ympärileikkauksesta pojat

pakkose

Siis joo oon 17v ja kyseisestä tapauksesta 4v, tuli iho tauti esinahkaan joka kiristi sen ihan äärimmilleen, Kuinka teil on elämä menny, Ohan tuo sopeutunu kalsareihin monien vuosien jälkeen j toimii, mut kun ei meinaa tulla, ei seksissä eikä itsensä kanssa. Kuin olette kokenut julkisissa paikoissa, itse en oo antanu haitannu, mitä nyt levossa pieni kokoinen, muutaman sentin, erektiossa nousee kyl ihan ihmeen isoks, on emäntäkin ihmetelly, mut kuin teillä muilla?

4

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esinahallinen

      Huono tuuri kävi sulla kun piti joka pojalle niin tärkeä esinahka leikata pois.

    • eipienhait

      Itse kans ollut kyseisessä toimenpiteessä, alkuun oli kyl tosi herkkää kulkea, mut kun meni joitain viikkoja niin kyl se siitä. Itse huomannut kans ton et joskus on tuon lastin lentämisen kanssa ongelmia joskus ei, voi johtua monistakin asioista. En oo julkisissa paikoissa antanut häiritä, enkä ole huomannut että kukaan liiemmin ois ees huomioo kiinnittäny, mitä nyt on pien kyl lepotilassa niin kuin itsekkin kirjoitit. Sinällään erikoista et kun ympärileikkaus suomessa ei oo niin kovin yleinen ja joissain keskusteluissa mitä oon lukenut oon huomannut et monet eivät tunne yhtään, itse kuitenkin tiedän liki kymmenen kaveria/tuttua joilla on myös leikattu esinahka pois.

    • 16vuot4ilman

      On leikattu ja vähä eka arvoin et uskallanko näyttäytyä tuol pukuhuoneissa sun muualla ja kun kokoo levos ei paljoo mut aattelin et mitäs sen väliä mitä muut ajattelee tai sanoo ja kukaan ei oo ainakaan sanonu mitään se on semmonen kun se on ja se siitä. Älkää muut nuoret ujostelko kyl kai nyt jokainen murrosikänenkin nuori tajuaa et joku vika on ollu ja kokoon ei voi vaikuttaa

    • Loberant

      Paljaan terskan hankaaminen alushousuihin tuntui aluksi epämukavalta. Suihkussa myös terska oli arka, joten vettä ei voinut ainakaan kovalla paineella suihkuttaa suoraan terskaan. Yllättävän nopeasti kuitenkin alkoi tuntua normaalilta ja nyt tuntuu jo hyvältä. Kuntosalilla meinaa vielä innostua hieman tietyissä liikkeissä, varsinkin jos näköpiirissä on jotain parikymppisiä treeninaisia. Arkea helpottaa sikäli, että penis on nyt aina puhdas ja kondomi pysyy tosi hyvin paikoillaan seksin aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe