytöt on samanlaisia ajatuksiltaan ja luonteeltaan. Eikö olekkin ihmeellistä?


      • Sensei--
        tötteröhattu kirjoitti:

        Olis kiva joskus nähdä kuinka nämä Arskat ja Penat juttelevat videopuheluissa tavallisten thainaisten kanssa " tunti tolkulla"? Thaicupidissa.....

        Kuka nyt jaksaa hokea " ai laav juuta ja ai miss juuta" edes varttia, niin nostan hattua, siinä tehdään maksulliseksi osoittautuvan piparin takia..... Öööh, etten sanoisi LUJASTI TÖITÄ.

        Mitä mieltä muuten herra suuri keskustelija on siitä, (tottahan olet dokumenttejä rakastamastasi maasta seurannut? Silmämuna kovana?) että kun läheskään kaikissa Isaanin pikkukylissä ei ole edes nettikahvilaa, niin siellä tytöt käyvät kylän velhon (joka taitaa enkkua ymmärrettävästi, siis osaa kirjoittaa sitä) luona ja pientä maksua vastaan velho kirjoittelee rakastuneille farangeille rakkauden täytteisiä sähköposteja? Eihän se nyt jokaiselle mitään henkilökohtaista kirjettä ala tekemään 100Thb hintaan, alussa sellaista kaikille sopivaa tunnustelua kuitenkin, jos sulla sattuu olemaan samasta pikkukaupungista esim 3 vaimoehdokasta, niin saatat saada sähköpostiisi 3 täysin samanlaista viestiä " rakkailtasi" Ajattele, niin ne vaan kaikki thaitytöt on samanlaisia ajatuksiltaan ja luonteeltaan. Eikö olekkin ihmeellistä?

        Herra suuri keskustelija 😎 hyvä lohkasu.
        Minä tiedän tämän toiminnan vaikka mut aina tyrmätään, voi harmi.
        Mulla on tuttu pariskunta joka hoitaa näitä fallepyörityksiä työkseen.
        Siellä on huoneessa tietokoneet rivissä minne tytöt tulee sovittuna aikana ailavjuuta jauhaan ja falle pistää taas ykköspoikakaverina 500.
        On myös olemassa fallesanasto kielenkäännös, joita juttuja ne opettelee ja hokee aimissjuu.
        Näin on jajunttilan tintsuvannoutuneet pitääitseään miehinä aijaillen peppukuvia.


      • taloupaperinÄO
        Cupidman46 kirjoitti:

        Talouspaperirullasta kun otat sen hylsyn käteesi, niin tiedät minkäkokoinen minulla on. Se on tarkalleen samankokoinen. Yksi tyttö halusi vertailla kun ihaili miehuuttani.

        Jaahas... Täällä joku päätti nostattaa "miehistä itsetuntoaan?....... Kertomalla anonyyminä anonyymeille, että hänen peniksensä on " täsmälleen" talouspaperihylsyn kokoinen?? Kertoo jonkin verran palstalaisten älykkyyden tasosta?

        Ikävä todeta, mutta baaritytöt eivät paljon hurraata huuda, jos vastenmielisen näköisellä asiakkaalla sattuu olemaan " talouspaperihylsyn kokoinen kikkeli??"


      • 63NumBall64
        tötteröhattu kirjoitti:

        Olis kiva joskus nähdä kuinka nämä Arskat ja Penat juttelevat videopuheluissa tavallisten thainaisten kanssa " tunti tolkulla"? Thaicupidissa.....

        Kuka nyt jaksaa hokea " ai laav juuta ja ai miss juuta" edes varttia, niin nostan hattua, siinä tehdään maksulliseksi osoittautuvan piparin takia..... Öööh, etten sanoisi LUJASTI TÖITÄ.

        Mitä mieltä muuten herra suuri keskustelija on siitä, (tottahan olet dokumenttejä rakastamastasi maasta seurannut? Silmämuna kovana?) että kun läheskään kaikissa Isaanin pikkukylissä ei ole edes nettikahvilaa, niin siellä tytöt käyvät kylän velhon (joka taitaa enkkua ymmärrettävästi, siis osaa kirjoittaa sitä) luona ja pientä maksua vastaan velho kirjoittelee rakastuneille farangeille rakkauden täytteisiä sähköposteja? Eihän se nyt jokaiselle mitään henkilökohtaista kirjettä ala tekemään 100Thb hintaan, alussa sellaista kaikille sopivaa tunnustelua kuitenkin, jos sulla sattuu olemaan samasta pikkukaupungista esim 3 vaimoehdokasta, niin saatat saada sähköpostiisi 3 täysin samanlaista viestiä " rakkailtasi" Ajattele, niin ne vaan kaikki thaitytöt on samanlaisia ajatuksiltaan ja luonteeltaan. Eikö olekkin ihmeellistä?

        Ihan samaa nauroin, nämä vuokramorsiamet osaavat hyvin rajoitetusti englantia, hyvin rajoitetusti... jos lainkaan, arskat ja penat tarkoituksella pienellä, tuskin hekään osaavat englantia juurikaan paremmin, thaikieltä varmasti... sitten jos kouluttamaton thaivosu osaa hyvin englantia, se pääsee huomattavasti parempiin hommiin kuin bepaamyymään jonnekin, kuka vaan siitä on valmis jotain maksamaa... "Se on helppoa... toisessa lauseessa homma meni täysin överiksi, ja sama homma jatkui loppuun asti...


      • tötteröhattu
        Sensei-- kirjoitti:

        Herra suuri keskustelija 😎 hyvä lohkasu.
        Minä tiedän tämän toiminnan vaikka mut aina tyrmätään, voi harmi.
        Mulla on tuttu pariskunta joka hoitaa näitä fallepyörityksiä työkseen.
        Siellä on huoneessa tietokoneet rivissä minne tytöt tulee sovittuna aikana ailavjuuta jauhaan ja falle pistää taas ykköspoikakaverina 500.
        On myös olemassa fallesanasto kielenkäännös, joita juttuja ne opettelee ja hokee aimissjuu.
        Näin on jajunttilan tintsuvannoutuneet pitääitseään miehinä aijaillen peppukuvia.

        Siksi en tuolle aijatulle tytön kuvalle paljon painoarvoa laskekkaan. Tuollaisen kuvan saa otettua kuka tahansa 500Thb, jos antaa tytön pitää kuvauksessa käytetyt asusteet. Siihen kun heittää "vähän niinkun hatuks" päälle 1500Thb, niin voi vaikka vierailla tytön sisällä..... Sillä "talouspaperihylsyn" kokoisellaan. Onnistuu melkein keneltä tahansa. Joiltakin todella "persoonallisen näköisiltä" onnistuminen vaatii vähän enemmän bateja, mutta onnistuu. Itse en tiedä ketään, joka olisi halunnut, mutta jäänyt ilman naisen kosketusta Thaimaassa. Tiedättekö te?


      • PelleMoro

        Älä kiusaa....just tossa toisessa 2010 tiesi todistetusti kaikkien olevan yksi ja tämän yhden olevan kaikki ja sitte hän menee huomenna aamulla Thaimaan aikaan lenkille, eli nyt vuoro siirtyi hänen laiffilleen.


      • Kerro lisää?


    • 6655443377

      Tuolta Thaicupidista minä löysin viiden lapsen äidin, joka väitti olevansa hammaslääkäri Chiang Maissa ja kertoi uunottavansa tyhmää suomalaisukkoa, joka vanhana ja paksuna ei enää pysty mihinkään. Lerpaksi kertoi sitä kutsuttavan, kun vähän ymmärsi internetkirjoituksistaan. Kertoi sitten, että viides lapsi oli vaalean farangin kanssa saatu aikaiseksi, mutta tuo lerppa luuli omakseen. Nyt hänen pienen ja lähes olemattoman omaisuutensa lypsettyään, haluaisi uuden farangin, jolla toimisi. Kertoi myös, että ukolle täysin rahattomana on pikainen maastakarkoitus edessä ja suurlähetystö on jo soitttanut monesti asiasta, lapsensa Suomessa ovat järjestäneet jo rahankeräyksen lentolipun ostoon. Kyllä sillä lerpalla kelpaa, kun lapset huolehtivat isiraukasta.

      • Parakodistakuultua

        Kuulin vähän ikävämmän version tuosta lastensa rakkaudesta isään... Tyttö tarvii isältään munuaisen ja poika haiman. Juopotelleet ne pilalle isäukon ponupannun kanssa.
        Paraisissa paikallinen puoskari on luvannut hoitaa siirrot Parakodin kellarissa kaikessa hiljaisuudessa. Läheiseen metsään ovat jo kaivaneet kuopan valmiiksi lopulle ruumihille.


    • 63NumBall64

      Resupetteri taitaa olla turhaan selittää että ainoa motivaatio pattayalle ja palstalle on vuokraperseet.... joskin tämäkin avaus kertoo totuuden joka on... vuokraperseet.

      • ystäväsipersei

        Eikö tuo aloitus vuokramorsiamista ole Sensein tekemä?


      • Lerppavuokraa

        Ai lerppa on siirtynyt vuokraisännäksi, käykö kauppa hyvin?


      • Eikelpaaei
        Lerppavuokraa kirjoitti:

        Ai lerppa on siirtynyt vuokraisännäksi, käykö kauppa hyvin?

        Ei se vanha hammaslääkäriksi kuvittelemansa harppu kelpaa kellekkään, sadalla bathilla on lerppa yrittänyt kaupitella yöksi, mutta ostajilla päässyt oksennus, tarjokkaan nähtyään.


    • LonDuis

      Minulle on tullut kaksi kertaa pettymys kuparipannussa. Toisella kertaa rosvopaisti oli surkeaa ja toisella kertaa pizza oli ala-arvoista. Sitävastoin eräällä kerralla vuohenjuustobroileri oli erityisen hyvää. Muuten tavallista ruokaa ja asiakkaat vain suomalaisia.

    • v1988

      Mulla oli tuollainen vuokramorsian, ja unohtui asumaan luokseni Norjaan. Piti kyllä palauttaa, mutta en kehdannut, kun oli niin sopivaa tekoa mulle. Tuosta on jo 8 vuotta, ja eipä ole valittamista. Eipä tuo englantia osannut alkuun, eikä muitakaan , kuin syntymämaan kieltään. Hänen siskonsa tulkkasi, jos tuli ongelmia. No... minä opin Thai kieltä ja hän Suomea ja Norjaa.

    • einähdätaas

      Tää Pattajan matkakeskustelusivu on yhdelle tyypille eristetty hullujenhuone, jota hän vahtii kuin hai laivaa. Kiitos ei tällaista.

    • Siis vuokra, paljonko maksaa ja millaiset ehdot?

      • exhärkä

        170 euroa kun varaat vuorokaudelle niin sinulla on jatkuvasti tasokas nainen messissä.
        Jos pelkkä pano kiinnostaa niin siihen riittää 50-60 euroa kertalaakiin. Suikkarit vielä halvemmalla. Perusnainen (vähän vanhempi) kuukaudeksi kainaloon ja kustannus on 750 euroa. Mitään sen kummempia ehtoja ei ole. Juottaminen ja syöttäminen on sinun käsissäsi missä määrin teet sitä. Ei kannata tehdä kovin pitkiä diilejä lomalla eikä varsinkaan maksaa etukäteen. Jos tulee kismaa niin sinne meni.
        Älä ota alle 25v kaunista tyttöä pitkäaikaiseksi. Tulee harmia ku niillä on vientiä niin paljon ja vakisulhasia. Kouluasteikolla ota tyydyttävän ja hyvän väliltä. Saat parhaan palautteen. Luonne tärkeämpi kuin ulkonäkö.


      • exhärkä kirjoitti:

        170 euroa kun varaat vuorokaudelle niin sinulla on jatkuvasti tasokas nainen messissä.
        Jos pelkkä pano kiinnostaa niin siihen riittää 50-60 euroa kertalaakiin. Suikkarit vielä halvemmalla. Perusnainen (vähän vanhempi) kuukaudeksi kainaloon ja kustannus on 750 euroa. Mitään sen kummempia ehtoja ei ole. Juottaminen ja syöttäminen on sinun käsissäsi missä määrin teet sitä. Ei kannata tehdä kovin pitkiä diilejä lomalla eikä varsinkaan maksaa etukäteen. Jos tulee kismaa niin sinne meni.
        Älä ota alle 25v kaunista tyttöä pitkäaikaiseksi. Tulee harmia ku niillä on vientiä niin paljon ja vakisulhasia. Kouluasteikolla ota tyydyttävän ja hyvän väliltä. Saat parhaan palautteen. Luonne tärkeämpi kuin ulkonäkö.

        Kiitos tiedosta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe