Kepardit Sipilän johdolla

Etana

Taitaa panna työläiset polvilleen .

10

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12345654321

      Mitähän tämäkin aloittaja oikein miettiin. Onko munankarvat muuttuneet isompien kissapetojen turkeista revityiksi. Irronneeko mitään?

    • Ansalankoja

      Kapin sotaväki aika mennyt hukkaan, kun nyt puretaan sosialistein ansoja.

    • Meillä Maalaisliitossa iloitaan Suomen nöyristä työllisistä.

      • Jukraviti. Lempo soikoon. Peijakas. Minun tietennii piti kirjoittaman että meillä Maalaisliitossa iloitaan Suomen nöyristä TYÖLÄISISTÄ. Sori siittä. No ovathan 9 markan eli €uron työllisetkin nykyään työläisiä hallituksemme tilastoissa...


      • Ethän.osaa.laskua
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Jukraviti. Lempo soikoon. Peijakas. Minun tietennii piti kirjoittaman että meillä Maalaisliitossa iloitaan Suomen nöyristä TYÖLÄISISTÄ. Sori siittä. No ovathan 9 markan eli €uron työllisetkin nykyään työläisiä hallituksemme tilastoissa...

        Kyllä voi nöyriksikin sanoa, kun saatu nyt melkein 150 000 työllistä.
        Ihalaisen poika ei saanut edellisellä yrittämällä kuin 100 000 työtöntä lisää. Melkoinen ero
        osaatko edes laskea ja - merkkisiä laskuja ? Sanoppa paljonko se on prosentteina !.
        -saattoi suksi tökätä siihen ? vai.

        Late oli hyvä kun aina sanoi " pitäisi". Sitetn sanoi " LAITETAN TOIMIKUNTA" JA KOLAMSA HAUKASTI SANOTTU " pidetään kokouksia". heillä kun SAK:ssa kokoukset oli tärkeitä kokouspalkkioden takia, itse asialle sama.


      • niinpä_niin
        Ethän.osaa.laskua kirjoitti:

        Kyllä voi nöyriksikin sanoa, kun saatu nyt melkein 150 000 työllistä.
        Ihalaisen poika ei saanut edellisellä yrittämällä kuin 100 000 työtöntä lisää. Melkoinen ero
        osaatko edes laskea ja - merkkisiä laskuja ? Sanoppa paljonko se on prosentteina !.
        -saattoi suksi tökätä siihen ? vai.

        Late oli hyvä kun aina sanoi " pitäisi". Sitetn sanoi " LAITETAN TOIMIKUNTA" JA KOLAMSA HAUKASTI SANOTTU " pidetään kokouksia". heillä kun SAK:ssa kokoukset oli tärkeitä kokouspalkkioden takia, itse asialle sama.

        Missä niin lukee tai kuka niin on sanonut, että olisi saatu 150 000 uutta työllistä? Eipäs nyt puhuta pehmoisia. Ei itse pääministerikään ole noin suurta lukua ilmoittanut, puhui 115 000:sta.. Todellisuus taitaa pyöriä hieman alle 100 000:ssa, mikäli kaikki silmänkääntötemput lasketaan pois. Tunti viikossa töitä on työllistymisen irvikuva.


    • RahatTänne

      Kyllä tästä rikollisuus ja ryöstömurhat saadaan nousuun!

    • niinseonkuinluet

      Sipilällä on vähän outo demokratiakäsitys. Se, että eduskunta on äänestänyt hallituksen luottamuksen puolesta ei tarkoita sitä, että laki olisi käsitelty valmiiksi. Lakiesitystähän ei ole vielä ja eduskunta ei ole aloittanut sen käsittelyä.

      • kepuli_konsti

        Karrikoiden juttu meni näin, että Sipilä kävi kysymässä myötämielisiltä vanhemmiltaan lupaa, että saisivatko Petteri ja Sampo tulla hänen kanssaan leikkimään.


    • Vitunturhautunut

      Hallituksen ainoa tavoite on ajaa mahdollisimman paljon ihmisiä itsemurhaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe