Onko tuolla 18 kaupunginosassa turvallista liikkua kahden naisihmisen iltaisin? Alueesta puhutaan huonona alueena ja huoraamisen tyyssijana, mutta siis uskaltaako tuolla alueella liikkua tai käyttää metroa mihin aikaan?
18. kaupunginosa/Montmartre
janite
4
936
Vastaukset
- Marcer
Ei missään tapauksesa valkoihoisen kannata liikkua tuolla alueella öisin. Päivisinkin alue täynnä ruskettuneita ahdistelijoita. Alue on pian yksi lisää no-gone-alue Pariisissa.
- Fkekdk
Uskaltaa sinne mennä. Kaksin uskaltaa minne vaan Pariisissa.
- Monnikala
Yli puolet Pariisista on pyllistys-mat-ujen pilaama. Paikka ei todellakaan ole enää se wanha kunnon ja kaunis Pariisi.
- niitänäitä
Jos olet menossa sinne hotelliin tms. niin kerro tarkempi osoite.
Esim. Montmartren kukkulan alue on ihan kivaa turistien suosimaa aluetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106