jos en minä kasvata miehen lapsia. Usein kuulee sanottavan että äitipuoli ei saa komentaa eikä kasvattaa miehen lapsia. Miksi ei, kuka sen tekisisi meillä ainakaan jos en minä? Oelmme miehen kanssa sopineet että olen hänen lapsilleen äiti, ja sillä sipuli. Mulla on valtuudet heihin samoin kuin omiinkin pirpanoihini. Eihän se exä siitä tykkää eikä kakarat, mutta viis heistä, asia tehdään kuin me aikuiset sanotaan. Ekslle ei kuulu meidän talon tohinat mitenkään ja kasvatukset. On ruma kuin pesusieni ja laiska kun iilimato. Ei semmoinen edes osaa lapsia hoitaa saatikka kasvattaa. On hyvä että mies läysi minut jotta voin taata hänen lapsilleen onnellisen tulevaisuuden. Olen paras hänen mielestään. Kuri, säännöt ja ahkeruus. Omani sen osaavatkin nyt aloitan toisen kierroksen miehen lapsista, jännää. Onneksi omat ovat esimerkkinä joten jaamme vastuun. Mieskin on tukenamme ja sanoo lapsille aina jos kiukkuavat ja käyttäytyvät minua kohtaan huonosti.
Kuka muu muka
11
225
Vastaukset
- Uusäiti
Toinen kierros paras kierros! Siinä on saanut jo vähän harjoitella. Ekalla kierroksellahan touhu on kaikilla vähän mitä sattuu, mutta uusperheet toimivat aina kuin rasvattu salama.
- NäinhänSeMenee
Yleensähän se menee niin, että toinen kierros päätyy nopeasti eroon ja vasta kolmannella tai neljännellä kerralla luupäisimmät onnistuu. Fiksut taitaa homman jo ekalla kierroksella. :D
- ParasVinkki
Kun äijänkäppänäsi lapset eivät kuitenkaan edes asu teillä, niin pidä vaan suosiolla siideritahmaiset näppisi erossa heistä kun ovat kyläilemässä.
- Uusäiti
Olen paljon parempi kuin ex-äiti. Minun on oikaistava kieroonkasvatetut lapset. Ex-äiti aiheutti heille tavallaan henkisen skolioosin.
- Uusäiti
Kellään ei ole mitään asiallista sanottavaa. Tyypillistä.
- LissuOnFörbi
Kukako muu muka? No lasten vanhemmat tietenkin, äiti ja isä.
Tietysti sulla on sananvalta omassa kodissasi jos lapset siellä käy, mutta ei muuten. Ja silloinkin suurempi paino lasta koskevissa asioissa on lapsen isällä.- äitipuolikasvattaa
Kyllä meillä kuria riittää. Miehen lapset ovat niin laiskoja ja eivät tottele yhtään minua, vaikka kuinka monta kertaa sanon. Eivät edes osaa ottaa oppia minun lapsistani jotka ovat esimerkkinä heille miten käyttäydytään.
Sotkevat ja mellastavat aina kun ovat täällä, ja me muut siivoomme.
Meillä on tapana että minä osallistun mieheni lasten kasvatukseen koska heidän äiti ei oikeasti välitä minun vastuullani on toisenkin lapset en tiedä missä ovat kasvaneet mutta aivan on mahdottomia, aikuisen sana ei paina yhtään.
Onneksi olen olemassa he tarvivat jämptiä ja asiallista aikuista vierelleen, olen siihen paras. - LissuOnFörbi
äitipuolikasvattaa kirjoitti:
Kyllä meillä kuria riittää. Miehen lapset ovat niin laiskoja ja eivät tottele yhtään minua, vaikka kuinka monta kertaa sanon. Eivät edes osaa ottaa oppia minun lapsistani jotka ovat esimerkkinä heille miten käyttäydytään.
Meillä on tapana että minä osallistun mieheni lasten kasvatukseen koska heidän äiti ei oikeasti välitä minun vastuullani on toisenkin lapset en tiedä missä ovat kasvaneet mutta aivan on mahdottomia, aikuisen sana ei paina yhtään.
Onneksi olen olemassa he tarvivat jämptiä ja asiallista aikuista vierelleen, olen siihen paras.Jos olisit äitipuoleni (jota et onneksi ole), en minäkään sinua tottelisi. En myöskään ottaisi oppia siiderivalasäidin lapsista.
- Lissuhei
äitipuolikasvattaa kirjoitti:
Onneksi olen olemassa he tarvivat jämptiä ja asiallista aikuista vierelleen, olen siihen paras.Ei sulla ole miestä eikä mitään lapsia, olet yksinäinen vanha katkera alkoholisti.
- äitipuolikasvattaa
Lissuhei kirjoitti:
Ei sulla ole miestä eikä mitään lapsia, olet yksinäinen vanha katkera alkoholisti.
Äitisi on ja siksi susta tuli tuollainen
- MeidänKasvatuksesta
Uskoisin, että he, jotka sanovat, etteivät äitipuolet saa kasvattaa miestensä lapsia, ovat niitä, jotka ovat tunteneet vain sellaisia äitipuolia, jotka pyrkivät omimaan miehen lapset. Oma mieheni ainakin haluaisi, että komentaisin enemmän hänen lapsiaan. Minä myös huolehdin heidän vaatetuksestaan, koska miestäni ei kiinosta, minkälaisissa vaatteissa hänen lapsensa kulkevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888