Koiralla jo 3. päivää vesiripuli. En pidä sitä ihan täysin paastolla, koska olen lukenut, että sitä ei nykyisin suositella.
Millaista käsikauppavalmistetta suosittelisitte ja miksi? Tarkoitan että kysyn omia kokemuksia enkä mainoksia.
Neuvoa ripuliin?
10
290
Vastaukset
- Lääkäriin
Jos koiran ripuli pitkittyy tai se on vetistä on koira vietävä eläinlääkäriin.
Koirasi tapauksessa molemmat kohdat täyttyvät. - kiitän.asiall.vast
Mä en nyt jaksa näitä besserwissereiden vastauksia ollenkaan. Koira ei voi huonosti eikä ripuli ole veristä. Eli odotan edelleen vastauksia.
- 000000000000
Hellanduudelis etkö sinä jaksa?
Jaksaisitko edes soittaa eläinlääkäriasemalle ja kysyä heidän suosituksiaan?
Kolme päivää vesiripulissa saa koiran nopeasti kuivumistilaan.
Jos on ripuli, on myös vatsavaivoja.
Pikkuinen ei jaksa. Kyynel. - sakullinen
Mitä ruokaa olet syöttänyt ripulin aikana? Keitä porkkanaa ja riisiä, kummatkin hyväksi vatsalle, koiran koosta riippuen pieni annos kerrallaan. Samalla Canicur-tabletteja ohjeen mukaan. Soita myös eläinlääkärille, jos ripuli ei hellitä vuorokauden sisällä, vie eläinlääkäriin.
- Resse
Saman oisin itsekkin kirjoittanut! Suositeltavaa ja helppo nopea apu
- meilläauttaacanikur
Meillä on yleensä auttanut canikur pasta ripuliin. Kannattaa kokeilla joskos sillä laantuisi, ja jos ei niin sitten lääkäriin koska tuo on aika pitkä aika ripulille.
Mutta tosiaan tuo pasta on ainakin meidän koiralla tosi tehokkaasti auttanut. Sitä saa muistaakseni myös tabletteina ostettua mikäli koira ei tuota pastaa suostu syömään. - olehyvä
Omana kokemuksena voin kertoa, että kun minulla oli vesiripuli, niin tuli sellaista vaaleaa nestettä.
- rakillinen
Olen itse saanut tietävämmiltä ohjeen, että jos koiran ripuli, varsinkin vetinen, jatkuu 2-3 päivää on syytä kääntyä eläinlääkärin puoleen.
Ehkä tässä sitten ollaan besserwissereitä? - Hohh
Tylosinia lääkäriltä ja pian!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745129Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025941SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32115629Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16110772Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229687Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369041Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla808445Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2386808Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri566068