Jatkoa suosittuun kuva-arvoitusleikkiin.

Sensei--

28

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2010

      Vastaisin mutta olen vilustunut ja poskionteloni paisunut estäen muistini, muistan vain lenkkeileeni.

    • koini

      Osaatko englantia? Se sijainti lukee siinä ilmoituksessa eikä kuulu Pattayaan. Pattaya on toisella puolella Siamin lahtea. Hua Hinille on omat keskustelut johon Cha amikin kuuluu. Lakkaa haaveksimasta poju. 9 mölinää kello seiskan jälkeen taas olet tänne tuottanut eikä yhdessäkään ole mitään asiaa Pattayasta. Mikä ton homman nimi oikein on että jaksat tehdä tuota? Miten aika riittää?

      • Vastaus

        Osaan englantia.
        Homman nimi suosittu kuva-arvoitus.
        Aika riittää.


    • Kyseisessä myynti-ilmoituksessahan on kartta-linkki mistä kohteen sijainti selviää katsomalla, joten mikä tarkoitus kyseisellä "kuva-arvoituksella"?
      Kohdehan on Cha-amin keskustasta noin 15km. pohjoiseen rantaa pitkin. Alueella mikä karttakuvien perusteella ei ole mitään "turisti-aluetta", joten hyvin epätodennäköistä että tuota taloa juuri kukaan tunnistaisi/olisi nähnyt ilman karttapalveluista katsomista.

      Ja tosiaan tuo Hua-hin osio olisi kyseiselle aloitukselle oikea paikka.

      • Sensei--

        Kunhan kiusaan Neitiä 2010 kun on ottanut murheekseen että kyseisellä rannalla ei ole yksityisrakennuksia vaikka olemme sellaisessa majoittuneet.
        Sanoi että voin asian tarkistaa kun kasvan aikuiseksi ja saan joskus rahat kokoon.
        Hän sen sijaan on 3 kk lenkkeillyt rantaa ja tietää taas kaikesta kaiken kuten aina.

        Minne osioon vaimoni huorittelut ?


      • eiköjoriitä
        Sensei-- kirjoitti:

        Kunhan kiusaan Neitiä 2010 kun on ottanut murheekseen että kyseisellä rannalla ei ole yksityisrakennuksia vaikka olemme sellaisessa majoittuneet.
        Sanoi että voin asian tarkistaa kun kasvan aikuiseksi ja saan joskus rahat kokoon.
        Hän sen sijaan on 3 kk lenkkeillyt rantaa ja tietää taas kaikesta kaiken kuten aina.

        Minne osioon vaimoni huorittelut ?

        Sä oot sellainen vesipäinen pikkupoika, joka ei pääse isompien poikien leikkeihin mukaan ja tökkii niitä risulla kiusaksi ja yrittää estää niiden touhut. Joku isoista pojista joskus hermostuu ja antaa sulle selkään. Sitten alat nillittää ja huutaa äiti äiti mua kiusataan täällä ja väännät hysteeristä itkua. Pikkupojilla ei ole vaimoja eikä mielenvikaisilla trolleilla. Ei olematonta voi haukkua.
        Ilmaisfoorumilla tuulesta temmatuilla tarinoilla itselleen keksityn hahmon luonut olematon anonyymi mies puolustaa itse keksimäänsä anonyymiä vaimoaan ja siksi trollaa satoja kertoja päivässä.
        Käsi pystyyn kuka uskoo??? Ei kukaan usko. Olet vain yksinäinen sekopää.


      • Sensei-- kirjoitti:

        Kunhan kiusaan Neitiä 2010 kun on ottanut murheekseen että kyseisellä rannalla ei ole yksityisrakennuksia vaikka olemme sellaisessa majoittuneet.
        Sanoi että voin asian tarkistaa kun kasvan aikuiseksi ja saan joskus rahat kokoon.
        Hän sen sijaan on 3 kk lenkkeillyt rantaa ja tietää taas kaikesta kaiken kuten aina.

        Minne osioon vaimoni huorittelut ?

        Vaimon huorittelut ja vastaavat kirjoitukset eivät mielestäni kuuluisi yhtään mihinkään osioon, vaan mielummin pikkupoikien hiekkalaatikkotappeluihin.

        Mutta sitten aloituksen aiheeseen.
        Tuo linkin talohan ei ole Cha-amissa vaikka myyntiesitteen teksti niin virheellisesti väittääkin, vaan Cha-amin pohjoispuolella sijaitsevassa Puek Tianin kunnassa ja talon edessä oleva ranta-osio on osa Puek Tian bachia. Talon etäisyys Cha-am Bachille on noin 15km.
        Kuinka monen palstalaisista uskot olleen tuolla alueella kulkemassa ja voineen tehdä näin ollen havaintoja alueesta? Jos rannalla "lenkkeilee" niin vaikkapa Cha-amista tulisi lenkille mittaa noin 30km. jos juuri noilta kohdilta palaat takaisin Cha-amiin. Ranta hietikossa tuskin kukaan kyseisen pituisia lenkkejä tekee. Rannan suuntaisesti kulkevalta tieltä (n.4033) on taasen rantaan/taloille matkaa useita satoja metrejä, joten taloista havaintojen teko on suhteellisen haastavaa myöskin sitä kautta.


      • AloituksenAihe
        santtu_1975X kirjoitti:

        Vaimon huorittelut ja vastaavat kirjoitukset eivät mielestäni kuuluisi yhtään mihinkään osioon, vaan mielummin pikkupoikien hiekkalaatikkotappeluihin.

        Mutta sitten aloituksen aiheeseen.
        Tuo linkin talohan ei ole Cha-amissa vaikka myyntiesitteen teksti niin virheellisesti väittääkin, vaan Cha-amin pohjoispuolella sijaitsevassa Puek Tianin kunnassa ja talon edessä oleva ranta-osio on osa Puek Tian bachia. Talon etäisyys Cha-am Bachille on noin 15km.
        Kuinka monen palstalaisista uskot olleen tuolla alueella kulkemassa ja voineen tehdä näin ollen havaintoja alueesta? Jos rannalla "lenkkeilee" niin vaikkapa Cha-amista tulisi lenkille mittaa noin 30km. jos juuri noilta kohdilta palaat takaisin Cha-amiin. Ranta hietikossa tuskin kukaan kyseisen pituisia lenkkejä tekee. Rannan suuntaisesti kulkevalta tieltä (n.4033) on taasen rantaan/taloille matkaa useita satoja metrejä, joten taloista havaintojen teko on suhteellisen haastavaa myöskin sitä kautta.

        Aloituksen aihe.........Missä kohde.


      • AloituksenAihe kirjoitti:

        Aloituksen aihe.........Missä kohde.

        Santtuhan sen jo kertoikin.

        En ole joo lenkkeillyt tuolla asti. Pointtini lähinnä oli että Cha amissa ei ole sellaista yksityishuvilaa jolla on privaatti ranta. Ranta ei katkea missään aitoihin kuin kunkun mestoilla Huan puolella, jos ne nyt enää on kunkun mestoja, en ole tutustunut aiheeseen.

        Olen sanonut sen ennenkin, mutta ei nämä keskustelupalstat ole mitään "Haluatko miljonääriksi" tai "Heikoin lenkki" palstoja, eikä näissä palkintoja jaeta. Kerron vain siitä mitä muistan tai tiedän. Tarkistella voi toki asianlaitoja netistäkin, ei se ole kiellettyä. En ole mikään matkailuexpertti.

        Thaimaa ja Suomi on meikäläiselle kohtuullisen tuttuja. Ei ne meikäläisen Euroopan motoretket tehneet millään tavalla Euroopan asiantuntijaksi. Alppien ehkä jossakin määrin. Australia ja Amerikka on kokonaan käymättä Vegasin pelimatkaa lukuunottamatta ja paljon paljon muuta, mutta on todennäköistä etten käykään eikä ole kiinnostustakaan. Alpit on ensikesän haaveissa pitkästä aikaa.


      • KatsotaanpaJatkot
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Santtuhan sen jo kertoikin.

        En ole joo lenkkeillyt tuolla asti. Pointtini lähinnä oli että Cha amissa ei ole sellaista yksityishuvilaa jolla on privaatti ranta. Ranta ei katkea missään aitoihin kuin kunkun mestoilla Huan puolella, jos ne nyt enää on kunkun mestoja, en ole tutustunut aiheeseen.

        Olen sanonut sen ennenkin, mutta ei nämä keskustelupalstat ole mitään "Haluatko miljonääriksi" tai "Heikoin lenkki" palstoja, eikä näissä palkintoja jaeta. Kerron vain siitä mitä muistan tai tiedän. Tarkistella voi toki asianlaitoja netistäkin, ei se ole kiellettyä. En ole mikään matkailuexpertti.

        Thaimaa ja Suomi on meikäläiselle kohtuullisen tuttuja. Ei ne meikäläisen Euroopan motoretket tehneet millään tavalla Euroopan asiantuntijaksi. Alppien ehkä jossakin määrin. Australia ja Amerikka on kokonaan käymättä Vegasin pelimatkaa lukuunottamatta ja paljon paljon muuta, mutta on todennäköistä etten käykään eikä ole kiinnostustakaan. Alpit on ensikesän haaveissa pitkästä aikaa.

        Noin tämä meidän kaikesta kaikkitietävä alkaa ryhtymään vaatimattomaksi kun on taas deletoinut muististaan kaiken sanomansa.
        Toivottavasti olemus jatkaa, huorittelu ja homottelu loppuu, sekä Laiffi ja KääLäy rauhoittuu niin voidaan palata matkailuaiheisiin.


      • TarkennusAitaan
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Santtuhan sen jo kertoikin.

        En ole joo lenkkeillyt tuolla asti. Pointtini lähinnä oli että Cha amissa ei ole sellaista yksityishuvilaa jolla on privaatti ranta. Ranta ei katkea missään aitoihin kuin kunkun mestoilla Huan puolella, jos ne nyt enää on kunkun mestoja, en ole tutustunut aiheeseen.

        Olen sanonut sen ennenkin, mutta ei nämä keskustelupalstat ole mitään "Haluatko miljonääriksi" tai "Heikoin lenkki" palstoja, eikä näissä palkintoja jaeta. Kerron vain siitä mitä muistan tai tiedän. Tarkistella voi toki asianlaitoja netistäkin, ei se ole kiellettyä. En ole mikään matkailuexpertti.

        Thaimaa ja Suomi on meikäläiselle kohtuullisen tuttuja. Ei ne meikäläisen Euroopan motoretket tehneet millään tavalla Euroopan asiantuntijaksi. Alppien ehkä jossakin määrin. Australia ja Amerikka on kokonaan käymättä Vegasin pelimatkaa lukuunottamatta ja paljon paljon muuta, mutta on todennäköistä etten käykään eikä ole kiinnostustakaan. Alpit on ensikesän haaveissa pitkästä aikaa.

        Tarkennus kuitenkin että pointti oli, että tontti rajoittuu hiekkarannan ylälaitaan, eikä kukaan ole kirjoittanut aiheesta että ranta katkeaa aidalla.


      • 63NumBall64
        santtu_1975X kirjoitti:

        Vaimon huorittelut ja vastaavat kirjoitukset eivät mielestäni kuuluisi yhtään mihinkään osioon, vaan mielummin pikkupoikien hiekkalaatikkotappeluihin.

        Mutta sitten aloituksen aiheeseen.
        Tuo linkin talohan ei ole Cha-amissa vaikka myyntiesitteen teksti niin virheellisesti väittääkin, vaan Cha-amin pohjoispuolella sijaitsevassa Puek Tianin kunnassa ja talon edessä oleva ranta-osio on osa Puek Tian bachia. Talon etäisyys Cha-am Bachille on noin 15km.
        Kuinka monen palstalaisista uskot olleen tuolla alueella kulkemassa ja voineen tehdä näin ollen havaintoja alueesta? Jos rannalla "lenkkeilee" niin vaikkapa Cha-amista tulisi lenkille mittaa noin 30km. jos juuri noilta kohdilta palaat takaisin Cha-amiin. Ranta hietikossa tuskin kukaan kyseisen pituisia lenkkejä tekee. Rannan suuntaisesti kulkevalta tieltä (n.4033) on taasen rantaan/taloille matkaa useita satoja metrejä, joten taloista havaintojen teko on suhteellisen haastavaa myöskin sitä kautta.

        Tuolla puek tianissa on hieno vedestä nouseva buddha patsas, lisäksi kun hakeutuu sisämaassa olevaan patoalueelle ja seuraa canalia joka kulkee sieltä hua hiniin näkee matkalla krokotiilejä, käärmeitä, upeita lintuja jotka keräävät safkaa tuolta kanaalista, pienehköjä pelikaanin näköisiä lintuja...


      • 63NumBall64 kirjoitti:

        Tuolla puek tianissa on hieno vedestä nouseva buddha patsas, lisäksi kun hakeutuu sisämaassa olevaan patoalueelle ja seuraa canalia joka kulkee sieltä hua hiniin näkee matkalla krokotiilejä, käärmeitä, upeita lintuja jotka keräävät safkaa tuolta kanaalista, pienehköjä pelikaanin näköisiä lintuja...

        Se on hieno vaan ei Buddha. Se on miehiä hukuttava nainen legendan mukaan.
        https://aijaa.com/upld/
        Kuvat on huonoja. Otettu 2012 iphone nelosella kaukaa. Motolla käytiin tuolla Cha amista käsin paikallisen mirrin kanssa. Oli keskikesä, hemmetin kuuma eikä ketään turisteja alueella. Sen muistan että halpaa oli sapuskat tuon patsaan kohdalla olevassa rantakatosravintolassa.


      • vuodesta20l0 kirjoitti:

        Se on hieno vaan ei Buddha. Se on miehiä hukuttava nainen legendan mukaan.
        https://aijaa.com/upld/
        Kuvat on huonoja. Otettu 2012 iphone nelosella kaukaa. Motolla käytiin tuolla Cha amista käsin paikallisen mirrin kanssa. Oli keskikesä, hemmetin kuuma eikä ketään turisteja alueella. Sen muistan että halpaa oli sapuskat tuon patsaan kohdalla olevassa rantakatosravintolassa.

        Sillä patsaalla on tissit ja Suomi 24 nerokas automoderaattori tulkitsee sen kuvan alastomuudeksi. Hienoa! Virolaiset on tehneet upeaa jälkeä ohjelmistosuunnittelussa. Onnittelen!


      • Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Sillä patsaalla on tissit ja Suomi 24 nerokas automoderaattori tulkitsee sen kuvan alastomuudeksi. Hienoa! Virolaiset on tehneet upeaa jälkeä ohjelmistosuunnittelussa. Onnittelen!

        Ei auennut kuvas.

        Voisitko ystävällisesti ohjeistaa lerpattajaa lopettamaan mm. tuon mitä kirjoitteli superautojutussa, mikäli tarkoitus on lopettaa tämän palstan pilaaminen.

        Kiitos sinulle tämän päivän kommenteista ja minä olen tässä "kuulolla" jatkuuko lerpattajan toimesta vielä entinen.


      • KääLäy--
        eiköjoriitä kirjoitti:

        Sä oot sellainen vesipäinen pikkupoika, joka ei pääse isompien poikien leikkeihin mukaan ja tökkii niitä risulla kiusaksi ja yrittää estää niiden touhut. Joku isoista pojista joskus hermostuu ja antaa sulle selkään. Sitten alat nillittää ja huutaa äiti äiti mua kiusataan täällä ja väännät hysteeristä itkua. Pikkupojilla ei ole vaimoja eikä mielenvikaisilla trolleilla. Ei olematonta voi haukkua.
        Ilmaisfoorumilla tuulesta temmatuilla tarinoilla itselleen keksityn hahmon luonut olematon anonyymi mies puolustaa itse keksimäänsä anonyymiä vaimoaan ja siksi trollaa satoja kertoja päivässä.
        Käsi pystyyn kuka uskoo??? Ei kukaan usko. Olet vain yksinäinen sekopää.

        Morjens Kaverit!

        Olen täällä taas. Joku on varmaan jo ehtinyt kaipailemaan ?

        Nimimerkki eiköjoriitä on kirjoittanut oikein mainion kommentin. Kiitos.
        Eipä tuohon ole minulla paljon lisäämistä, mutta sen sen verran kuitenkin....
        että jotta en minä muista hermostuneeni Senseihin... vaikka joskus hänellä hieman olen "tatamia" pyyhkinyt. Ja jotta... köh köh.... Sensei toki on tästä pyyhkimestä kovin monta kertaa hermostunut.

        Näin olen itseni antanut ymmärtää. Toki tämä on vain minun mielipiteeni.


      • KääLäy--
        KatsotaanpaJatkot kirjoitti:

        Noin tämä meidän kaikesta kaikkitietävä alkaa ryhtymään vaatimattomaksi kun on taas deletoinut muististaan kaiken sanomansa.
        Toivottavasti olemus jatkaa, huorittelu ja homottelu loppuu, sekä Laiffi ja KääLäy rauhoittuu niin voidaan palata matkailuaiheisiin.

        Morjens Sensei!
        Miten voin rauhoittua kun olen ollut kovin rauhallinen kaiken aikaa?
        Miten haluaisit minun nyt jatkavan?


      • KääLäy--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Santtuhan sen jo kertoikin.

        En ole joo lenkkeillyt tuolla asti. Pointtini lähinnä oli että Cha amissa ei ole sellaista yksityishuvilaa jolla on privaatti ranta. Ranta ei katkea missään aitoihin kuin kunkun mestoilla Huan puolella, jos ne nyt enää on kunkun mestoja, en ole tutustunut aiheeseen.

        Olen sanonut sen ennenkin, mutta ei nämä keskustelupalstat ole mitään "Haluatko miljonääriksi" tai "Heikoin lenkki" palstoja, eikä näissä palkintoja jaeta. Kerron vain siitä mitä muistan tai tiedän. Tarkistella voi toki asianlaitoja netistäkin, ei se ole kiellettyä. En ole mikään matkailuexpertti.

        Thaimaa ja Suomi on meikäläiselle kohtuullisen tuttuja. Ei ne meikäläisen Euroopan motoretket tehneet millään tavalla Euroopan asiantuntijaksi. Alppien ehkä jossakin määrin. Australia ja Amerikka on kokonaan käymättä Vegasin pelimatkaa lukuunottamatta ja paljon paljon muuta, mutta on todennäköistä etten käykään eikä ole kiinnostustakaan. Alpit on ensikesän haaveissa pitkästä aikaa.

        Oikein hyvä ja tyhjentävän tarkentava kommentti Senseille.

        Vuodesta2010 :lle viisi pistettä.
        Sensei:lle nolla pistettä.

        Älä lannistu Sensei.... yritä, yritä, yritä...


      • PyriRauhoittumaan
        KääLäy-- kirjoitti:

        Oikein hyvä ja tyhjentävän tarkentava kommentti Senseille.

        Vuodesta2010 :lle viisi pistettä.
        Sensei:lle nolla pistettä.

        Älä lannistu Sensei.... yritä, yritä, yritä...

        Bing.........


      • Sensei-- kirjoitti:

        Ei auennut kuvas.

        Voisitko ystävällisesti ohjeistaa lerpattajaa lopettamaan mm. tuon mitä kirjoitteli superautojutussa, mikäli tarkoitus on lopettaa tämän palstan pilaaminen.

        Kiitos sinulle tämän päivän kommenteista ja minä olen tässä "kuulolla" jatkuuko lerpattajan toimesta vielä entinen.

        https://aijaa.com/l1e0sP
        Kokeillaan tuota. Luulisi Suomi 24:n hukkuvan valituksiin, kun poistavat aivan älyttömistä syistä kirjoituksia.

        Toisaalta eihän ne vastaa mihinkään kysymyksiin. Viime vuosikymmenen vaihteessa minulla oli kotikäytössä s24 sähköpostiosoite, jonka salasanan olen unohtanut joskus 2012, eikä palautusosoitekaan ole käytössä. Siellä on kuitenkin kaikki minun tiedot ja olen kysynyt ainakin kymmenen kertaa ylläpidolta että miten pääsen sinne meiliin.

        Ei tule koskaan vastausta s24 ylläpidolta. Voishan ne edes vastata että et mitenkään, mutta mitään ei kuulu.


      • KääLäy--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        Sillä patsaalla on tissit ja Suomi 24 nerokas automoderaattori tulkitsee sen kuvan alastomuudeksi. Hienoa! Virolaiset on tehneet upeaa jälkeä ohjelmistosuunnittelussa. Onnittelen!

        Morjens ystäväni 2010!

        Kovin kummallista tämä tällainen, kuinka kuviasi sensuroidaan.
        Villi veikkaukseni on, että kuvassasi oli patsas, joita vastaavia löytyy ympäri Thaimaata. Ehkäpä jopa Pattayalta...

        Patsas ilmentää tärkeää roolihahmoa Thaimaan kansallisrunoilijan Sunthorn Phu:n teoksessa Phra Abhai Mani.

        Tämä roolihahmo - "merihirviö" - on eräänlainen huijari, kuten vaikkapa Sensei on tällä palstalla.

        PS. Toivottavasti tämä kirjoitukseni nyt liittyy riittävästi Thaimaan matkailuun?


      • KääLäy--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        https://aijaa.com/l1e0sP
        Kokeillaan tuota. Luulisi Suomi 24:n hukkuvan valituksiin, kun poistavat aivan älyttömistä syistä kirjoituksia.

        Toisaalta eihän ne vastaa mihinkään kysymyksiin. Viime vuosikymmenen vaihteessa minulla oli kotikäytössä s24 sähköpostiosoite, jonka salasanan olen unohtanut joskus 2012, eikä palautusosoitekaan ole käytössä. Siellä on kuitenkin kaikki minun tiedot ja olen kysynyt ainakin kymmenen kertaa ylläpidolta että miten pääsen sinne meiliin.

        Ei tule koskaan vastausta s24 ylläpidolta. Voishan ne edes vastata että et mitenkään, mutta mitään ei kuulu.

        Kiitos 2010 tästä kuvasta.

        Taisin arvata oikein kuvasi kohteen...

        Ihan vain piruutani en kerro tämän "Buddha patsaan" nimeä edes thaifonteilla.... jääpähän näin jotain googletettavaa Senseille ja/tai NumBalle.

        Pitäisikö vai eikö pitäisi rykäistä.... Noh ja köh köh... yleisön pyynnöstä:

        KHIAI!!!


      • 63Numball64
        vuodesta20l0 kirjoitti:

        https://aijaa.com/l1e0sP
        Kokeillaan tuota. Luulisi Suomi 24:n hukkuvan valituksiin, kun poistavat aivan älyttömistä syistä kirjoituksia.

        Toisaalta eihän ne vastaa mihinkään kysymyksiin. Viime vuosikymmenen vaihteessa minulla oli kotikäytössä s24 sähköpostiosoite, jonka salasanan olen unohtanut joskus 2012, eikä palautusosoitekaan ole käytössä. Siellä on kuitenkin kaikki minun tiedot ja olen kysynyt ainakin kymmenen kertaa ylläpidolta että miten pääsen sinne meiliin.

        Ei tule koskaan vastausta s24 ylläpidolta. Voishan ne edes vastata että et mitenkään, mutta mitään ei kuulu.

        tuohan se, vaimoni mukaan se on buddhalaisuuteen liittyvä paha henki, ns. jag... jaggeja on monenlaisia vähään joka tarpeeseen omansa, sen tunnistaa yleensä torahampaista, jaggeja on usein vartioina temppelien läheisyydessä... en tunne thai mytologiaa juurikaan, mutta vaimoni noin antoi minun ymmärtää---


      • Sensei--
        KääLäy-- kirjoitti:

        Kiitos 2010 tästä kuvasta.

        Taisin arvata oikein kuvasi kohteen...

        Ihan vain piruutani en kerro tämän "Buddha patsaan" nimeä edes thaifonteilla.... jääpähän näin jotain googletettavaa Senseille ja/tai NumBalle.

        Pitäisikö vai eikö pitäisi rykäistä.... Noh ja köh köh... yleisön pyynnöstä:

        KHIAI!!!

        Voit jatkaa tavallasi toki kun siitä nautintoa saat mutta itse patsasaiheessa näytin kuvan vaimolleni joka tosin tiesi kertoa vanhaan tarinaan perustuvan tietoisuutensa ja sijaintipaikan jonka 2010 jo kertoi, onhan tuo seutu vaimoni lapsuuden asuinseutua.

        Pidä tietosi äläkä kirjoita tänne, sehän sinulle tämän palstan tarkoitus on.

        Minä en leikkiisi lähde Sensein itsehillintäni sen estäen.


      • KääLäy--
        63Numball64 kirjoitti:

        tuohan se, vaimoni mukaan se on buddhalaisuuteen liittyvä paha henki, ns. jag... jaggeja on monenlaisia vähään joka tarpeeseen omansa, sen tunnistaa yleensä torahampaista, jaggeja on usein vartioina temppelien läheisyydessä... en tunne thai mytologiaa juurikaan, mutta vaimoni noin antoi minun ymmärtää---

        Morjens Numball!

        Tuo mitä kirjoitat yleensä yak:sta on osittain oikein mutta...

        Näissä jaggeissa on myös ns. hyviä henkiä. Nämä hyvät - pahojen sijaan - kai useimmiten vartioivat vaikkapa temppelien ovia.

        Kommentistasi voi kai päätellä kaksi vaihtoehtoista totutta:
        1. Olet jälleen kerran googlettanut hieman huolimattomasti.
        2. Vaimosi hieman huonosti taitaa tuntea Thaimaan kulttuuria ja historiaa.

        Kyseessä olevan patsaan hahmon nimi on Nang Phisuea Samut. Tämä puolestaan ei ole mikä tahansa jaggi, vaan liittyy oleellisesti Thaimaan kansalliseepokseen (lue ystävällisestimitä jo kirjoitin yllä).


      • KääLäy--
        Sensei-- kirjoitti:

        Voit jatkaa tavallasi toki kun siitä nautintoa saat mutta itse patsasaiheessa näytin kuvan vaimolleni joka tosin tiesi kertoa vanhaan tarinaan perustuvan tietoisuutensa ja sijaintipaikan jonka 2010 jo kertoi, onhan tuo seutu vaimoni lapsuuden asuinseutua.

        Pidä tietosi äläkä kirjoita tänne, sehän sinulle tämän palstan tarkoitus on.

        Minä en leikkiisi lähde Sensein itsehillintäni sen estäen.

        Morjens Sensei!

        Olen nyt hieman hämmentynyt, anteeksi.
        Olin antanut itseni ymmärtää, että sinä Sensei ja NumBall olette kaksi eri henkilöä. Nyt kuitenkin vaikuttaisi siltä, että olette yksi ja sama henkilö.

        Perusteluni: Sinun ja NumBallin kommenttien välillä ei ole kuin parisen minuuttia ja kirjoituksienne tyyli ja sisältö on kuin ne olisi samasta kuksasta sulkakynällä dippailtu.

        Kirjoitat että et leikkiini lähde ja Sensein itsehillintäsikin tämän estää.
        Kymysys: Miten mielestäsi tämä väittämäsi on toteutunut? Joku täällä on kuitenkin imaissut pelikaanin turbiiniinsa oikein kovin, eikö? Joku nyt sittemmin tämän keskustelun on kommentoinut useaan keskusteluun minun nimimerkillä. Kukahan tämä joku voisi olla ja miksi - jos et juuri sinä?

        Moips!
        .


      • KääLäy--
        KääLäy-- kirjoitti:

        Morjens Sensei!

        Olen nyt hieman hämmentynyt, anteeksi.
        Olin antanut itseni ymmärtää, että sinä Sensei ja NumBall olette kaksi eri henkilöä. Nyt kuitenkin vaikuttaisi siltä, että olette yksi ja sama henkilö.

        Perusteluni: Sinun ja NumBallin kommenttien välillä ei ole kuin parisen minuuttia ja kirjoituksienne tyyli ja sisältö on kuin ne olisi samasta kuksasta sulkakynällä dippailtu.

        Kirjoitat että et leikkiini lähde ja Sensein itsehillintäsikin tämän estää.
        Kymysys: Miten mielestäsi tämä väittämäsi on toteutunut? Joku täällä on kuitenkin imaissut pelikaanin turbiiniinsa oikein kovin, eikö? Joku nyt sittemmin tämän keskustelun on kommentoinut useaan keskusteluun minun nimimerkillä. Kukahan tämä joku voisi olla ja miksi - jos et juuri sinä?

        Moips!
        .

        Heh heh ja nyyh...

        Ja kas kummaa mitä tekee tämä itsehillintänsä Sensei kun hänellä jälleen kerran vain varovaisen kevyesti pyyhkäisen tätä "tatamia".

        Sensei kopioi ja liittää (20.10.2018 17:31) yllä olevan kommenttini suoraan aiemmin itse KääLäynä KääLäystä aloittamaansa keskusteluunsa.

        Aika "kätevä emäntä" tämä Sensei....
        kohtahan tässä alkaa Lerpallakin lerpattamaan.....

        (Hih Hih ja kyllä minä nyt mieleni pahoitin)


    • AloituksenTakana

      on oikeasti Sensein 24/7 ikävä nimimerkkiä 2010 kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe