Se on kaikki tai ei mitään. En usko, että välitit aidosti koskaan tai olisit ollut liikkeellä muusta, kuin itsekkäitä syistä.
Minä rakastan, sinä et
29
1021
Vastaukset
- joulukinkohta
No niin, hyvä että saatiin tämä asia näin virallisesti pakettiin. Voidaan siirtyä muihin pakettiasijoihin.
- l12g32g3l2g3
Kuuntele; Captain Jack - Military Staff...
- sinäetpäätätunteistani
Älä viitsi, kaikkihan me ollaan itsekkäitä, sinä myös. Äläkä tyrmää välimallin ratkaisua ennen kuin on kokeiltu, tyhjän saa pyytämättäkin, mutta tässä olisi oikeasti aineksia johonkin - mihin, sen aika sitten näyttäisi...
- Sitkueiku
Mikä kumma se sellainen välimallin ratkaisu on? Miten se toteutetaan?
- Hienotermi
Väliaikainen ratkaisumalli??? Täällähän sivistyy!
- sivistyssana
Ehkä se on sellainen välimälli..
- siitäselähtee
Sitkueiku kirjoitti:
Mikä kumma se sellainen välimallin ratkaisu on? Miten se toteutetaan?
Sovitaan tapaaminen, ja kokeillaan, mihin kumpikin on oikeasti valmis.
- kohdataan.vaan
siitäselähtee kirjoitti:
Sovitaan tapaaminen, ja kokeillaan, mihin kumpikin on oikeasti valmis.
Milloin sinulle kävisi? Sinulla on varmaankin enemmän aikataulurajoitteita kuin minulla joten sano sinä.
- päivätaiiltacafee
kohdataan.vaan kirjoitti:
Milloin sinulle kävisi? Sinulla on varmaankin enemmän aikataulurajoitteita kuin minulla joten sano sinä.
Ai, miten niin? Nooooh, jos mä linjaan että nähdään täälläpäin, eikä siellä, niin kerro että koska sä voisit olla täällä suunnalla, niin mä kyllä järkkään aikaa omaan kalenteriini.
- Muistanpahyvinkin
Voit uskotella itsellesi mitä haluat. Jos olisit itse rakastanut minua yhtä paljon kuin minä sinua, ei tiemme olisi koskaan joutunut ylämäkeen. Sinä pakinoit, hätäilit.
- toimitti
Hyvä ettei kuitenkaan kolumnia, vaan pakina.
- kysymyssinulle
Miten rakastat ja välität, jos saisit tietää, että kaivattusi voi olla vakavasti sairas?
- Alkuperäinen
Aivan samalla tavalla, kuin muutenkin. Tuollaiset asiat ei vaikuta, kun on aidot tunteet. Kokisin vielä tärkeämpänä yhdessäolon.
- vastaussinulle
Jos toinen on niin sairas, että aika käy vähiin niin eikös silloin rakasteta kuin viimeistä päivää?
- rakastaajahoitaa
vastaussinulle kirjoitti:
Jos toinen on niin sairas, että aika käy vähiin niin eikös silloin rakasteta kuin viimeistä päivää?
Kyllä sen voi niinkin ajatella.
Nuo ovat noita teoreettisia kysymyksiä, joihin ei voi antaa oikeaa vastausta, ellei ole kokenut tilannetta itse. Vasta kun on elänyt useita vuosia vakavasti sairaan henkilön rinnalla, tietää millaista sellainen elämä on, ja todellisuudessa pitää sisällään.
Esitän vastakysymyksen: Mikäli kanssasi yli 10 vuotta seurustellut henkilö kosisi sinua vasta vakavasti sairastuttuaan (sairaalan käytävällä), mitä vastaisit?
Sivullisille: Luulo ei ole tiedon väärti eivätkä ihmisten elämät mustavalkoisia.- Enkoeolevanivelvollinen
Rakastaisin kuin viimeistä päivää, jos hän merkitsisi jotain minulle.
Mutta täysin outoa ihmistä, joka ei merkitse tätä nykyä mitään itselleni.
- Rakkausjaturvaetolesinä
No tuo on sinun teoria tästä järjettömästä sotkusta!
Totuus on tämä: Tulen vielä näyttämään / maksamaan potut pottuina sinulle -äärettömän itserakkaalle ja lapselliselle miehelle.
Ja lupaan tehdä aivan kaikkeni, että minun ei tarvitsisi nähdä enään ikinä sinun läskiä olemustasi.
Et koskaan tule pääsemään enään lähelleni ja tämän takaan erityiskeinoin! Vastaanpa minäkin: Olen liikkeellä ystävällisyydestä ja sympatian vuoksi.
Esitän vastakysymyksen: Mikäli kanssasi yli 10 vuotta seurustellut henkilö kosisi sinua vasta vakavasti sairastuttuaan (sairaalan käytävällä), mitä vastaisit?
Sivullisille: Luulo ei ole tiedon väärti eivätkä ihmisten elämät mustavalkoisia.- elämäeiainaolehelppoa
Minä vastaisin kyllä jos kosiva henkilö kokisi sen tärkeäksi itselleen. Netissä kerrottiin joskus parista, jotka menivät naimisiin ja toinen puolisoista kuoli aika pian sen jälkeen.
elämäeiainaolehelppoa kirjoitti:
Minä vastaisin kyllä jos kosiva henkilö kokisi sen tärkeäksi itselleen. Netissä kerrottiin joskus parista, jotka menivät naimisiin ja toinen puolisoista kuoli aika pian sen jälkeen.
No, niinhän minäkin tein.
- LeidiLeidi
Rakkautta ei tarvitse anella. Tämän pitäisi kaikkien täysjärkisten tietää. Jotkut ihmiset anelee vuosi tolkulla, saamatta sitä. Moni on itse syyllinen siihen, että on tullut hyväksikäytetyksi, jonkun itsekkäisistä haluista, kun on itse tyrkky.
- Enolerakastunutkehenkään
Näin on asia hyvinkin. Ilman rakkautta elämä on vaikeaa, tyhjää ja sanoisinko että varmasti myös uuvuttavaa.. Vaan onko ihminen itse "syyllinen täysin" siihen jos hyväksi käytetään tai yritetään pilata elämä täydellisesti. Tämän asian kyseenalaistaisin, koska kaikki ihmiset eivät ole idiootteja ja haluu pahaa toisille ihmisille. Rikollisuus on itsessään jo paha asia ja muuttunut niin hävyttömäksi että, siitä ei välttämättä aina edes ota mitään tolkkua.
Kuka oikeesti on sitten tyrkky täällä palstalla tai siellä oikeassa elämässä????
Ei sellainen ihminen todellakaan, joka elää selibaatissa vapaasta tahdostaan tai sen vuoksi, että ei pysty elämään kuten normaalit ihmiset yleensä, koska kaikenlaiset aivottomat ääliöt vinkuu julkisuudessa tai elämässä ylipäänsä heidän päätavoitteena on tunkea nokkansa toisen ihmisen asioihin ja elämään.
Raja se menee loukkauksilla, kiusaamisella, hyötymisellä ja kuvitelmalla että, naitattaa niin pirusti
vaikka normaali tutustuminen, toiseen täyspäiseen ihmiseen on tehty mahdottomaksi!
"Omasta kehostani määrään" ja tulen jatkossakin siitä määräämään! - Voivärkki
Enolerakastunutkehenkään kirjoitti:
Näin on asia hyvinkin. Ilman rakkautta elämä on vaikeaa, tyhjää ja sanoisinko että varmasti myös uuvuttavaa.. Vaan onko ihminen itse "syyllinen täysin" siihen jos hyväksi käytetään tai yritetään pilata elämä täydellisesti. Tämän asian kyseenalaistaisin, koska kaikki ihmiset eivät ole idiootteja ja haluu pahaa toisille ihmisille. Rikollisuus on itsessään jo paha asia ja muuttunut niin hävyttömäksi että, siitä ei välttämättä aina edes ota mitään tolkkua.
Kuka oikeesti on sitten tyrkky täällä palstalla tai siellä oikeassa elämässä????
Ei sellainen ihminen todellakaan, joka elää selibaatissa vapaasta tahdostaan tai sen vuoksi, että ei pysty elämään kuten normaalit ihmiset yleensä, koska kaikenlaiset aivottomat ääliöt vinkuu julkisuudessa tai elämässä ylipäänsä heidän päätavoitteena on tunkea nokkansa toisen ihmisen asioihin ja elämään.
Raja se menee loukkauksilla, kiusaamisella, hyötymisellä ja kuvitelmalla että, naitattaa niin pirusti
vaikka normaali tutustuminen, toiseen täyspäiseen ihmiseen on tehty mahdottomaksi!
"Omasta kehostani määrään" ja tulen jatkossakin siitä määräämään!Nää on taas näitä. No siin tapauksessa täytyy jatkaa niitten "vähemmän täyspäisten seurassa" ;) normaalitutustumista :DDD
- voinsanoa
Täysin samaa sinulle! Olen satavarma että sinä olet itsekkäistä syistä tässä myös! Sinä et tiedäkkään miten paljon olet repinyt minua! SEn takia hautasin kaikki tunteet.
- liikaansauttajia
Eiköhän olla jotkut revitty toisiamme siellä sun täällä, eihän se mukavalta tunnu.
- voinsanoa
liikaansauttajia kirjoitti:
Eiköhän olla jotkut revitty toisiamme siellä sun täällä, eihän se mukavalta tunnu.
No ei todellakaan tunnu mukavalta!
- voinsanoa
Eiköhän mun oo aika poistuu kokonaa täältä. Tässä illalla kun olen tän hetken ollut täällä niin mieli on vain mennyt matalemmaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2484295- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051093
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44861
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842