Koiralla jo 3. päivää vesiripuli. En pidä sitä ihan täysin paastolla, koska olen lukenut, että sitä ei nykyisin suositella.
Millaista käsikauppavalmistetta suosittelisitte ja miksi? Tarkoitan että kysyn omia kokemuksia enkä mainoksia.
Neuvoa ripuliin?
10
285
Vastaukset
- Lääkäriin
Jos koiran ripuli pitkittyy tai se on vetistä on koira vietävä eläinlääkäriin.
Koirasi tapauksessa molemmat kohdat täyttyvät. - kiitän.asiall.vast
Mä en nyt jaksa näitä besserwissereiden vastauksia ollenkaan. Koira ei voi huonosti eikä ripuli ole veristä. Eli odotan edelleen vastauksia.
- 000000000000
Hellanduudelis etkö sinä jaksa?
Jaksaisitko edes soittaa eläinlääkäriasemalle ja kysyä heidän suosituksiaan?
Kolme päivää vesiripulissa saa koiran nopeasti kuivumistilaan.
Jos on ripuli, on myös vatsavaivoja.
Pikkuinen ei jaksa. Kyynel. - sakullinen
Mitä ruokaa olet syöttänyt ripulin aikana? Keitä porkkanaa ja riisiä, kummatkin hyväksi vatsalle, koiran koosta riippuen pieni annos kerrallaan. Samalla Canicur-tabletteja ohjeen mukaan. Soita myös eläinlääkärille, jos ripuli ei hellitä vuorokauden sisällä, vie eläinlääkäriin.
- Resse
Saman oisin itsekkin kirjoittanut! Suositeltavaa ja helppo nopea apu
- meilläauttaacanikur
Meillä on yleensä auttanut canikur pasta ripuliin. Kannattaa kokeilla joskos sillä laantuisi, ja jos ei niin sitten lääkäriin koska tuo on aika pitkä aika ripulille.
Mutta tosiaan tuo pasta on ainakin meidän koiralla tosi tehokkaasti auttanut. Sitä saa muistaakseni myös tabletteina ostettua mikäli koira ei tuota pastaa suostu syömään. - olehyvä
Omana kokemuksena voin kertoa, että kun minulla oli vesiripuli, niin tuli sellaista vaaleaa nestettä.
- rakillinen
Olen itse saanut tietävämmiltä ohjeen, että jos koiran ripuli, varsinkin vetinen, jatkuu 2-3 päivää on syytä kääntyä eläinlääkärin puoleen.
Ehkä tässä sitten ollaan besserwissereitä? - Hohh
Tylosinia lääkäriltä ja pian!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3146781Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653829- 2073096
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242787- 741922
- 1461682
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101672Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408