Koiralla jo 3. päivää vesiripuli. En pidä sitä ihan täysin paastolla, koska olen lukenut, että sitä ei nykyisin suositella.
Millaista käsikauppavalmistetta suosittelisitte ja miksi? Tarkoitan että kysyn omia kokemuksia enkä mainoksia.
Neuvoa ripuliin?
10
240
Vastaukset
- Lääkäriin
Jos koiran ripuli pitkittyy tai se on vetistä on koira vietävä eläinlääkäriin.
Koirasi tapauksessa molemmat kohdat täyttyvät. - kiitän.asiall.vast
Mä en nyt jaksa näitä besserwissereiden vastauksia ollenkaan. Koira ei voi huonosti eikä ripuli ole veristä. Eli odotan edelleen vastauksia.
- 000000000000
Hellanduudelis etkö sinä jaksa?
Jaksaisitko edes soittaa eläinlääkäriasemalle ja kysyä heidän suosituksiaan?
Kolme päivää vesiripulissa saa koiran nopeasti kuivumistilaan.
Jos on ripuli, on myös vatsavaivoja.
Pikkuinen ei jaksa. Kyynel. - sakullinen
Mitä ruokaa olet syöttänyt ripulin aikana? Keitä porkkanaa ja riisiä, kummatkin hyväksi vatsalle, koiran koosta riippuen pieni annos kerrallaan. Samalla Canicur-tabletteja ohjeen mukaan. Soita myös eläinlääkärille, jos ripuli ei hellitä vuorokauden sisällä, vie eläinlääkäriin.
- Resse
Saman oisin itsekkin kirjoittanut! Suositeltavaa ja helppo nopea apu
- meilläauttaacanikur
Meillä on yleensä auttanut canikur pasta ripuliin. Kannattaa kokeilla joskos sillä laantuisi, ja jos ei niin sitten lääkäriin koska tuo on aika pitkä aika ripulille.
Mutta tosiaan tuo pasta on ainakin meidän koiralla tosi tehokkaasti auttanut. Sitä saa muistaakseni myös tabletteina ostettua mikäli koira ei tuota pastaa suostu syömään. - olehyvä
Omana kokemuksena voin kertoa, että kun minulla oli vesiripuli, niin tuli sellaista vaaleaa nestettä.
- rakillinen
Olen itse saanut tietävämmiltä ohjeen, että jos koiran ripuli, varsinkin vetinen, jatkuu 2-3 päivää on syytä kääntyä eläinlääkärin puoleen.
Ehkä tässä sitten ollaan besserwissereitä? - Hohh
Tylosinia lääkäriltä ja pian!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912990Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991716Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21129Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden259877