Reissujuttuja

Matkajuttuja

Laittakaahan tähän ketjuun vinkkejä ja linkkejä matkajuttuihin mitä olette netistä löytäneet.
Minä huomasin että matkabloggaaja "ReissuEsa" on parasta aikaa Las Palmasissa.
Tässä pari linkkiä Esan juttuihin:

Las Palmasista:
https://www.matkablogi.fi/2018/10/las-palmas-gran-canaria-12-10-2018/

Ja Palmasista sekä Maspalomasista.
https://www.matkablogi.fi/2018/10/maspalomas-playa-del-ingles-ja-las-palmasin-vanhakaupunki-13-10-2018/

Upeita isoja kuvia Esan blogissa. Esan reissu jatkuu vielä niin varmasti on tulossa upeita kuvia Gran Canarialta.

Sanottakoon etten ole itse tuo ReissuEsa eikä minulla ole mitään tekemistä hänen kanssaan.
Mainostan täällä tätä hänen sivustoaan täysin hänen tietämättään.
Kerron tämän siksi että joku kuitenkin alkaa väittämään että mainostan omaa sivustoani.

10

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakeskustelija

      Poikkea Kuparipannussa niin neuvon sinulle kaiken Inglesin homoseksuaalien elämästä. Tämä aihe kiinnostaa monia.

      • pilukinostaa

        Oletko siellä aina tavattavissa?


    • huippublokkari

      tällä reissu esalla on harvinasen hyviä matkablogeja , sekä loistavia valokuvia ympäri maailmaa, lisää tälläisiä matkajuttuja.

    • Matkamartat

      Kiitos matkablogin vinkistä.
      Matkakuume nousee!Enemmän näitä asiallisia kirjoituksia.

    • Kanariansaaret matkailusta löytyy hyvin kaikenlaista
      hyödyllistä tästä osoitteesta http://kanariansaaretmatkat.com
      Itse olen käynyt Kanarialla 2 kertaa, ekan kerran Las Palmas oli kohteena ja
      toisella kerralla Playa del Ingles. Seuraavaksi olis tarkotus mennä
      tutustumaan johonkin mukavaan Kanarian hiekkaranta alueeseen.
      Oliskohan toi Fuerteventura kokemisen arvoinen. Hiekkarnnat ovat
      ainakin laajoja ja isoja sekä uiminen on helppoa.
      Mukavia kelejä kaikille, toivottelee

      Kirsims

      • Matkajuttuja

        En minä tarkoittanut että SINUN täytyy tähän viestiketjuun laittaa vinkkejä tai linkkejä matkajuttuihin.
        Pysy sinä vaan siellä oman palstasi puolella blogia pitämässä. Et ole toivottu henkilö tällä palstalla kun et osaa käyttäytyä.


    • Asiakeskustelija

      kertokaa enemmän inglesin homoista. missä liikkuvat missä juhlivat. onko homoilla inglesissä joku vakipaikka syömiseen ja juhlaan. tästä olisi kiva kuulla lisää.

      • asiatonkirjoittaja

        Että homojuttuja vaan ylläpitokin suosii.
        Kertokaa sitten niitä lisää, ettei kaikkia tarvitse poistaa.


      • Asiakeskustelija

        Ingles on homoseksuaalin paratiisi. Ingles kun on maailman homomyönteisin kaupunki. Siksi nämä jutut kiinnostavat monia.


    Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe