Ketipinor 25x2vie tajun kankaalle ja risperidon 0,5 tasaa unen ja syventää ja pidentää sitä(rauhoittaa mieltä jos esim seksuaalisuus ahdistaa(panettaa liikaa) tai muut pelot on mielessä joko selkeästi tai alitajunnassa.. Söin tätä settiä vuosia(15v) ja molemmista pääsin eroon tosin pitkän kaavan kautta.
Suurimmat haitat oli noissa painon nousu eli käyt mutustelee yöllä jääkaapilla jäätelöitä tai makeaa ja taas nukkumaan. 2 tyypin diabetes ja kilpirauhasongelmat alkoi myös noilla jotka jäivät pois kun lopetin lääkkeet. Ääni muuttui myös joskus möreäksi ja lihakset jonkin verran jäykät.
Mutta jos tahdot nukkua ja tuntea eläväsi niin suosittelen tuota yhdistelmää pienellä annoksella. Toki jos olisin liikkunut enemmän lääkityksen aikana voi olla että diabetes ei olisi puhjennut.
Paras yhdistelmä uneen fakta.
8
232
Vastaukset
- mikähänvaivasi
Ethän sä sitten kunnolla noilla pillereillä nukkunut, kun oli yöllä käytävä vielä syömässäkin.
- pelle_kirjoittaja
Olin juuri samaa kirjoittamassa. Jos sä ap. putosit noilla hyvin niin miten jääkaapille sitten menit. Suuri Ristiriita. Trolli mikä trolli.
- C.mies
Ei ole trolli. Kokeilkaa itse. Juu jos nukuit taju kanjaalla 4 tai 5 tuntia ja käyt kerran jääkaapilla ja pakko,päästä takas heti nukkuu niin mikä kohta tässä on trolli? Ootteko yksinkertaisia? Ihminen on valveilla 8 tunnin normaaliunestakin n 45min mutta ette sitä tiedä kun ette mistään mitään tiedä.
- C.mies
Ketipinor ei auta yksinään muuta kuin ottamaan tajun pois. Ketipinor uni yksinään ei kanna aamuun asti. Ehkä joitakin tunteja jonka jälkeen ongelmat alkavat. Ketipinor ei rauhoita mieltä ajatuksista ja kierroksilla käyvää kehoa. Risperidon sen tekee.
- C.mies
Koitan vaan auttaa teitä silloin ei kannattaisi lähtee haukkumaan pelleksi kirjoittajaksi. Kannattaa levittää tätä viestiä. Tämä on suht turvallinen ja erittäin hyvä yhdistelmä.
- hei1111
Saaks noilla hengen pois, jos haluaa kupsahtaa?
- Zaklin
Löydät varmaan paremmankin tavan kuolla. Meet vaikka Antti Tuiskun konserttiin.
- Yömässsääjä
Mulla menee 200mg ketiapiinia unettomuuteen josta käytän 100-200mg vähän fiiliksen ja ajankohdan mukaan. Voin täysin samaistua AP.n ongelmaan yö mässyistä. Momestikkin illalla avattu karkkipussi on aamulla lähs tyhjä kun herää käymään vaika vessassa niin tulee mässättyä sit samalla 😂
Mirtazapin vielä pahempi tekemään varsinkin kombotettuna ketiapiinin kanssa nuita ilta/yö mässyjä. Sillä en ostakkaan enää ku harvoin karkkia enään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984