Pääseekö Travemündesta tai Tukholmasta laivalla eteenpäin, esmes Skotlantiin? Olisi kivaa kokeilla matkustamista kauemmas pelkästään laivoilla, ilman autoa tai lentokonetta. Mihin asti olette matkustaneet laivoilla? https://www.itamerensatamat.fi/laivalla-itaan-etelaan-tai-lanteen/
Laivalla kauemmas ulkomaille
2
906
Vastaukset
- dippainssi
Tanskasta ja Norjasta on ainakin välillä päässyt Brittein saarten suuntaan. Vilkaisin jostain linkistä, että v. 2015 ei kuitenkaan reittejä olisi ollut. Internetin ihmeellisessä maailmassa vaan on puolet vanhentunutta tietoa. Halpalennot, Kanaalin tunneli ja nopeutuneet junamatkat ovat kuitenkin haukanneet monelta laivareitiltä kannattavuutta. Dunkerquesta tms. pääsee Doveriin ja Hollannista pääsee kai jonnekin brittilään. Eli saattaa olla tarvis hypätä junaan välillä.
- Anonyymi
Kyllä pitää ihmisen olla tonokki, kun luulee pelastavansa luonnon matkaamalla laivalla. Asian voi tarkistaa kysymällä vaikka rasilian presidentiltä taikka englannin rinssi harrylta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139203
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265978- 1024858
- 584823
- 853945
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743473- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582882- 432691