Mist saa räbä kledei
MicMaccii, fubuu , Kanii esim
Vastaukset 10
- hiphop4lyfe
ei kyl noit merkkei enää pahemmi mistää mut esim ecko roca wear jne voi tilaa defshopist tai sit teet niiku meikä ja lähet paikan päälle jenkkeihi shoppaa, siel o farkut yli 50 tuumaan saakka ja t paidat 6xl nii ei ainakaa jää pieniks! ooks minkä ikäne ja ooks kaua pitäny räppityylii?
- vieläyölläkitäälä
Aahlmannintien jätepiste on kymmeneen asti auki, sieltä voit käydä dyykkaamassa
- bupreme
jäbäki bupreme miehii? nice! itel o kanit viel käytös ja bronxit, vitu kestävii, ollu ainaki jotai 10 vuotta noi
- Subuu09
Menkää kirpputorilta kattoo sielt voi löytää ja isoja viel vaatteita Mul on itel kans kanit viel :D onneksi mä löysin yhden ihan kauppaan mistä voi ostaa uusi lökärit hupparei sen takia stadii oo paratiisi meille
- asdfasdfwerty
Mis on tollanen kauppa, nimi, osote? Vois käydä shoppaa kosk ite haluisin uudet vitu löysät farkut ja isomman hupparin, ei mitää henkka maukka roskaa
- WestOofkings
Osta mult Karl Kani uudet housut 40€
- mitah
täh
öö joo voin heittää jos laitat pari flesuu priimaa prööftii krämpin krimppii, joo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791501
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391173Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i117844Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku21738S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant29709Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41678Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67627Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69590Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul28590Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52569