Minulla on useampia xps-tiedostoja, joita en voi enää avata Win 10 asennuksen jälkeen. Ohjeissa neuvotaan installoimaan XPS-reader ja sellainen löytyykin asetuksista, mutta kun painan nappia "Install", mitään ei tapahdu.
Voinko mitenkään saada muutettua oxps-tiedostoni esim. pdf-tiedostoiksi ilman mainittua xps-readeriä? Minulla oli aiemmin Win 8.1 ja silloin homma toimi erinomaisesti xps-readerillä.
Win 10 XPS-tiedostojen avaaminen ei onnistu
4
1942
Vastaukset
- windowsvakoilee
Kohtasit vakoilun Fingoarm yhtiössä
- paskaFormaatti
Microsoftin PDF vastine, kuollut ja kuopattu
"Ohjeissa neuvotaan installoimaan XPS-reader ja sellainen löytyykin asetuksista, mutta kun painan nappia "Install", mitään ei tapahdu."
https://www.windowscentral.com/how-get-xps-viewer-app-back-windows-10-april-2018-update
Kai teit sen noin?
Ehdottoman tärkeätä että käytät juurikin Windowsin toimintoja.
Ja tosiaankin Microsoft on 3v tukenut PDF:ää ja ollut vähintään sen verran aikaa siirtää tiedostot siihen. On täysin mahdollista, että lokakuun päivitys poistanut tuon mahdollisuuden. Silloin oikea tapa on kumota Windowsin uusin päivitys palaamalla Windows 10 1803:n, muuttaa tiedostot PDF:ksi ja sitten päivittää Windows 10 1809 uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240