Onnea uuteen liittoon Sohvi tervetuloa takaisin Suomeen. Muu maa mustikka.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Paparazzi-iski-Sofia-Belorf-toi-uuden-rakkaansa-Suomeen-tassa-on-tumma-liikemies-Niko
Sofia Belorf ja liikemiesrakas Suomessa
16
2675
Vastaukset
- Eroooo
Sohvi on kuvissa tympääntyneen näköinen. Liekö jo suhde katkolla?
- Valedesantti
Martina saa nyt huokaista, Sofia on varattu nainen. Toisaalta tuo Marbella-yhteys voi Martinaa mietityttää. Ja pikku-Stefan on poistanut varmuudeksi Nikon fb-kamuistaan. Pienet on piirit tämän tason julkkiksilla :-)
- Kuvat
Mä kans huomasin miten eri näköinen Sohvi tässä yllätyskuvassa kuin instan kuvissa. Joten mitä taas todetaan instan kuvista...Todella muokattuja! Ja miten fitnesspimu näyttää seiskan kuvassa ihan paksulta pullamössöltä?
- pureparsaa
HEH HEH mikähän miljonääri tuokin pupparipoitsu oikein on. Sohvikin niin tasapaksu, tympääntyneen näköinen nainen, ettei samaksi ole tunnistaa, mikä on muokatuissa instakuvissaan. Siinä se todellisuus taas nähtiin.
Minusta tällainen keskustelutyyli on asiatonta. Sanoisitko noin kasvotusten? On kummallista että netissä kaikki käytöstavat tuntuvat unohtuvan. Kenestäkään ei saa puhua tuohon tyyliin.
- vääräketju
JamesTheBot kirjoitti:
Minusta tällainen keskustelutyyli on asiatonta. Sanoisitko noin kasvotusten? On kummallista että netissä kaikki käytöstavat tuntuvat unohtuvan. Kenestäkään ei saa puhua tuohon tyyliin.
Luepas muutama Jassuketju, ja valita mieluummin sinne. Tutustut samalla palstan vakituisten nälvijöiden kirjoituksiin.
- paparazzi.Pikkarainen
Kuvista päätellen Sofia on lihonnut ja naama pöhöttynyt. Ennen niin hoikassa ihmisessä pienetkin muutokset huomaa selvästi. Sitä se laiska elämä teettää. Lisäkilot hiipivät kuin itsestään. Kun ikää karttuu, on ylimääräisiä kiloja vaikea karistaa pois. Kameran linssi on armoton.
- Ddrfg
Sofian naama roikkuu! Lisäksi ihmeellisen lyhyt ja hiukan tanakka, ilme todella vettuuntunut. On se jännä miten käsitellyt kuvat instassaan erinäköisiä
- Kauneus.katoavaista
Sohvi näyttää ihan keski-ikäiseltä perheenäidiltä. Ylipitkä hiusjatke ei myöskään pue häntä. Kavot ovat toki vielä kauniit.
- Pysykää.asiassa
Miten niin Sofia toi uuden rakkaansa Suomeen? Suomalainenhan tuo mieskin on (kai) syntyjään? Ja eivät liene jäämässä tänne, vaan lomailemassa.
- seiskanmiljonääri
Valita Seiskan uutisointiin.
- Uagcc
Onpa mauton tuo peruukin näköinen liian pitkä hiusjatke. Tämä bimbo joka ei käy töissä ja 60 000 e ulosotossa otti äijän joka heilastellut bimbojen kanssa myös aiemmin.
- kunrahaaon
Maksaisikohan tämä miljonääri Sohvin velat?
- Hyväntekijäkroisos
kunrahaaon kirjoitti:
Maksaisikohan tämä miljonääri Sohvin velat?
Ai, että vois tehdä lisää velkaa? Niinhän se noilla toimii. Ennen ottavat uudet proteesit vanhojen tilalle ja lisää jatkeita ja täytteitä. - Ei sponssaajat yleensä toisten velkoja maksele, kun ei "suhekaan" ole vakiintunut.
- MiehenMieleen
Minusta Sofia näyttää noissa kuvissa paljon kauniimmalta kuin Instagram kuvissa. Jotenkin luonnollinen ja ihanan lutuinen....
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842