Minulla on useampia xps-tiedostoja, joita en voi enää avata Win 10 asennuksen jälkeen. Ohjeissa neuvotaan installoimaan XPS-reader ja sellainen löytyykin asetuksista, mutta kun painan nappia "Install", mitään ei tapahdu.
Voinko mitenkään saada muutettua oxps-tiedostoni esim. pdf-tiedostoiksi ilman mainittua xps-readeriä? Minulla oli aiemmin Win 8.1 ja silloin homma toimi erinomaisesti xps-readerillä.
Win 10 XPS-tiedostojen avaaminen ei onnistu
4
1873
Vastaukset
- windowsvakoilee
Kohtasit vakoilun Fingoarm yhtiössä
- paskaFormaatti
Microsoftin PDF vastine, kuollut ja kuopattu
"Ohjeissa neuvotaan installoimaan XPS-reader ja sellainen löytyykin asetuksista, mutta kun painan nappia "Install", mitään ei tapahdu."
https://www.windowscentral.com/how-get-xps-viewer-app-back-windows-10-april-2018-update
Kai teit sen noin?
Ehdottoman tärkeätä että käytät juurikin Windowsin toimintoja.
Ja tosiaankin Microsoft on 3v tukenut PDF:ää ja ollut vähintään sen verran aikaa siirtää tiedostot siihen. On täysin mahdollista, että lokakuun päivitys poistanut tuon mahdollisuuden. Silloin oikea tapa on kumota Windowsin uusin päivitys palaamalla Windows 10 1803:n, muuttaa tiedostot PDF:ksi ja sitten päivittää Windows 10 1809 uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181