Sssssssssss.

kökkö.tökkö

Sulla oli paljon eri miehiä😄

Joko oot löytäny oikean??😅😊

Nainen on enemmänkin kun pillunreikä. Pinnallinen pelaaminen on sun juttus..

10

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukasmielikuvitus

Mitä siellä höpötät?

• eiolerauhallistaelämää

Onhan se ymmärretty.

• Ompas timomainen kommentti.
        Juu ilmanmuuta tavoittelemasi nainen on yhtä
        löyhä seksuaalimoraaliltaan kuin sinä!!!
        (Sehän nai vaikka halkopinoa tämä S.)
        Vai onko? - Eipä taida olla.

• Hyvää.päivää
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Ompas timomainen kommentti.
        Juu ilmanmuuta tavoittelemasi nainen on yhtä
        löyhä seksuaalimoraaliltaan kuin sinä!!!
        (Sehän nai vaikka halkopinoa tämä S.)
        Vai onko? - Eipä taida olla.

Ymmärsin vihdoin miksi valitset kommentteja joihin samaistut edes sen verran että tunnet tarvetta sanoa, että ne ei sinulta (ja mitä vikaa kommentoijassa on...) : olet itse sellainen joka tunnistelee ja haukkuu täällä muita kirjoittajia ilman perusteita. Pelkäät ihmisiä jotka ovat juuri kuten sinä ja haluat "puolustaa" itseäsi oman ilkeän ajatusmaailmasi takia. Mielestäsi täällä voi olla yhtä harhaisia ja tuomitsevia ihmisiä kuten sinä, miksi muuten edes tuntisit tarvetta perustella itseäsi. Tiedoksi että olet todennäköisesti itse suurin vihollisesi vaikka provoat täällä itsellesi anonyymejä vihamiehiä. Ihan vaan totean jos olet yhtään tietoinen itsestäsi.

Terveisin joku jota torpedoit moneen otteeseen täällä. Sinun ei ole mikään pakko perustella itseäsi kenellekkään täällä, annat itsestäsi usein huonon vaikutelman vaikka huomaan että yrität kirjoittaa järkevästi. Tähänkään ei ole mikään pakko vastata, katso itseäsi ja mieti voisiko tässä olla mitään järkeä.

Suosittelen lopettamaan tunnistelun täällä. Ehkä silloin myös tajuat että sinunkaan ei tarvitse haukkua muiden kirjoituksia itsekeskeiseen sävyyn.

• Ssss

Mitä tosiaan höpötät? Mulla ei ole kuin yksi kerrallaan ja niitäkin on niin vähän, että mahtuu yhden käden sormiin. Laita tekstari äläkä täällä ruikuta. Kyllä sä yhä olet se oikea.

• Sinäpä olet pitkämielinen!
        Minä en kauaa viitsisi sosioteerata, jonkun sairaalloisen mustasukkaisen ja
        hyvin alemmuudentuntoisen miehen kanssa, joka perusteetta kuvittelee
        minulle suhteita sinne ja tänne.

• kompassimuna.osoittaa

Siellä on taas ässän kaipaajalla seksuaalinen hätätilanne päällä ja riipii miekkosta niin vietävästi, kun ei vaan pysty laukeen sinne minne muna osoittaa...

• minäkäsitin

Että tämä olisi osoitettu S-miehelle. Ja siis naiselta.

• Eikylläahdistamutprkl

Tämä ei ole mulle. Kysyn kuitenkin, millaisia todisteita sulla on tuosta miespaljoudesta ja pinnallisuudesta. Tulipa vain mieleen, kun olen pari ässän nainen, ja minusta kehitellyt huhut ovat aivan käsittämättömiä. Ei mitään tekoa todellisuuden kanssa. Jatkuva provosointi on todella sairasta. Ei ole pokkaa kysyä asioita suoraan, kun itsekin tietää, etteivät tarinat ole tosia. Seuraavaa reagointia vastaaviin provoihin saaaaaa odottaa.

• Aivan niin. Kirjoit oikein. Samanlaiselta fantasiatarinalta kuulostaa, kuin Iltalehdessä jonkun tavanomaisen näköisen taksikuskin kertoilemat jutut, kuinka hän on muka toiminut monien, seksinnälkäisten asiakkaidensa leluna ja rattopoikana - 15-20 vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      135
      5708
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      4295
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      1831
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      165
      1143
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      105
      1093
    6. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      176
      1048
    7. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      68
      985
    8. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      983
    9. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      44
      861
    10. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      119
      842
    Aihe