Aurinkoon tai kaupunkilomalle

Haussa mukava nainen matkaseuraksi etelään tai kaupunkilomalle. Olen 60v savuton ja fiksu mies, talous ja asiat ok. Marraskuun alusta alkaen matkan ajankohta voidaan sovitella milloin vaan, samoin matkan kohde. Ilmaise itsesi, jään kuulolle!

7

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HomeliteSoi

      Mie oon 84v hampaaton ukkeli, mut imutahti ikenillä on hyvä. Lähetäänks napakymppimatkalle?

    • Hei; täydennys vielä alkuperäiseen ilmoitukseeni! Myös Joulun ja Uuden Vuoden ajat sopivat minulle mainiosti ja vielä ehtisi katsoa mitä kohteita olisi tarjolla!!

    • aurinkoonmenossa

      Joulu Uusivuosi ja Loppiainen olis kiva näissä tapahtumissa on toista kuin suomen joulun aika kun kaikki on kiinni.Mihinkä etelässä olet ajatellut.Ilmoita sähköposti osoitteesi niin olis helpompi pitää yhteyttä.Sitä vois sitten vaihtaa myös puhelin numerot.Ja vielä mistä päin Suomea olet .Toivottavasti vastaat.

    • hiekkaavarpaisiin

      Hei,ystävät ovat kiinni omissa elämissään ja seuraa minäkin olen vailla.Voisi olla hyvin koko joulukuun sillä aikaa on.Olen matkustellut aikaisemmin paljonkin ja esim.Kanaria on tuttu joka kantilta.
      Sinä mies tai nainen jolla on kohteliaat ja kunnolliset elämäntavat,olen eläkeikäinen- mieleltäni avarakatseinen ja reippaanoloinen nainen .
      Jätä yhteystiedot jotenkin,jjos tänne sivustolle voi yleensä jättää sp-osoitetta?!

    • aurinkoonmenossa

      Viestisi oli poistettu sääntöjen vastaisena kirjoita oikea sähköpostiosoite ja vähän muitakin tietoja itsestäsi voivat antaa olla.

      • Hei! Täällä kun on niin monenmoista outoa vastaajaa niin yksityisemmät asiat sitten kun saat yhteyden minuun; kirjoita gentmanni (ät) ja sitten loppu tämän foorumin mukaan.


    • aurinkoonmenossa

      Outoja tässä ollaan ite kukkii tavallaa minäpä pistän tähän oman sähköpostin ku tunnut niin ujo oleva ,roskapostin voi panna suoraa roskakorrii. [email protected] Tähä ku ruppeet viestiä panemaa eiköhä asiat selevii jos on selivittäksee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe