Mikä tänään

Ymmyrkäisenä

on saanut teidät iloiseksi???

35

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingodwetrust

      Ei mikään asia ole saanut iloiseksi ä! Pelkkää paskaa, paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Tiedän kohteen syyttämiselle, niitä tuolla on pilvin pimein.

    • umpikujassa

      Kaltaisesi kusipään hiljaisen tasaisen varman rappion vierestä seuraaminen ja suomuisten sumusilmien avaaminen, se on kuin raikas kesätuulahdus joka kerta

      • Hjälp

        Miten kukaan voi kirjoittaa näin :D


      • turhanpäiväke

        Ehkä hän onkin kirjoittanut itsestään, tai mitä tuo ”ehkä” sana tuolla tekee, kun on kirjoittanut siis. Hän huomaa myöhemmin yksinäisyytensä ja tajuaa toimineensa väärin joka saralla pettäen lupauksensa itselleen ja nille joille hänen piti olla tärkeä.


      • KunnanKukkuville
        turhanpäiväke kirjoitti:

        Ehkä hän onkin kirjoittanut itsestään, tai mitä tuo ”ehkä” sana tuolla tekee, kun on kirjoittanut siis. Hän huomaa myöhemmin yksinäisyytensä ja tajuaa toimineensa väärin joka saralla pettäen lupauksensa itselleen ja nille joille hänen piti olla tärkeä.

        Sust tulee mieleen se Kärsivä Norsu. Ku et lähiksupan posliinihyllyjen väliinkä mahdu, ni oiskohan sulle siel Kärsämäellä omaa tilaa? ;)


      • valekari
        KunnanKukkuville kirjoitti:

        Sust tulee mieleen se Kärsivä Norsu. Ku et lähiksupan posliinihyllyjen väliinkä mahdu, ni oiskohan sulle siel Kärsämäellä omaa tilaa? ;)

        Sinusta tulee mieleen ihminen, joka kulkee päivät pitkät suu väärinpäin kellon ympäri tajuamatta mitä ympärillä tapahtuu.


      • SalkariSurisee
        valekari kirjoitti:

        Sinusta tulee mieleen ihminen, joka kulkee päivät pitkät suu väärinpäin kellon ympäri tajuamatta mitä ympärillä tapahtuu.

        Jep. Huomaa, että oot ennenki lyöny toisten hampaita kurkkuun.
        Ku sulla on tota tietämystä A-Siasta enemmänkin, niin kerropa muillekin, miten ne suut saadaan keinotekosesti käännettyä. ;)


      • umpikujassa
        turhanpäiväke kirjoitti:

        Ehkä hän onkin kirjoittanut itsestään, tai mitä tuo ”ehkä” sana tuolla tekee, kun on kirjoittanut siis. Hän huomaa myöhemmin yksinäisyytensä ja tajuaa toimineensa väärin joka saralla pettäen lupauksensa itselleen ja nille joille hänen piti olla tärkeä.

        Mulla on todella syviä velvollisuudentuntoja tuntemattomia ihmisiä kohtaan. Miten pää muuten kestää rääpiä päätä/uhkailla /vittuilla laihoin tuloksin ym yhdessä ja lässyttää hevonkukkua toisessa ketjussa? Perhosensiivistä moottorisahaan suit sait sukkelaan ja kevätpörriäisrunosuonta sykkimään


      • fucku2
        SalkariSurisee kirjoitti:

        Jep. Huomaa, että oot ennenki lyöny toisten hampaita kurkkuun.
        Ku sulla on tota tietämystä A-Siasta enemmänkin, niin kerropa muillekin, miten ne suut saadaan keinotekosesti käännettyä. ;)

        Sinunhan se pitäisi tietää, mutta olet pelkkä feikki../
        Pidit siitä tai et
        Mene pelin eteen niin sinullakin kääntyy suu hilpeydestä 😂


      • Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää.


      • HonkalinnaHurraa
        fucku2 kirjoitti:

        Sinunhan se pitäisi tietää, mutta olet pelkkä feikki../
        Pidit siitä tai et
        Mene pelin eteen niin sinullakin kääntyy suu hilpeydestä 😂

        No Sut ainaki löytää infektiopuolen potilaslistoista Efficasta. Oothän sä ennenki lähteny ku kuppa Tölöstä. Mihis sä sen toimititkaan? ;)
        Tulitikuillahan Sun suupielet on ennenki korviin vedetty. Vaan enää siihen ei riitä tukkikaan. Näköjään. ;)


      • uskomatonta
        HonkalinnaHurraa kirjoitti:

        No Sut ainaki löytää infektiopuolen potilaslistoista Efficasta. Oothän sä ennenki lähteny ku kuppa Tölöstä. Mihis sä sen toimititkaan? ;)
        Tulitikuillahan Sun suupielet on ennenki korviin vedetty. Vaan enää siihen ei riitä tukkikaan. Näköjään. ;)

        Hienoa! Olet löytänyt uuden puolen itsestäsi, pitäisikö nyt taputtaa? Kuinka joku voi olla noin katkera?

        En muista törmänneeni aikaisemmin!


      • TurkkilainenIP
        uskomatonta kirjoitti:

        Hienoa! Olet löytänyt uuden puolen itsestäsi, pitäisikö nyt taputtaa? Kuinka joku voi olla noin katkera?

        En muista törmänneeni aikaisemmin!

        Sulla on sitte umamitki ihan "pikkusen sekasin".
        Tommoselle Ranta Pää-skylle aivan Norma-Alia. ;)


    • Kaunisonmuutenkin

      Se kun maailman kauneimman ja ihanimman äänen omistava nainen sanoo selän takaa yllättäen huomenta. ❤️

    • Lelupaija

      Ari!

    • Knainen

      Monikin asia mutta juuri nyt kun jalat muusina työpäivän jälkeen niin on taivaallinen tunne saada nostaa ne sohvalle ja juoda kahvia aivot narikassa katsellen jotain telkkarista aivot seis -tilassa.

      Suunnittelen just jotain telinettä mihin voisin nostaa jalat nojaan täysin katoa kohden. Kirjahylly toimii nyt sellaisen asemassa.

      Kirjoitan siis tässä puoliksi maaten ja jalat kohti kattoa nostettuna tätä.

      On sekin hämmentävä seikka herätä yhä uudelleen siihen todellisuuteen et vaikka itse hyvin vähän huomioin ympäristöäni ja muistan asioita niin minut muistetaan.

      Olin outoa kun eräs kotikuntani mies viime viikolla nopeasti jäi aamulla ennen kuutta jutulle kadulla ja selitti miten on ihmetellyt kun aikaisemmin kuljin jokainen aamu hänen kanssaan samaan aikaan työmatkaa ja sitten tuli pitkä tauko. Hän oli kuulemma miettinyt että mistä kyse ja ei kai vaan jäänyt työttömäksi.

      Tänään taas hämmästyin miten monet miehet ovat minut huomanneet ja kuinka yksi hymy ja vilkaisu näyttää saavan niiden koko mielialan kohoamaan..

      Miten ihminen joka usein on taipuva vajoaan jonkinlaiseen synkkyyteen kantaen koko maailman murheita harteilla ja kokien itsensä usein niin pieneksi ja huomaamattomaksi voi tulla niin monen huomatuksi?

      Kuinka niin moni jää miettiin et jos joku päivä ei enää kulkisi samoja reittejä tiettyihin kellonaikoihin että mitä on tapahtunut ?

      Kuinka moni sellainen jonka nimeä en edes tiedä miettii minun elämää, kohtaloa ja kuinka monelle sillä on merkitystä että toimitan päivittäisiä rutiinejani samalla kaavalla jokainen päivä.

      Kuinka moni välittää vaikka toisinaan tuntuu ettei kukaan edes huomaisi jos jotain minulle sattuisi.

      Ja kuinka moni aivan uskomattoman pienestä hymystä ja katseesta suoraan silmiin ilostuu aivan silmin nähden..

      • IlosiaPäiviä

        Tommosthan se on teil, jotka kuvittelette koko mailman pyörivän vaan teiän naaman varassa. ;)


      • Knainen
        IlosiaPäiviä kirjoitti:

        Tommosthan se on teil, jotka kuvittelette koko mailman pyörivän vaan teiän naaman varassa. ;)

        Hyvä trolli mutta tässä parempi. En luule vaan tiedän

        Sinä luulet!

        Laita biach paremmaksi ja tule kehään niin otetaan kunnon nyrkkitappelu ;)

        Voitan sut sata nolla koska olen pieni ja ketterä

        Vetelen sut kanveesiin ja sitten kello soi kehässä ja sä hävinnyt

        Seuraavassa erässä en säästä edes sun kulkusia kun lyön sinne ja taas voitto mulle ;)


      • IlosiaPäiviä
        Knainen kirjoitti:

        Hyvä trolli mutta tässä parempi. En luule vaan tiedän

        Sinä luulet!

        Laita biach paremmaksi ja tule kehään niin otetaan kunnon nyrkkitappelu ;)

        Voitan sut sata nolla koska olen pieni ja ketterä

        Vetelen sut kanveesiin ja sitten kello soi kehässä ja sä hävinnyt

        Seuraavassa erässä en säästä edes sun kulkusia kun lyön sinne ja taas voitto mulle ;)

        Ai. Sä oot ennenki roikkunu toisten tukassa. Mut sillonkaan sä et yksin pärjänny.
        Sitä paitsi ruudultaki näkee, että sä oot ku Alpoliina ja sen kans yhtä Suttura.
        Eikä tarvi lukee Sun rivien välistäkään, ku Ellin pikku a-pulaisena tiedät, ettei koiranka kaula ittekseen katkee. Ei edes toisten kirjahyllyssä.
        Ja jos sä joskus jotain voitat/oot voittanu, ni senki väärällä kupongilla.
        Siinpä ei enää 111% korkoineen riitä, ku niitäki takasin makselet. ;)


      • IlosiaPäiviä
        IlosiaPäiviä kirjoitti:

        Ai. Sä oot ennenki roikkunu toisten tukassa. Mut sillonkaan sä et yksin pärjänny.
        Sitä paitsi ruudultaki näkee, että sä oot ku Alpoliina ja sen kans yhtä Suttura.
        Eikä tarvi lukee Sun rivien välistäkään, ku Ellin pikku a-pulaisena tiedät, ettei koiranka kaula ittekseen katkee. Ei edes toisten kirjahyllyssä.
        Ja jos sä joskus jotain voitat/oot voittanu, ni senki väärällä kupongilla.
        Siinpä ei enää 111% korkoineen riitä, ku niitäki takasin makselet. ;)

        Ai niin "Knainen": Laita se roiskeläppäs viel passiis, jos sulle uutta enää ikinä myönnetään... :D


      • Knainen
        IlosiaPäiviä kirjoitti:

        Ai. Sä oot ennenki roikkunu toisten tukassa. Mut sillonkaan sä et yksin pärjänny.
        Sitä paitsi ruudultaki näkee, että sä oot ku Alpoliina ja sen kans yhtä Suttura.
        Eikä tarvi lukee Sun rivien välistäkään, ku Ellin pikku a-pulaisena tiedät, ettei koiranka kaula ittekseen katkee. Ei edes toisten kirjahyllyssä.
        Ja jos sä joskus jotain voitat/oot voittanu, ni senki väärällä kupongilla.
        Siinpä ei enää 111% korkoineen riitä, ku niitäki takasin makselet. ;)

        Onko elämäsi oikeasti noin kurjaa ?

        Haluat satuttaa muita selvästi koska tunnet huonommuutta muihin verrattuna.

        Oletko miettinyt psykoterapiaa itsetunto ongelmiisi?

        Sinulle ei ole uhka jos 5 miljoonan ihmisen maailmassa jostain muustakin ihmisestä tykätään kuin sinusta

        Narsistinen ihminen haluaa kaiken ihailun itselleen ja haluaa tuhota kaikki toiset joihin huomio voisi osua.

        Vaikutat ihmiseltä jolla on hyvin hyvin paha olla

        Janoat rakkautta, kaipaat kosketusta,Haluat olla näkyvä

        Miksi joudut kerjään sitä ?

        Miksi joudut olemaan ilkeä ja loukkaava muita kohtaan jotta saat sitä?

        Olen voittaja kaikessa sinuun verrattuna ja sinä joudut nieleen sen asian sillä sinä olet vieras ihminen jonka ajatuksilla ei mulle merkitystä

        En tunne sinua joten mitä väliä?


      • Knainen
        IlosiaPäiviä kirjoitti:

        Ai niin "Knainen": Laita se roiskeläppäs viel passiis, jos sulle uutta enää ikinä myönnetään... :D

        Tiedätkö millainen tunne tulee kun itselleen rakas sanoo sulle rumasti?

        Tiedätkö miksi se tuntuu pahalta ?

        Siihen ihmiseen on tunneside. Siksi.

        Tiedätkö miksi vieraan ihmisen sanat ei loukkaa? Tai niihin suhtautuu tunteettomasti ?


        Siksi kun vieraaseen ei ole tunnesidettä

        Sinä et tiedä miltä näytän, kuulostan, missä asun, minkä ikäinen olen, mitä sukua olen tai millainen on elämäni ja minä en tiedä niitä sinusta

        Siksi minulla ei herää tunteita kun sanot mitä sanot. Olet kuin joku ridge forresteri. Yhtä vieras. Etäinen ja kaukainen

        Huoli mikä minulla herää on sinun mielenterveys ja eritoten huomiohaku ja itsetunto sekä sen aiheuttamat ongelmat sinun elämässäsi

        Kurjaa tietää etukäteen miten parisuhteet, perhesuhteet ja ystävyyssuhteissasi tulee tuhoa sen takia.

        Joudut elämään aika yksinäistä elämää

        Ei se ole oikein kenellekään mutta ei myöskään ole oikein et läheisesi joutuisi kestämään tuollaista käytöstä kuin mitä harjoitat palstoilla


    • hiphurraahei

      Aurinko ja keltainen luonto : )

    • munhaavepaikka

      Merenranta ja nauru

    • eimikäänmuu

      Ihana ilma.

    • Perinhurmaava

      Ihana mies.

    • Påpåpåp

      Huumeet 🤣

    • Melkeinherkistyn

      Elämä itsessään. Arki. Maanantai. Ruoka. Työt. Liikunta. Tulevaisuus. Se että on terve 💝

    • Suruvaintuli

      Ei mikään.

    • japäiväunett

      Hänen ajattelunsa ja se että jos vielä olisikin pieni pala toivoa <3

    • Ihastuttavaa

      Sanaleikit, hassut laulunparret kineteistä hisseistä ja auki olevista takeista. Pieni ajatuksennuppu, varovainen ja haparoiva, mutta niin välähdyksenomaisen järisyttävä, me voitaiskin sitten ehkä vähä niinku olla me. Hauska työtoveri, iloinen tuttavuus, ventovieraan silmissä pilkahteleva ilo ja vastaantulijan hymyn kare. Ajaessa huumaavan.kaunis auringonlasku ja lupausten täyttymisen enne horisontissa.

    • kauheitavuosia

      Ei mikään koska huolia on yhä monta.

    • samapääkesätalvet

      Se että tilille jäi rahhoo ruokaankin laskut maksettua on😁

    • tänäänjo

      Monikin asia tänään on iloa aiheuttanut. Hän ei ole iloa aiheuttanut enää pariin vuoteen.

      • tänääneienää

        Minun Hän pilasi kaiken ilon. Pilkaten ja väheksyen. Vuosikymmen meni kyynelissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe