T. entinen vakkari, ehkä jopa wakkari
En ole aikoihin nähnyt mitään liikettä täällä lukuun ottamatta joitakuita satunnaisia kommentoijia. Haluan vain tietää, onko teitä enää. Itse olen jo ihan unohtanut teidät.
Onko Suolisto enää pystyssä?
10
480
Vastaukset
- Wakkari
Arvatkaa kuinka monta vuotta on vuodesta 2013?
Aika monta.
Yritän arvata kuka sä olit xD joku "legendoista" varmaan. En usko et Mertaranta... etkä rakas löhikäärmepotkija... Hmmm
Korppi on oikeus.
Ei täällä ketään enää ole. Kerro toki, kuka olit.
Oleksä vielä täällä??!! True aito wakkari... Kattelin tässä muutamat keskustelut ja en oo yhtää perillä kuka tääl nyt on ihan viimeks vieraillu. Olispa kiva joskus osuu tänne samaan aikaan kaikki xD vanhat dojonhajottajat ja muut hullut kans...
Piste kolmosta ei tainnu ikinä olla.
Not gonna häppen duh... :cErNuGirl4ever kirjoitti:
Oleksä vielä täällä??!! True aito wakkari... Kattelin tässä muutamat keskustelut ja en oo yhtää perillä kuka tääl nyt on ihan viimeks vieraillu. Olispa kiva joskus osuu tänne samaan aikaan kaikki xD vanhat dojonhajottajat ja muut hullut kans...
Piste kolmosta ei tainnu ikinä olla.
Not gonna häppen duh... :chttp://pulinat.foorumi.eu/index.php
Evakoiduimme, koska 2015 suomi24 oli hetken lähes käyttökelvoton. Tosin tuokin on aika autio nykyään (eikä kaikkiin keskusteluihin edes pääse ilman lupaa). Rainbowdash120 siellä (uudella nimimerkillä) vielä puhuu ja minä sillointällöin....
Tosin tunnen kyllä mm. Ilkeää naurua/Oceanin, Atrytonen ja kenties muita jotka muistat (en muista milloin katosit ja milloin kukakin saapui) joten heidät saanee houkutettua sinne sinulle puhumaan.
Tällä palstalla taas ei ole wanhoja tai oikein vanhojakaan enää. Vakkareina pyörivät Oldie ja Andrukela.jokutyyppi19 kirjoitti:
http://pulinat.foorumi.eu/index.php
Evakoiduimme, koska 2015 suomi24 oli hetken lähes käyttökelvoton. Tosin tuokin on aika autio nykyään (eikä kaikkiin keskusteluihin edes pääse ilman lupaa). Rainbowdash120 siellä (uudella nimimerkillä) vielä puhuu ja minä sillointällöin....
Tosin tunnen kyllä mm. Ilkeää naurua/Oceanin, Atrytonen ja kenties muita jotka muistat (en muista milloin katosit ja milloin kukakin saapui) joten heidät saanee houkutettua sinne sinulle puhumaan.
Tällä palstalla taas ei ole wanhoja tai oikein vanhojakaan enää. Vakkareina pyörivät Oldie ja Andrukela.Uu ootte siis yhteyksissa nais. Muistan et jotkut oli tekemässä jotai kikryhmää ku lähin... Joo siitä on kauan aikaa xD
Terkut vaan Ocelle ja Atrylle♡ Toivottavast heil menee hyvi!
Ooks ketun ja GreenDragonin kaa tai Piecen kaa yhteyksis? En muista oikee enää nikkei...
Ei kyl mikää ihme >:DErNuGirl4ever kirjoitti:
Uu ootte siis yhteyksissa nais. Muistan et jotkut oli tekemässä jotai kikryhmää ku lähin... Joo siitä on kauan aikaa xD
Terkut vaan Ocelle ja Atrylle♡ Toivottavast heil menee hyvi!
Ooks ketun ja GreenDragonin kaa tai Piecen kaa yhteyksis? En muista oikee enää nikkei...
Ei kyl mikää ihme >:DMainitsemasi ovat valitettavasti lähteneet kauan sitten.
- kjiääääh
Emme ole päässeet toisistamme vieläkään eroon
Muuten surullista et tääl nykyään ei oo mitää kunnon yhteisöä tai ainakaa sellasta joka tekis uusii keskustelui... Hulluista ropeista puhumattakaa... useet nää ekan sivunki keskustelut oli nii vanhoi et jopa ite on nähny ne xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522