Kuka muu muka

tipuoliosaakaiken

jos en minä kasvata miehen lapsia. Usein kuulee sanottavan että äitipuoli ei saa komentaa eikä kasvattaa miehen lapsia. Miksi ei, kuka sen tekisisi meillä ainakaan jos en minä? Oelmme miehen kanssa sopineet että olen hänen lapsilleen äiti, ja sillä sipuli. Mulla on valtuudet heihin samoin kuin omiinkin pirpanoihini. Eihän se exä siitä tykkää eikä kakarat, mutta viis heistä, asia tehdään kuin me aikuiset sanotaan. Ekslle ei kuulu meidän talon tohinat mitenkään ja kasvatukset. On ruma kuin pesusieni ja laiska kun iilimato. Ei semmoinen edes osaa lapsia hoitaa saatikka kasvattaa. On hyvä että mies läysi minut jotta voin taata hänen lapsilleen onnellisen tulevaisuuden. Olen paras hänen mielestään. Kuri, säännöt ja ahkeruus. Omani sen osaavatkin nyt aloitan toisen kierroksen miehen lapsista, jännää. Onneksi omat ovat esimerkkinä joten jaamme vastuun. Mieskin on tukenamme ja sanoo lapsille aina jos kiukkuavat ja käyttäytyvät minua kohtaan huonosti.

11

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusäiti

      Toinen kierros paras kierros! Siinä on saanut jo vähän harjoitella. Ekalla kierroksellahan touhu on kaikilla vähän mitä sattuu, mutta uusperheet toimivat aina kuin rasvattu salama.

      • NäinhänSeMenee

        Yleensähän se menee niin, että toinen kierros päätyy nopeasti eroon ja vasta kolmannella tai neljännellä kerralla luupäisimmät onnistuu. Fiksut taitaa homman jo ekalla kierroksella. :D


    • ParasVinkki

      Kun äijänkäppänäsi lapset eivät kuitenkaan edes asu teillä, niin pidä vaan suosiolla siideritahmaiset näppisi erossa heistä kun ovat kyläilemässä.

      • Uusäiti

        Olen paljon parempi kuin ex-äiti. Minun on oikaistava kieroonkasvatetut lapset. Ex-äiti aiheutti heille tavallaan henkisen skolioosin.


    • Uusäiti

      Kellään ei ole mitään asiallista sanottavaa. Tyypillistä.

    • LissuOnFörbi

      Kukako muu muka? No lasten vanhemmat tietenkin, äiti ja isä.
      Tietysti sulla on sananvalta omassa kodissasi jos lapset siellä käy, mutta ei muuten. Ja silloinkin suurempi paino lasta koskevissa asioissa on lapsen isällä.

      • äitipuolikasvattaa

        Kyllä meillä kuria riittää. Miehen lapset ovat niin laiskoja ja eivät tottele yhtään minua, vaikka kuinka monta kertaa sanon. Eivät edes osaa ottaa oppia minun lapsistani jotka ovat esimerkkinä heille miten käyttäydytään.
        Sotkevat ja mellastavat aina kun ovat täällä, ja me muut siivoomme.
        Meillä on tapana että minä osallistun mieheni lasten kasvatukseen koska heidän äiti ei oikeasti välitä minun vastuullani on toisenkin lapset en tiedä missä ovat kasvaneet mutta aivan on mahdottomia, aikuisen sana ei paina yhtään.
        Onneksi olen olemassa he tarvivat jämptiä ja asiallista aikuista vierelleen, olen siihen paras.


      • LissuOnFörbi
        äitipuolikasvattaa kirjoitti:

        Kyllä meillä kuria riittää. Miehen lapset ovat niin laiskoja ja eivät tottele yhtään minua, vaikka kuinka monta kertaa sanon. Eivät edes osaa ottaa oppia minun lapsistani jotka ovat esimerkkinä heille miten käyttäydytään.
        Sotkevat ja mellastavat aina kun ovat täällä, ja me muut siivoomme.
        Meillä on tapana että minä osallistun mieheni lasten kasvatukseen koska heidän äiti ei oikeasti välitä minun vastuullani on toisenkin lapset en tiedä missä ovat kasvaneet mutta aivan on mahdottomia, aikuisen sana ei paina yhtään.
        Onneksi olen olemassa he tarvivat jämptiä ja asiallista aikuista vierelleen, olen siihen paras.

        Jos olisit äitipuoleni (jota et onneksi ole), en minäkään sinua tottelisi. En myöskään ottaisi oppia siiderivalasäidin lapsista.


      • Lissuhei
        äitipuolikasvattaa kirjoitti:

        Kyllä meillä kuria riittää. Miehen lapset ovat niin laiskoja ja eivät tottele yhtään minua, vaikka kuinka monta kertaa sanon. Eivät edes osaa ottaa oppia minun lapsistani jotka ovat esimerkkinä heille miten käyttäydytään.
        Sotkevat ja mellastavat aina kun ovat täällä, ja me muut siivoomme.
        Meillä on tapana että minä osallistun mieheni lasten kasvatukseen koska heidän äiti ei oikeasti välitä minun vastuullani on toisenkin lapset en tiedä missä ovat kasvaneet mutta aivan on mahdottomia, aikuisen sana ei paina yhtään.
        Onneksi olen olemassa he tarvivat jämptiä ja asiallista aikuista vierelleen, olen siihen paras.

        Ei sulla ole miestä eikä mitään lapsia, olet yksinäinen vanha katkera alkoholisti.


      • äitipuolikasvattaa
        Lissuhei kirjoitti:

        Ei sulla ole miestä eikä mitään lapsia, olet yksinäinen vanha katkera alkoholisti.

        Äitisi on ja siksi susta tuli tuollainen


    • MeidänKasvatuksesta

      Uskoisin, että he, jotka sanovat, etteivät äitipuolet saa kasvattaa miestensä lapsia, ovat niitä, jotka ovat tunteneet vain sellaisia äitipuolia, jotka pyrkivät omimaan miehen lapset. Oma mieheni ainakin haluaisi, että komentaisin enemmän hänen lapsiaan. Minä myös huolehdin heidän vaatetuksestaan, koska miestäni ei kiinosta, minkälaisissa vaatteissa hänen lapsensa kulkevat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe