Onko Suolisto enää pystyssä?

Wakkari

T. entinen vakkari, ehkä jopa wakkari

En ole aikoihin nähnyt mitään liikettä täällä lukuun ottamatta joitakuita satunnaisia kommentoijia. Haluan vain tietää, onko teitä enää. Itse olen jo ihan unohtanut teidät.

10

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wakkari

      Arvatkaa kuinka monta vuotta on vuodesta 2013?

      • Aika monta.

        Yritän arvata kuka sä olit xD joku "legendoista" varmaan. En usko et Mertaranta... etkä rakas löhikäärmepotkija... Hmmm

        Korppi on oikeus.


    • Ei täällä ketään enää ole. Kerro toki, kuka olit.

      • Oleksä vielä täällä??!! True aito wakkari... Kattelin tässä muutamat keskustelut ja en oo yhtää perillä kuka tääl nyt on ihan viimeks vieraillu. Olispa kiva joskus osuu tänne samaan aikaan kaikki xD vanhat dojonhajottajat ja muut hullut kans...

        Piste kolmosta ei tainnu ikinä olla.

        Not gonna häppen duh... :c


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Oleksä vielä täällä??!! True aito wakkari... Kattelin tässä muutamat keskustelut ja en oo yhtää perillä kuka tääl nyt on ihan viimeks vieraillu. Olispa kiva joskus osuu tänne samaan aikaan kaikki xD vanhat dojonhajottajat ja muut hullut kans...

        Piste kolmosta ei tainnu ikinä olla.

        Not gonna häppen duh... :c

        http://pulinat.foorumi.eu/index.php

        Evakoiduimme, koska 2015 suomi24 oli hetken lähes käyttökelvoton. Tosin tuokin on aika autio nykyään (eikä kaikkiin keskusteluihin edes pääse ilman lupaa). Rainbowdash120 siellä (uudella nimimerkillä) vielä puhuu ja minä sillointällöin....
        Tosin tunnen kyllä mm. Ilkeää naurua/Oceanin, Atrytonen ja kenties muita jotka muistat (en muista milloin katosit ja milloin kukakin saapui) joten heidät saanee houkutettua sinne sinulle puhumaan.

        Tällä palstalla taas ei ole wanhoja tai oikein vanhojakaan enää. Vakkareina pyörivät Oldie ja Andrukela.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        http://pulinat.foorumi.eu/index.php

        Evakoiduimme, koska 2015 suomi24 oli hetken lähes käyttökelvoton. Tosin tuokin on aika autio nykyään (eikä kaikkiin keskusteluihin edes pääse ilman lupaa). Rainbowdash120 siellä (uudella nimimerkillä) vielä puhuu ja minä sillointällöin....
        Tosin tunnen kyllä mm. Ilkeää naurua/Oceanin, Atrytonen ja kenties muita jotka muistat (en muista milloin katosit ja milloin kukakin saapui) joten heidät saanee houkutettua sinne sinulle puhumaan.

        Tällä palstalla taas ei ole wanhoja tai oikein vanhojakaan enää. Vakkareina pyörivät Oldie ja Andrukela.

        Uu ootte siis yhteyksissa nais. Muistan et jotkut oli tekemässä jotai kikryhmää ku lähin... Joo siitä on kauan aikaa xD

        Terkut vaan Ocelle ja Atrylle♡ Toivottavast heil menee hyvi!

        Ooks ketun ja GreenDragonin kaa tai Piecen kaa yhteyksis? En muista oikee enää nikkei...

        Ei kyl mikää ihme >:D


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Uu ootte siis yhteyksissa nais. Muistan et jotkut oli tekemässä jotai kikryhmää ku lähin... Joo siitä on kauan aikaa xD

        Terkut vaan Ocelle ja Atrylle♡ Toivottavast heil menee hyvi!

        Ooks ketun ja GreenDragonin kaa tai Piecen kaa yhteyksis? En muista oikee enää nikkei...

        Ei kyl mikää ihme >:D

        Mainitsemasi ovat valitettavasti lähteneet kauan sitten.


    • kjiääääh

      Emme ole päässeet toisistamme vieläkään eroon

      • "Kjiääääh" kuulostaa ilkeältä naurulta xD mut what do I know...


    • Muuten surullista et tääl nykyään ei oo mitää kunnon yhteisöä tai ainakaa sellasta joka tekis uusii keskustelui... Hulluista ropeista puhumattakaa... useet nää ekan sivunki keskustelut oli nii vanhoi et jopa ite on nähny ne xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe