Kokeessa lunttaaminen

Olen 13 vuotias poika ja minulla on kemian koe ensi keskiviikkona ja en ole kovin hyvä kemiassa.
Olisiko kellään jakaa hyviä lunttaustapoja ,koska en haluaisi nelosta kokeesta?
JA EI PLIIS SITTE SEMMOSIA JOTKA VALITTAA ETTÄ "Lue kokeisiin niin ei tarvi luntata"
Ilmoita

Kuuntele tunnilla ja lue kokeisiin niin et saa nelosia
1 VASTAUS:
Jaa
+Lisää kommentti
Moi, lunttaaminen ei kannata. Kannattaisi olla yhteydessä opettajaan, jotta saisit apua ja tukea oppimiseen. Oletko kokeillut sitä että kertaat kemian koealueen kappale kerrallaan ja tekisit lopulta jonkinlaisen yhteenvedon/mind mapin aiheesta ja kertaisit tekemäsi muistiinpanot ennen koetta?
Tsemppiä tulevaan kokeeseen!
t. Lotta / Helsingin NettiSaapas
Ilmoita
Oliko se koe tänään, miten se meni?
Ilmoita
Älä nyt ihmeessä lunttaa. Siitähän voi joutua opettajien silmätikuksi ja se vasta kauheaa on. Ei ikinä enää luottoa yläkoulun aikana. Koita lukea sen verran että pääset läpi siitä. Seuraavassa koulussa ei ehkä ole lainkaan kemiaa eikä kaikissa ammateissa sitä tarvita. Lue vaikka juuri ilmestynyt kirja "Apua, mikä ammatiksi?" (www.sunkirja.com). Kysy esim. kirjastosta tai kirjakaupasta.
Ilmoita
Kirjottele käteen vastauksia.
Ilmoita
taittele vaikka pieniä paperin paloja postimerkin kokoisiksi mytyiksi ja availe sitten kokeen aikana ja katso oikeat vastaukset papereista. säästyy aikaa kokeen lukemiselta, käytä se aika vaikka kivoihin harrastuksiin ja ulkoiluun tylsän kokeisiin lukemisen sijasta
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kokeessa lunttaaminen

Olen 13 vuotias poika ja minulla on kemian koe ensi keskiviikkona ja en ole kovin hyvä kemiassa.
Olisiko kellään jakaa hyviä lunttaustapoja ,koska en haluaisi nelosta kokeesta?
JA EI PLIIS SITTE SEMMOSIA JOTKA VALITTAA ETTÄ "Lue kokeisiin niin ei tarvi luntata"

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta