Millaista kokemusta tuollaisesta? Lähinnä kiinnostaa, että onko riittävän väännökäs perävaunuun vetoon ja tuleeko sisään lämpöä? Entä onko ongelmia? Ajattelin lähinnä käytettyä katsella.
Astra K 1.6 cdti
3
355
Vastaukset
- eiköhänJaksane
Kokemusta ao autosta on vasta erittäin vähän, mutta ensi tuntumilta jo 100 kW:n versiossa ainakin tuntuu vääntöä riittävän ihan hyvin jopa perinteisellä automaatilla.
Tuplaturbossa olisi voimaa enemmän, mutta automaattina sitä ei ole ainakaan aiemmin saanut.
Max-perävaunupainoa on ainoastaan vähän yli 1400 kg, mutta uskoisinpa suomalaisten 80 km/h vetonopeusrajoitusten puitteissa puhdin riittävän noilla massoilla ihan hyvin.
Aikomus olisi testailla kuinka pieni vaunu perässä kulkee - ja miksei kulkisi, vähän yli sataheppaisilla 2-litran bensa-autoillahan on vaunuja kiskottu aikoinaan hurumycket. Joissa vääntöä oli n. puolet ao. Astran dieselistä.
Lämpimyydestä ei ole kokemusta kesän jatkuessa.
Ja TM:n kestotestissä K-Astra pärjäili ihan mukavasti, tosin bensakoneisena versiona. - Opelastra2017
Opel Astra 1.6 cdti 118 kw vetää venettä ja ralliautoa ihan loistavasti. 1000 kg -1200 kg.
Ilman Webastoa ei voi ostaa jos meinaa ajaa ilman toppatakkia talvella.
75000 km ajannut ei mitään ongelmia- Hfhh
Jo ensimmäisessä insigniassa oli quitheat toiminto, joka hoiti tuon ongelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056