Miksi tamagotchi mix ei käynnisty!

Eli siis kun ensimmäisen kerran käynnistin tamagotchini niin laitoin vain patterit sisään ja se käynnistyi. Mutta nyt kun parin viikon päästä yritän käynnistää niin mitään ei tapahdu! Vaikka olen vaihtanut patteritkin! Onko tamagotchini nyt sitten rikki ....

Apuja kaipaan!
Ilmoita

Pura se ja katso onko siellä pullistuneita kondensaattoreita tai konkkia jotka on paskantaneet sisuksensa piirilevylle...
Ilmoita
En varmaan Pura kun en osaa
Ilmoita
Ja mitä purkamisen jälkeen sitten tekisin?
1 VASTAUS:
Purettuna tarkastat laitteen kunnon, esim. näppäinten kontaktipintojen hapettumat voivat estää sitä toimimasta, mikäli piirilevyllä on elektrolyyttikondensaattoreita, niissä saattaa joskus esiintyä vikoja että on pullistunut tai vuotanut sisälmykset piirilevyllä. Kondensaattorin neste on syövyttävää ja tuhoaa piirilevyn jolloin laite lakkaa toimimasta.
Kondensaattorin ja muutkin elektroniset komponentit voi vaihtaa jos juotoskolvi pysyy kädessä.
Myönnettäköön että tamagotchi ei ole minulle tuttu vekotin, en ole sellaista omistanut edes silloin 90-luvulla kun ne taisi olla muodissa.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi tamagotchi mix ei käynnisty!

Eli siis kun ensimmäisen kerran käynnistin tamagotchini niin laitoin vain patterit sisään ja se käynnistyi. Mutta nyt kun parin viikon päästä yritän käynnistää niin mitään ei tapahdu! Vaikka olen vaihtanut patteritkin! Onko tamagotchini nyt sitten rikki ....

Apuja kaipaan!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta