Keskustelupalstat täyttyvät laumasta huoria jotka suunnittelevat muuttoa Alaniaan. Helpommalla ja vähemmillä murheilla pääsee kun vaan antaa irroitettavat ja sukulaisilta lainattavat varansa suoraan huijareille ja pleijereille.
Alanian sesonki ohi?
20
736
Vastaukset
- Pepejäpä
Voi raukkaa ,jokainenhan saa tehdä rahoillaan mitä haluaa ,tulin juuri Turkista ja ole taas lähdössä talveksi Thaimaahan ja hyvä niin.
- hähähähähähääääääääääää
Älä jauha paskaa.
Thaimaan matkalaiset eivät nokkaansa Turkkiin pistä. - jo_huijattu
Kun se vaan olisikin tietoinen valinta niin hyvä asia, mutta kun se on lopputulos niin surua ja itkua siitä seuraa vaan.
- Villeleeni
Ei saisi olla niin ahdistunut ja kateellinen toisille jotka osaavat nauttia elämästä ,eivätkä jämähdä sinne kotisohvalle murehtimaan muiden asioita ,joskus lääkityksestäkin voi olla apua.
- JohnnyPleijeri
Villeleeni kirjoitti:
Ei saisi olla niin ahdistunut ja kateellinen toisille jotka osaavat nauttia elämästä ,eivätkä jämähdä sinne kotisohvalle murehtimaan muiden asioita ,joskus lääkityksestäkin voi olla apua.
Mitä helvetin elämästä nauttimista se on kun kurdilaishuijari vie rahat ja panee säkki päässä. Pitäisi tyhmänkin tajuta mistä on kyse. Jälkikäteen muutaman kuukauden päästä on elämästä nauttiminen kaukana, kun on lähimmäistenkin rahat ja takuut valjastettu kurdilaisten elättämiseen. Olet vasta siinä vaiheessa seurustelua, että uskot vielä kaiken!
- Tylsämuttaonnellinen
Kyllä täällä kuule Pleijeri on paljon kateellisia. Jos et ole huomannut, kuulut itse samaan joukkoon. Mikä on sulta pois, jos joku haluaa mennä Alanyaan tai jollain on siellä ollut mukavaa? Mitä muuten huorat tähän liittyy? Sinnekö ei kukaan muu mene? Avaa vähän ajatusmaailmaasi. Normi-ihminen ei oikein saa selvää ja vielä vähemmän me jotka siellä suuren osan vuotta asumme. Mitä muuten pleijaat siellä?
- JohnnyPleijeri
Tylsämuttaonnellinen kirjoitti:
Kyllä täällä kuule Pleijeri on paljon kateellisia. Jos et ole huomannut, kuulut itse samaan joukkoon. Mikä on sulta pois, jos joku haluaa mennä Alanyaan tai jollain on siellä ollut mukavaa? Mitä muuten huorat tähän liittyy? Sinnekö ei kukaan muu mene? Avaa vähän ajatusmaailmaasi. Normi-ihminen ei oikein saa selvää ja vielä vähemmän me jotka siellä suuren osan vuotta asumme. Mitä muuten pleijaat siellä?
Kerro nyt samalla mikä siellä on niin mukavaa kun omat, lainatut, varastetut, sukulaisilta pummatut varat viedään pleijereille ja huijareille? Hetken hurmasta aivan liian kova hinta. Kun se hurmakin on kuitenkin vain trakikomedian narrina oloa.
- Rakkaudenmyyjä
Tylsämuttaonnellinen kirjoitti:
Onhan se arvostettava ja hieno ominaisuus ihmisessa, kun osaa olla onnellinen ostetussa rakkaudessa. Vai onko?
- Mikkopoika
No jo on ollut Pleijerilla huono tuuri jos esim.emäntä on vienyt rahat rakastajille ,vai onkohan se sittenkin itsesääliä ja kateutta .
- JohnnyPleijeri
Mikkopoika kirjoitti:
No jo on ollut Pleijerilla huono tuuri jos esim.emäntä on vienyt rahat rakastajille ,vai onkohan se sittenkin itsesääliä ja kateutta .
Keskustelupalstat täyttyvät laumasta huoria jotka suunnittelevat muuttoa Alaniaan. Helpommalla ja vähemmillä murheilla pääsee kun vaan antaa irroitettavat ja sukulaisilta lainattavat varansa suoraan huijareille ja pleijereille.
Tuossa on alkuperäinen viesti josta on ollut puhe. Jospa sinulla olisi jotakin asiaa siihen tai edes osaat aloittaa mitään niin aloita oma ketju minusta. Varsinkin kun ilmiselvästi pidät minusta.
- Turkinhihasta
Kunpa ne "huorat" muuttaisivatkin sinne Turkkiin, mutta ne tekevät juuri päinvastoin eli raahaavat ne lomarakkautensa Suomeen.
- Järppinen
Älä ole kateellinen ,vaan hyväksy tosiasiat sillä käydä kenelle vain , itsekkin toin vaimon Vietnamista ja moni on siitäkin pahoillaan .
- huojeliaskos
Minä onnittelen varmasti hyvästä vaimovalinnasta.
Aasialaiset ovat sentään ihmisiä jos heitä verrataan islamisteihin. - Huomioitsija
Olen kiinnittänyt huomiota Alanyan reissuilla näihin suomalaishuoriin. Edellytyksiään paremmassa seurassa ovat maksua tai annettuja lahjoja vastaan ja itse asiassa aika rumia. Jos eivät kasvonpiirteiltään rumia, niin ainakin lihavia, nikotinisteja tai sidukkavalaita. Eli lähtökohtaisesti tavalla tai toisella inhoja ovat.
- Huvittuneitsija
Mihin edellä mainittuun kategoriaan sinun ex-vaimosi kuuluu?
- Leenahilkka
Ompa hirmuinen naisviha ja pettymys naissukupuoleen on varmasta valtavan ahdistava tunne .
- sukupuolittunutta
Miehet eivät koskaan nimeä saamaansa arvostelua miesvihaksi, mutta Suomessa naiset saamansa arvostelun säännöllisesti naisvihaksi. Miksi.
- parempiaika
Kaverit ovat siellä juuri. Kertoivat ettei koskaan ennen ole ollut venäläisiä niin paljon kuin nyt. Mukavaa lomaa siellä oleville Itäisen naapurin porukoitten kanssa🤔. Kaverit taas kerran yrittävät päästä kämpästä ( hieno ) eroon. Mutta ilmaiseksi pitäisi antaa. Toivovat ns parempia aikoja. Ei kai "erkkikään" ikuisesti elä?
- MinunAlanyani
Alanyassa ei ole mitään muuta inhottavaa kuin venäläiset. Oli sitten miehiä tai naisia, ovat ärsyttäviä kun luulevat olevansa Pablon laulamia kuninkaita :). Minuakin joskus yrittävät töniä mutta tönäisen takaisin ja sitten ovat hiljaa. Niin sitähän minä tänne tulin kertomaan, että kaikki naiset eivät ole huonoja naisia, olet vaan sattunut olemaan bilepaikassa juomassa keskellä yötä. Ei ole itse koskaan huomannut moista mutta minä en olekaan baareissa vaan elän normielämää. Saatan toki pari kertaa viikossa käydä ravintolassa syömässä ja ihan vesilinjalla mutta ei se minusta huonoa naista tee, vai tekeekö?
- Villeviikari
Mikä sitten tekee miehestä tai naisesta muka huonon ,minusta jokainen saa olla ja elää haluamallaan tavalle ,ei se voi muille kuulua .
Sen olen huomannut ,että asiallisesti käyttäytyvät miehet saavat naisia helpoiten ,näin se vaan menee .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176