KAHVIPIRTTI 146 / 2018

Omavalintasi

Olikin jo aika aloittaa uusi pirtinsivu. Edelliseen on työntynyt jo niin paljon packaa ettei sitä jaksa nähdä erkkikään.

Järki-ihmiset jatkaa oitis vaan heti tästä.

Kerro mitä olet mieltä nykyufoista?

Oletko muiden mukanavietävä vai pystytkö ajattelemaan omilla aivoillasi?

Jos olet kykenemätön jatkamaan omilla aivoillasi, niin jatka kaikin mokomin vanhalla hömppäsivulla. Valinta on sinun.

11

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäainakin

      Olen salarakas vaimo itse ja en tiedä että tietääkö mieheni asiaa vai ei.
      Todennäköisesti hänellä on myös salainen suhde tahoillaan.

      eikö pääasia ole että molemmat ovat tyytyväisiä?

    • Himotangotar

      Älä muuta sano.
      On tullut käydyksi usein ns. päivätansseissa eri puolilla maata
      Parhaat kokemukset xxxxxxxxx :ssa

    • Kupposka

      Omilla aivoilla itsekukin ajattelee. Laina-aivoja ei vielä kellään ole, muita "lainaelimiä" kyllä.

      Seuraan tilannetta eli kuinka tämä uusi pirttikahvi rupeaa maistumaan.
      Jos ilmaantuu kiinnostavaa (=henkevää) porukkaa, tulen toistekin pistätymään.

    • Nokkaduunit

      Täällä vaan räntää tulee vaakasuoraan vieläkin. Taidan vääntäytyä oloviltin sisään itsekin vaakasuoraan hyvän kirjan kanssa.
      Ei paljon ulos tee mieli lähteä.

    • OOOSOOOOLEEMIIIOOO

      Tässä sitä nyt ollaan kahen kaulansa kanssa kun ei osaa päättää meniskö kaljabaariin vai jäiskö kahvipirttiin.

      Eipä tarvinnu montaa sekuntia miettiä kun kaljabaari veti pitemmän tikun.
      Meitä on mukava mummokööri ja käymme kai vähän liiankin usein ainakin joittenkin mielestä kaljapaarissa. Mutta ei siinä pitäisi olla mitään pahaa jos tässä iässä käy iltaoluset kippasemassa. Ja karaokeakin on viikonloppuisin eikä niistä passaa olla poies.

      Ja ei muuta ku menoks sano jo Anni Lenox kin. Muut tulevat tuossa tuokiossa ja kööri taas kajauttaa kirkkailla äänillään kuorossa ja soolonakin aariat. Vaikka ei taida olla karaokea tänään, niin se ei ole koskaan estänyt meittien laulelua. Ja kansa se tykkää ja taputtaa aina iloisesti ja joskus tarjoavat ylimääräiset tuopitkin meille kolmelle.

    • karaokea

      "Mutta ei siinä pitäisi olla mitään pahaa jos tässä iässä käy iltaoluset kippaamassa." No, ei varmaan olekaan, teillä tuntuu olevan iloinen, kiva kööri!
      Olisittepa lähempänä, niin karaokea tulisin laulamaan!

      • OOOSOOOOLEEMIIIOOO

        Kukaties olemme ihan nurkan takana?


    • Kupposka

      Luehan tuore kirja: Kohti ärjännettä (Atte Särkelä)

      • Vanhimman tyttärein aviomies kun oli kotoisin Pudasjärveltä ja todella! Kaamosiltojen scfi-tarinoita ufoista kertoili tuokin, meidän hieman hymyillessa. Onhan tarinointi kuin petattua niissä harvaan asutuissa kylissä, missä uskonlahkotkin sekoittavat kaiken lisäksi asujaimiston arkea.
        Nuo Lapin porstuan revontulien valot leimuavatkin oudon kuvioin, enkä yhtään ihmettele ufojuttujaan, kun niitä maailmanlaajuisestikin tarjoiltiin 😅

        Lääkäri Rauni Luukkanen kirjoitti Lapista myös ylimaallisia juttujaan, eipä tullut tosin luettua.


    • Kaarina-mummo

      Tuo pitäisi-lukea kirjapino kasvaa jatkuvasti. Sitä kuvitteli vanhana olevan aikaa enemmän, mutta kuvitelmaksi jäi.

    • effa

      Nuorena lainasin kerralla kymmeniä kirjoja ja niitä sitten yökaudet luin, aina joitain katkoja tuli, kun kuului äidin, tai sisarusten kysymys, että missä olin!
      Jotain piti mennä tekemään, puuklapeja hakemaan, tai perunoja kellarista ottamaan.
      Joskus pohjapiimää hakemaan naapurista, sitä tarvittiin, kun laitettiin viiliä.

      Nyt ei ole lainassa kuin yksi kirja ja lainausaikakin pian loppuu, että täytyykö ottaa se yölukeminen taas avuksi!
      Päivittäin on ne omat kuvionsa, tehtäviä on paljon ja minä en viitsi sängyssä enää lukea, se kirjan piteleminen ylhäällä ei miellytä.
      Olen kuullut kyllä, että on olemassa kirjatelineitä, että ei tarvi käsin pidellä.
      Ehkä se nuoruuden into ja uteliaisuus puuttuu ja väsymys tulee jo iltaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe