Millaista kokemusta tuollaisesta? Lähinnä kiinnostaa, että onko riittävän väännökäs perävaunuun vetoon ja tuleeko sisään lämpöä? Entä onko ongelmia? Ajattelin lähinnä käytettyä katsella.
Astra K 1.6 cdti
3
385
Vastaukset
- eiköhänJaksane
Kokemusta ao autosta on vasta erittäin vähän, mutta ensi tuntumilta jo 100 kW:n versiossa ainakin tuntuu vääntöä riittävän ihan hyvin jopa perinteisellä automaatilla.
Tuplaturbossa olisi voimaa enemmän, mutta automaattina sitä ei ole ainakaan aiemmin saanut.
Max-perävaunupainoa on ainoastaan vähän yli 1400 kg, mutta uskoisinpa suomalaisten 80 km/h vetonopeusrajoitusten puitteissa puhdin riittävän noilla massoilla ihan hyvin.
Aikomus olisi testailla kuinka pieni vaunu perässä kulkee - ja miksei kulkisi, vähän yli sataheppaisilla 2-litran bensa-autoillahan on vaunuja kiskottu aikoinaan hurumycket. Joissa vääntöä oli n. puolet ao. Astran dieselistä.
Lämpimyydestä ei ole kokemusta kesän jatkuessa.
Ja TM:n kestotestissä K-Astra pärjäili ihan mukavasti, tosin bensakoneisena versiona. - Opelastra2017
Opel Astra 1.6 cdti 118 kw vetää venettä ja ralliautoa ihan loistavasti. 1000 kg -1200 kg.
Ilman Webastoa ei voi ostaa jos meinaa ajaa ilman toppatakkia talvella.
75000 km ajannut ei mitään ongelmia- Hfhh
Jo ensimmäisessä insigniassa oli quitheat toiminto, joka hoiti tuon ongelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586