moi, onko teillä ollut millainen matkavakuutus kuubaan,
mulla liiton myöntämä vakuutus, se korvaa kaikki, niin yritin kysyä matkatoimistosta riittääkö se kortti vai pitääkö olla paperinen versio vakuutusyhtiöltä ,ei osannut sanoa muuta kuin että kysy suurlähetystöstä, tarkistetaanko lentokentällä vakuutus.kun maahanpääsy vaatii vakutuksen!
matkavakuutus
2
935
Vastaukset
- Vakuutus
Heips,
Olet todennäköisesti käynyt jo, mutta itsellänikin liiton vakuutus ja varalta soitin kuitenkin vakuutusyhtiöön ja pyysin vakuutustodistuksen englanniksi. Lähettivät samantien s.postiin, meni kaikkineen joku 2 min. Eli kannattaa pyytää varuiksi mukaan, kun ei siitä mitään vaivaakaan ole. Kannattaa muistaa myös pyytää reseptit englanniksi apteekista, mikäli on muuta kuin tyyliin buranaa mukana. - Zorrotin
Hei, meille vakuutusyhtiö lähetti pyynnöstä englanninkielisen todistuksen, jota ei kukaan kysellyt. Eikä sen puoleen reseptejäkään. Ei oikeastaan mitään muutakaan. Mennessä ja tullessa passintarkastusta, valokuvaus kasvoista ja vertaus passiin, turvatarkastus molempiin suuntiin . Nuoria tyttöjä minihameissa ja verkkosukkahousuissa virkailijoina. Cadecassa mustia miehiä rahanvaihtajina. Kaikki sujui hyvin jonottamalla kuubalaisen tapaan. Mutta lomallaan ei ole kiire minnekään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361270
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27546Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30516- 24491
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471