Oletko ympärileikattu

lahti987

Siis joo oon 38v ja kyseisestä tapauksesta 11v, tuli iho tauti esinahkaan joka kiristi sen ihan äärimmilleen, Kuinka teil on elämä menny, Ohan tuo sopeutunu kalsareihin monien vuosien jälkeen j toimii, mut kun ei meinaa tulla, ei seksissä eikä itsensä kanssa. Kuin olette kokenut julkisissa paikoissa, itse en oo antanu haitannu, mitä nyt levossa pieni kokoinen, muutaman sentin, erektiossa nousee kyl ihan ihmeen isoks, on emäntäkin ihmetelly, mut kuin teillä muilla?

12

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljaspää

      Olen 50 ja leikkauksesta on jo yli 30 v aikaa. Ei se ole mitenkään elämää haitannut. En ole häpeillyt sitä, enkä oikeastaan ajattele koko asiaa. Kyllä se nalli palaa, mutta kieltämättä vähän hitaammin kuin ennen leikkausta. Kaiken kaikkiaan olen ollut hyvin tyytyväinen ympärileikkaukseen. Ympärileikkaus voidaan tehdä monella tavalla ja sillä asialla voi olla vaikutusta laukeamisherkkyyteen. Joskus nuo ongelmat on korvien eikä jalkojen välissä. Jos haluat jutella tarkemmin, mailaa ippunomsi(a)gmail.com

    • ldjfjfksmd

      Kyllä itellä tunto aikalailla loppu, kun 30 vuotta ollut paljaana. Stondaa ihan normaalisti, mutta sitten hommissa tuntuma ei riitä ja sitä myötä erektio alkaa lerpahtamaan. Silti jos pystyy jatkamaan, niin kyllä se joskus laukeaakin.
      Harmittaa kyllä ja en tiedä onko tolle oikein mitään tehtävissä? Auttaiskohan erektiolääke, että pystys paremmin jatkamaan tunnottomuudesta huolimattta?
      Muijallekin kuulemma tuo jyystäminen tuntuu vähän epämiellyttävältä, kun joudun aikalailla voimaa käyttämään.

      Käsihommissa saa tulemaan aika helpostikin, kun ilman liukkaria hinkkaa terskaa kädellä. Mutta onkohan tuo sitten vähentänyt tuntoa taas entisestään tuollainen raju käsittely?


      Asia hävettääkin sen verran, ettei sitä oikein lääkärillekään kehtais, vaan pakko kai se on?
      Suomeksi lisäksi löytyy aika vähän tietoakin ympärileikattujen ongelmista ja englantikaan ei taivu. Mutta kaiketi tuota itse tuntoa ei enää mitenkään palautettua saa?

    • m44vee

      Itsellä oli ympärileikkaus tänään (olen 44v). Esinahka oli niin tiukka ettei sekstailessa koskaan tuntunut miltään, koska erektiossa terska oli aina esinahan alla piilossa 95%. Vähän semmoiset liekin tuntemukset nyt tuossa leikatussa kohdassa kun puudutusaineen vaikutus poistumassa. Saas nähdä, meneekö tässä sitten ojasta allikkoon kuten luin juttujanne, että häviääkö taas tunto pois sitten, heheh! Olen miettinyt jos leikkaisi suojaksi jonku kortsun tai muun virityksen, ettei tuo terska ole aina kosketuksissa?

      • m44vee

        En tiedä sitten miten tämä tilanne etenee, nyt ainakin kun ei ole erektio päällä (varmaan vähään aikaan) näyttäisi siltä että terska on silti suurimman osaa vielä suojassa, toki tässä on vielä turvotusta päällä. Mutta toivottavasti pysyisikin noin että vain vähän päästä näkyy. Sitten erektiossa tulee täysin esille, se oli toiveena tässä. Oma kulli semmoinen että siinä on aika iso tuo laajeneminen erektioon, joku 3-4x on isompi erektiossa.


      • Cutcut88
        m44vee kirjoitti:

        En tiedä sitten miten tämä tilanne etenee, nyt ainakin kun ei ole erektio päällä (varmaan vähään aikaan) näyttäisi siltä että terska on silti suurimman osaa vielä suojassa, toki tässä on vielä turvotusta päällä. Mutta toivottavasti pysyisikin noin että vain vähän päästä näkyy. Sitten erektiossa tulee täysin esille, se oli toiveena tässä. Oma kulli semmoinen että siinä on aika iso tuo laajeneminen erektioon, joku 3-4x on isompi erektiossa.

        Aikamoista säätöä jos meinaa koko ajan pitää terskaa piilossa jonkun kortsun avulla. Ja myös hygieniapuoli vähän mietityttää. Mulla leikattiin pari kk sitten ja oon ollut tyytyväinen. Mulla oli noin 98% piilossa koko ajan, joten aukesi aikalailla uusi maailma leikkauksen myötä. Esim suikkareiden kanssa nyt tässä vaiheessa elämää päässyt käsitykseen vasta kunnolla. Runkkaaminen piti opetella uudestaan, mutta sekin sujuu jo kuin vanhalla tekijällä. Tosi tyytyväinen oon kun kävin leikkauksessa vaikka kaikenlaisia tarinoita täältäkin lukenut.


      • m44vee

        No on hiton arka terska nyt vajaa vuorokausi operaation jälkeen, veren vuoto on lakannut, mutta turvotusta on edelleen. Toivottavasti tuo arkuus alkaa häviämään pikkuhiljaa, on kuin salama sivaltaisi jos alushousu osuu tuohon terskaan >:(


      • Cutcut88
        m44vee kirjoitti:

        No on hiton arka terska nyt vajaa vuorokausi operaation jälkeen, veren vuoto on lakannut, mutta turvotusta on edelleen. Toivottavasti tuo arkuus alkaa häviämään pikkuhiljaa, on kuin salama sivaltaisi jos alushousu osuu tuohon terskaan >:(

        Kyllä se on kuule pian kuin muisto vain :) mä luulen että se ennemminki liimaantuu kiinni alushousuihin kuin että kyse olis alushousujen osumisesta. Koska koko ajanhan alushousut on kosketuksis terskaan. Ellei oo ihan superminigiguli. Mutta mulla ainaki liimaantu terska kiinni alusvaatteisiin, etenkin alussa kun tuli kudosnestettä. Tätä koitin hekpottaa sillä, että pidin harsotaitoksia melko pitkään alushousuissa. Harso kun oli aika huokoista niin ei tarttumapintaa ollut paljoa. Samalla alushousut pysyi sotkuttomina.


      • jfjnzlzlzlz

        Enpä usko että tunnon suhteen enää ehtii ongelmia tulemaan, kun tuo aikuisena tehtiin.
        Menee kuitenkin kymmeniä vuosia ennen kuin tunnon väheneminen ongelmaksi tulee. Ja luullen että se on alakerran ongelmista se pienin 70-80 vuoden iässä:)

        Jenkkikaupoista kyllä saa ympärileikatuille tarkoitettuja suojia, mutta näyttäisi että se on vain ylihinnoiteltu putkeksi ommeltu silkkinenäliina :)
        Mutta jos sulla jää nahkaa osin päälle, niin enpä usko että tarvetta on..


      • m44vee
        Cutcut88 kirjoitti:

        Kyllä se on kuule pian kuin muisto vain :) mä luulen että se ennemminki liimaantuu kiinni alushousuihin kuin että kyse olis alushousujen osumisesta. Koska koko ajanhan alushousut on kosketuksis terskaan. Ellei oo ihan superminigiguli. Mutta mulla ainaki liimaantu terska kiinni alusvaatteisiin, etenkin alussa kun tuli kudosnestettä. Tätä koitin hekpottaa sillä, että pidin harsotaitoksia melko pitkään alushousuissa. Harso kun oli aika huokoista niin ei tarttumapintaa ollut paljoa. Samalla alushousut pysyi sotkuttomina.

        No onhan se kosketuksissa ja vaikea kävellä, pitää kävellä kyyryssä. Keksin patentin että leikkasin silmälasin puhdistusnestepurkin halki, siinä on toinen pää pyöreä, vähän dilton näköinen purkki, jonka pää on auki että ilma kiertää. Sisälle taittelen kosteuspyyhkeen palan ja kalu sen sisälle alushousuihin, voila, pystyn kävelemään ihan normaalisti, kävin kävelemässä city-marketissa ostoksilla :)

        Ihan törkeen näköinen kyllä tuo kalu nyt, näyttää jotenkin hot dogilta, kun iho on turvonnut ja punainen "nakki" näkyy välistä. Mutta hyvä juttu jos tuo alkaa tottumaan kosketuksiin, ei viittis tämän virityksen kanssa kulkea kovin pitkään.


      • Cutcut

        Aivan varmasti alkaa. Pääkopalle se oli ehkä kovin rääkki se paraneminen. Jossain vaiheessa paranemista on ihan varma, ettei se värkki tule ikinä parantumaan. Yölliset erektiot oli kyllä tuskaa, kun piti herätä katselemaan, repeskö tikit ja koittaa ajatuksen voimalla saamaan muna takaisin löysäksi. Kolmannella viikolla ainakin katkes meikäläisen selkäranka ja oli pakko runkata. Vaikka oli tikkejä vielä jäljellä.

        Tuo kuvailemasi hotdog kuulostaa hyvin tutulta! Vaikka paranemisen aikana tuntuu siltä, että se ei ollenkaan meinaa parantua niin kyllä se siitä. Kuukauden päästä se on jo ihan normi käytössä.


    • paleiktu

      Kuinkas kirjoittajalla on paraneminen sujunu ja joko alkaa normisti elämä rullaan. Itse muistan aikanaan et aika tuskaa oli ekat viikot ja paikat alkoivat oleen sinut noin 3kk päästä. Mitään ongelmia ei ole ollut tämän jälkeen, toiminut normaalisti ja varren nahassa sen verta liikkuvaa et liukasteita ei tarvi vaikka siis koko esinahka leikattiin pois ja täysin lääketietteellisestä syystä päälle pari kymppisenä. Nyt asiasta on kulunut jo toistakyt vuotta. Vaikka näitä leikattuja ei paljo oo koskaan elämässäni näkyny, niin tiedän kyl useemman tutun jotka leikkauksessa olleet. Lisää vaan kokemuksia asiasta muiltakin

    • Anonyymi

      Hei olen myös ympärileikkauksessa käynyt ja tiedän alkutaipaleen tuskan. nyt leikkauksesta 3kk ja mulkku toimii hyvin vaikka alkutaipaleella olin vähän epätoivoinen toimisko se enää kunnolla. Toimiihan se ja vaimokin tykkäsi että paljon parempi peli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe