Mistä miehet ovat ostaneet itselleen seksikkäitä naisten alusvaatteita?
Pääseekö jossain kokeilemaan, ennen ostopäätöstä?
Kiinnostaisi nahka/latex/pitsi asut erityisesti.
Naisten alusvaatteet
23
2374
Vastaukset
- KysynVaa
Miksi mies käyttäisi naisten alusvaatteita, ellei ole jonkin sortin perverssi?
- Anonyymi
Sinä olet itse kun luet näitä juttuja ole rohkea ja käytä sinäkin t. naisten aluasuja rakastava gay
- Anonyymi
Käytin aikoinani verkkopaitoja aluapaitoina, samanlaisia joita uuno Turhapurolla oli usein päällänsä televisiossa. Verkkopaita otti hyvin hien vastaan kun teki haalareissa töitä kesäkuumalla rakennuksilla.
Koska verkko alushousuja ei ollut saatavilla, törmäsin postimyyntiluettelon kautta kiinalaiseen toimittajaan, joka myi miehille valmistettuja pitsisiä alushousuja. Hintakaan eii järisyttänyt, 2 euroa per housut.
No tilasin niitä, ja niissä oli huomioitu paikka eli kukkarokin, ettei siis ollut liian kireät mitä olisi naisille tarkoitetut versiot.
Pitsiset alushousut ovat toimineet hyvin korvaten saman asian kuin verkkopaita.
Kerää hyvin ja estää ettei tunnu liian hikoilevalta paikat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytin aikoinani verkkopaitoja aluapaitoina, samanlaisia joita uuno Turhapurolla oli usein päällänsä televisiossa. Verkkopaita otti hyvin hien vastaan kun teki haalareissa töitä kesäkuumalla rakennuksilla.
Koska verkko alushousuja ei ollut saatavilla, törmäsin postimyyntiluettelon kautta kiinalaiseen toimittajaan, joka myi miehille valmistettuja pitsisiä alushousuja. Hintakaan eii järisyttänyt, 2 euroa per housut.
No tilasin niitä, ja niissä oli huomioitu paikka eli kukkarokin, ettei siis ollut liian kireät mitä olisi naisille tarkoitetut versiot.
Pitsiset alushousut ovat toimineet hyvin korvaten saman asian kuin verkkopaita.
Kerää hyvin ja estää ettei tunnu liian hikoilevalta paikat.Kerää siis hyvin hiet ettei tunnu hikimäriltä paikat.
- Sjktrans
Seinäjoella on ainakin myymälä jossa saa miehet ostaa rauhassa naisten alusvaatteita.
- kaappitransu
Nahka- ja latex-asut voit hankkia sexiliikkeestä Pitsihepeniä saa alusasuihin erikoistuneista liikkeistä. Rintaliivejä voi toki liikkeestä riippuen sovittaakin, mutta alushousuja ei tietenkään.
- liider
xdress.com, crossdressercloset.com noista ainakin löytyy.
- Anonyymi
Minä olen ostanut ihan paikallisista ,city marketista ja prismasta, onhan niissä sovituskopit, joissa voi sovittaa!
Ennakkoon mittaamalla mm. rinnanympärys saa jo aika hyvän osviitan esim. rintaliivien koosta, miehille riittänee useimmin b-kuppikoko rintsikoissa ?
pikkarit sitten l tai xl kokoa ja sukkahousuissa sopivin koko on 44 -48 ollut hankkimissani Norlyneissä tai prisman house merkissä!- Anonyymi
Mutta pidäthän omat alusvaatteet sovitettavien asujen alla, että vaatteet säilyvät myyntikuntoisena ellet ostakaan niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pidäthän omat alusvaatteet sovitettavien asujen alla, että vaatteet säilyvät myyntikuntoisena ellet ostakaan niitä.
Hyi, inhottaa kyllä näin naisena ajatus siitä, että jotkut hikiset transvestiittimiehet ovat käyneet sovittamassa alusvaatteita kaupassa. Miesten hygienia varsinkin kun välillä on mitä on. Miksi ettei voi tilata niitä vaatteitanne netistä, niin ei tarvitse tulla pervoilemaan pukukoppiin naisten osastoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi, inhottaa kyllä näin naisena ajatus siitä, että jotkut hikiset transvestiittimiehet ovat käyneet sovittamassa alusvaatteita kaupassa. Miesten hygienia varsinkin kun välillä on mitä on. Miksi ettei voi tilata niitä vaatteitanne netistä, niin ei tarvitse tulla pervoilemaan pukukoppiin naisten osastoille?
