jos en minä kasvata miehen lapsia. Usein kuulee sanottavan että äitipuoli ei saa komentaa eikä kasvattaa miehen lapsia. Miksi ei, kuka sen tekisisi meillä ainakaan jos en minä? Oelmme miehen kanssa sopineet että olen hänen lapsilleen äiti, ja sillä sipuli. Mulla on valtuudet heihin samoin kuin omiinkin pirpanoihini. Eihän se exä siitä tykkää eikä kakarat, mutta viis heistä, asia tehdään kuin me aikuiset sanotaan. Ekslle ei kuulu meidän talon tohinat mitenkään ja kasvatukset. On ruma kuin pesusieni ja laiska kun iilimato. Ei semmoinen edes osaa lapsia hoitaa saatikka kasvattaa. On hyvä että mies läysi minut jotta voin taata hänen lapsilleen onnellisen tulevaisuuden. Olen paras hänen mielestään. Kuri, säännöt ja ahkeruus. Omani sen osaavatkin nyt aloitan toisen kierroksen miehen lapsista, jännää. Onneksi omat ovat esimerkkinä joten jaamme vastuun. Mieskin on tukenamme ja sanoo lapsille aina jos kiukkuavat ja käyttäytyvät minua kohtaan huonosti.
Kuka muu muka
tipuoliosaakaiken
11291
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 11
Vanhimmat
Toinen kierros paras kierros! Siinä on saanut jo vähän harjoitella. Ekalla kierroksellahan touhu on kaikilla vähän mitä sattuu, mutta uusperheet toimivat aina kuin rasvattu salama.
Yleensähän se menee niin, että toinen kierros päätyy nopeasti eroon ja vasta kolmannella tai neljännellä kerralla luupäisimmät onnistuu. Fiksut taitaa homman jo ekalla kierroksella. :D
Kun äijänkäppänäsi lapset eivät kuitenkaan edes asu teillä, niin pidä vaan suosiolla siideritahmaiset näppisi erossa heistä kun ovat kyläilemässä.
Olen paljon parempi kuin ex-äiti. Minun on oikaistava kieroonkasvatetut lapset. Ex-äiti aiheutti heille tavallaan henkisen skolioosin.
Kellään ei ole mitään asiallista sanottavaa. Tyypillistä.
Kukako muu muka? No lasten vanhemmat tietenkin, äiti ja isä.
Tietysti sulla on sananvalta omassa kodissasi jos lapset siellä käy, mutta ei muuten. Ja silloinkin suurempi paino lasta koskevissa asioissa on lapsen isällä.
Kyllä meillä kuria riittää. Miehen lapset ovat niin laiskoja ja eivät tottele yhtään minua, vaikka kuinka monta kertaa sanon. Eivät edes osaa ottaa oppia minun lapsistani jotka ovat esimerkkinä heille miten käyttäydytään.
Sotkevat ja mellastavat aina kun ovat täällä, ja me muut siivoomme.
Meillä on tapana että minä osallistun mieheni lasten kasvatukseen koska heidän äiti ei oikeasti välitä minun vastuullani on toisenkin lapset en tiedä missä ovat kasvaneet mutta aivan on mahdottomia, aikuisen sana ei paina yhtään.
Onneksi olen olemassa he tarvivat jämptiä ja asiallista aikuista vierelleen, olen siihen paras.
Jos olisit äitipuoleni (jota et onneksi ole), en minäkään sinua tottelisi. En myöskään ottaisi oppia siiderivalasäidin lapsista.
Ei sulla ole miestä eikä mitään lapsia, olet yksinäinen vanha katkera alkoholisti.
Äitisi on ja siksi susta tuli tuollainen
Uskoisin, että he, jotka sanovat, etteivät äitipuolet saa kasvattaa miestensä lapsia, ovat niitä, jotka ovat tunteneet vain sellaisia äitipuolia, jotka pyrkivät omimaan miehen lapset. Oma mieheni ainakin haluaisi, että komentaisin enemmän hänen lapsiaan. Minä myös huolehdin heidän vaatetuksestaan, koska miestäni ei kiinosta, minkälaisissa vaatteissa hänen lapsensa kulkevat.