Osaiskos kukaan auttaa? Mistä mahtais löytyä jotain ohjelmaa tai jotain minkä avulla opetella nopeammaksi kirjoittajaksi? Kyllä tämä kirjoittaminen sujuu neljälläkin sormella mutta ois kiva kun sais jostain apua...
10 sormijärjestelmä
9
882
Vastaukset
- kirjoittaja
Kymmensormijärjestelmähän toimii näin: yhdeksän sormia etsii ja yksi lyö :)
- tumppu
...koitua näpitys interruptus jännetumpputulehduksen muodossa ;)
-T
- opetellut 10
Hauska havaita että haluat oppia kirjoittamaan
paremmin. Toivottavasti olet tyytyväinen opintojesi
jälkeen, nimittäin nämä nykyiset näppäimistöt varsinkin kannettavissa koneissa ovat niin huonoja
että kymmensormiosaamisesta ei ole sitä hyötyä
kuin ennen kirjoituskoneella.
Opettele silti! Kyllä kannattaa.- riina
ja kymmensormijärjestelmä on hallussa. Ainoo ongelma on toi tappi tosa keskellä, joka välillä haittaa H:n kirjoittamista. Muuten sujuu hyvin. Aloitin 10-sormijräjestemän käytön Remingtonilla 40 vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen käyttänyt muuta. Jaa, paitsi jos on joskus teekuppi vasemmassa handusa, niin pitää käyttää yksikäsijärjestelmää. En oikein ole oppinut tätä 5-sormijärjestelmää. Se menee enemmän kuin puolet hitaammin kuin 10-sormijärjestelmä.
Kannattaa opetella! Neljäkymmenen vuoden kuluttua olet mestari ;) (ei vaiskaan, kyllä sen oppii aika nopeesti, ja koko ajan hioutuu paremmaksi jos paljon kirjottelee.)
- typing master pro
http://www.typingmaster.com/fin/
Hae demo ja suomeksi!
Kokeile jos haluut treenata- Testailija
Hieno harjoitus ohjelma. Tein 4x10 minuutin kirjoitustestiä ja tuloksen mukaan olen erittäin harjaantunut ja nopea. Kiitos linkistä.
- Ronin
Kiitoksia kaikille.... Eiköhän tämä tästä, kun vain jaksaa hakea ja hakea... on nappulat koko ajan hukassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844