Moniko nainen sovittaa asuja omien alusvaatteiden päälle? Taitaa naisilla olla se alapään hygienia välillä vähän sitä ja tätä, hiki on sentään pikkujuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatteiden sovittaminen ei kai yleisesti ottaen ole pervoilua? Miesten hygienia ja naisten vaatteita käyttävän miehen hygienia voivat myös poiketa toisistaan jonkin verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniko nainen sovittaa asuja omien alusvaatteiden päälle? Taitaa naisilla olla se alapään hygienia välillä vähän sitä ja tätä, hiki on sentään pikkujuttu.
Sehän on säännöissäkin että vain omien alusvaatteiden päälle saa sovittaa, koskee housuja.
Ajatus kyllä inhottaa, että jonkun munat on voinut olla ostamissani pikkareissa. - Anonyymi
Samoin minä olen ostanut prismasta sukkahousuni ja pikkarini, viimeksi ostin housen 20 den tukisukkahousut, kun olin lähdössä etelän lomille ja oli pitkähkö istuminen lentokoneessa tiedossa.koko oli 44-48, joka oli ehkä hieman pienehkö, sillä tukisukkiksissa on tiukempi neulos kaiketikkin ? seuraavaksi valitsen em. tuotteista kyllä 48 - 50 koon ! ja ehkäpä 15 denin , Erittäin miellyttävät oli jalassa lentomatkan ajan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on säännöissäkin että vain omien alusvaatteiden päälle saa sovittaa, koskee housuja.
Ajatus kyllä inhottaa, että jonkun munat on voinut olla ostamissani pikkareissa.Olet siis lesbo, jos se ällöttää, muttei se, että jonkun häpyhuulet on koskeneet niitä.
En muuten itse osaa ajatella tuollaista ollenkaan, mutta ehkä en sitten vaan ole pervo. Itse pesen aina ostamani alusvaatteet ennen käyttöä, joten aivan sama onko joku kokeillut niitä vai ei.
- Anonyymi
Kyllä helpoin tapa on tilata netistä, varsinkin jos nolottaa mennä ostamaan naisten asuja.
- Anonyymi
Mies,joka käyttää naisten vaatteita, on iljetys!!!
- Anonyymi
Henkisesti sivuraiteelle ajautuneita ihmisiä. Sairaitahan nuo ovat jollain tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkisesti sivuraiteelle ajautuneita ihmisiä. Sairaitahan nuo ovat jollain tavalla.
Ketä kiinnostaa? Sairausluokituksessahan ko. taipumus ei ole, ja mielipiteillä ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Sairausluokituksessahan ko. taipumus ei ole, ja mielipiteillä ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.
Nykyään halutaan olla kaikille mieliksi, ei tuosta kauaa ole kun kyseessä oli sairaus. Poliittiset tuulet ohjaavat kaikkea. Eiväthän autogynefiilit ja vastaavat useimmiten vaarallisia kyllä ole, kuten eivät monet muutkaan sairaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään halutaan olla kaikille mieliksi, ei tuosta kauaa ole kun kyseessä oli sairaus. Poliittiset tuulet ohjaavat kaikkea. Eiväthän autogynefiilit ja vastaavat useimmiten vaarallisia kyllä ole, kuten eivät monet muutkaan sairaat.
Se nyt vaan ei ole mielipide onko joku sairas vai ei. Itseäni eivät transvestiitit kiinnosta enkä jaksaisi olla sellaisen kanssa tekemisissä, mutta sinänsä asia on itselleni se ja sama.
- Anonyymi
Iljetys?...minä käytän...ja käyn töissä,maksan veroni ja laskuni,enkä ole veloissa,en ryyppää,rähjää enkä tupakoi,pidän huolta läheisistäni,ja omasta kunnostani...sinulla on oikeus omaan mielipiteeseen.. mutta tässä kohtaa totean näin .. Iljetys en ole..kyllä käytän naisten vaatteita epäsäännöllisen säännöllisesti koska...ne ovat kauniita,tuntuvat hyvältä päällä ja saavat olon rentoutuneeksi ...enkä oikein voi ymmärtää miten vaatteet tekevät jonkun iljetykseksi, mutta toivon sinulle kuitenkin mukavaa tulevaa kesää ja tiedon siitä että luultavasti joka päivä kuljet jonkun iljetyksen ohitse jolla miesten vaatteiden alla on kauniit naiselliset alusasut...katsos tälläisiä miehiä on arvion mukaan Suomessa n.55-60 tuhatta😊terv.Pekka💃
- Anonyymi
Alusasuja voi ostaa midtä vain mutta kokeilun voi unohtaa se kun on epähygieenistäkin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482