Alanian sesonki ohi?

jo_huijattu

Keskustelupalstat täyttyvät laumasta huoria jotka suunnittelevat muuttoa Alaniaan. Helpommalla ja vähemmillä murheilla pääsee kun vaan antaa irroitettavat ja sukulaisilta lainattavat varansa suoraan huijareille ja pleijereille.

20

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepejäpä

      Voi raukkaa ,jokainenhan saa tehdä rahoillaan mitä haluaa ,tulin juuri Turkista ja ole taas lähdössä talveksi Thaimaahan ja hyvä niin.

      • hähähähähähääääääääääää

        Älä jauha paskaa.
        Thaimaan matkalaiset eivät nokkaansa Turkkiin pistä.


      • jo_huijattu

        Kun se vaan olisikin tietoinen valinta niin hyvä asia, mutta kun se on lopputulos niin surua ja itkua siitä seuraa vaan.


      • Villeleeni

        Ei saisi olla niin ahdistunut ja kateellinen toisille jotka osaavat nauttia elämästä ,eivätkä jämähdä sinne kotisohvalle murehtimaan muiden asioita ,joskus lääkityksestäkin voi olla apua.


      • JohnnyPleijeri
        Villeleeni kirjoitti:

        Ei saisi olla niin ahdistunut ja kateellinen toisille jotka osaavat nauttia elämästä ,eivätkä jämähdä sinne kotisohvalle murehtimaan muiden asioita ,joskus lääkityksestäkin voi olla apua.

        Mitä helvetin elämästä nauttimista se on kun kurdilaishuijari vie rahat ja panee säkki päässä. Pitäisi tyhmänkin tajuta mistä on kyse. Jälkikäteen muutaman kuukauden päästä on elämästä nauttiminen kaukana, kun on lähimmäistenkin rahat ja takuut valjastettu kurdilaisten elättämiseen. Olet vasta siinä vaiheessa seurustelua, että uskot vielä kaiken!


      • Tylsämuttaonnellinen

        Kyllä täällä kuule Pleijeri on paljon kateellisia. Jos et ole huomannut, kuulut itse samaan joukkoon. Mikä on sulta pois, jos joku haluaa mennä Alanyaan tai jollain on siellä ollut mukavaa? Mitä muuten huorat tähän liittyy? Sinnekö ei kukaan muu mene? Avaa vähän ajatusmaailmaasi. Normi-ihminen ei oikein saa selvää ja vielä vähemmän me jotka siellä suuren osan vuotta asumme. Mitä muuten pleijaat siellä?


      • JohnnyPleijeri
        Tylsämuttaonnellinen kirjoitti:

        Kyllä täällä kuule Pleijeri on paljon kateellisia. Jos et ole huomannut, kuulut itse samaan joukkoon. Mikä on sulta pois, jos joku haluaa mennä Alanyaan tai jollain on siellä ollut mukavaa? Mitä muuten huorat tähän liittyy? Sinnekö ei kukaan muu mene? Avaa vähän ajatusmaailmaasi. Normi-ihminen ei oikein saa selvää ja vielä vähemmän me jotka siellä suuren osan vuotta asumme. Mitä muuten pleijaat siellä?

        Kerro nyt samalla mikä siellä on niin mukavaa kun omat, lainatut, varastetut, sukulaisilta pummatut varat viedään pleijereille ja huijareille? Hetken hurmasta aivan liian kova hinta. Kun se hurmakin on kuitenkin vain trakikomedian narrina oloa.


      • Rakkaudenmyyjä
        Tylsämuttaonnellinen kirjoitti:

        Kyllä täällä kuule Pleijeri on paljon kateellisia. Jos et ole huomannut, kuulut itse samaan joukkoon. Mikä on sulta pois, jos joku haluaa mennä Alanyaan tai jollain on siellä ollut mukavaa? Mitä muuten huorat tähän liittyy? Sinnekö ei kukaan muu mene? Avaa vähän ajatusmaailmaasi. Normi-ihminen ei oikein saa selvää ja vielä vähemmän me jotka siellä suuren osan vuotta asumme. Mitä muuten pleijaat siellä?

        Onhan se arvostettava ja hieno ominaisuus ihmisessa, kun osaa olla onnellinen ostetussa rakkaudessa. Vai onko?


      • Mikkopoika

        No jo on ollut Pleijerilla huono tuuri jos esim.emäntä on vienyt rahat rakastajille ,vai onkohan se sittenkin itsesääliä ja kateutta .


      • JohnnyPleijeri
        Mikkopoika kirjoitti:

        No jo on ollut Pleijerilla huono tuuri jos esim.emäntä on vienyt rahat rakastajille ,vai onkohan se sittenkin itsesääliä ja kateutta .

        Keskustelupalstat täyttyvät laumasta huoria jotka suunnittelevat muuttoa Alaniaan. Helpommalla ja vähemmillä murheilla pääsee kun vaan antaa irroitettavat ja sukulaisilta lainattavat varansa suoraan huijareille ja pleijereille.

        Tuossa on alkuperäinen viesti josta on ollut puhe. Jospa sinulla olisi jotakin asiaa siihen tai edes osaat aloittaa mitään niin aloita oma ketju minusta. Varsinkin kun ilmiselvästi pidät minusta.


    • Turkinhihasta

      Kunpa ne "huorat" muuttaisivatkin sinne Turkkiin, mutta ne tekevät juuri päinvastoin eli raahaavat ne lomarakkautensa Suomeen.

      • Järppinen

        Älä ole kateellinen ,vaan hyväksy tosiasiat sillä käydä kenelle vain , itsekkin toin vaimon Vietnamista ja moni on siitäkin pahoillaan .


      • huojeliaskos

        Minä onnittelen varmasti hyvästä vaimovalinnasta.
        Aasialaiset ovat sentään ihmisiä jos heitä verrataan islamisteihin.


      • Huomioitsija

        Olen kiinnittänyt huomiota Alanyan reissuilla näihin suomalaishuoriin. Edellytyksiään paremmassa seurassa ovat maksua tai annettuja lahjoja vastaan ja itse asiassa aika rumia. Jos eivät kasvonpiirteiltään rumia, niin ainakin lihavia, nikotinisteja tai sidukkavalaita. Eli lähtökohtaisesti tavalla tai toisella inhoja ovat.


      • Huvittuneitsija

        Mihin edellä mainittuun kategoriaan sinun ex-vaimosi kuuluu?


      • Leenahilkka

        Ompa hirmuinen naisviha ja pettymys naissukupuoleen on varmasta valtavan ahdistava tunne .


    • sukupuolittunutta

      Miehet eivät koskaan nimeä saamaansa arvostelua miesvihaksi, mutta Suomessa naiset saamansa arvostelun säännöllisesti naisvihaksi. Miksi.

    • parempiaika

      Kaverit ovat siellä juuri. Kertoivat ettei koskaan ennen ole ollut venäläisiä niin paljon kuin nyt. Mukavaa lomaa siellä oleville Itäisen naapurin porukoitten kanssa🤔. Kaverit taas kerran yrittävät päästä kämpästä ( hieno ) eroon. Mutta ilmaiseksi pitäisi antaa. Toivovat ns parempia aikoja. Ei kai "erkkikään" ikuisesti elä?

    • MinunAlanyani

      Alanyassa ei ole mitään muuta inhottavaa kuin venäläiset. Oli sitten miehiä tai naisia, ovat ärsyttäviä kun luulevat olevansa Pablon laulamia kuninkaita :). Minuakin joskus yrittävät töniä mutta tönäisen takaisin ja sitten ovat hiljaa. Niin sitähän minä tänne tulin kertomaan, että kaikki naiset eivät ole huonoja naisia, olet vaan sattunut olemaan bilepaikassa juomassa keskellä yötä. Ei ole itse koskaan huomannut moista mutta minä en olekaan baareissa vaan elän normielämää. Saatan toki pari kertaa viikossa käydä ravintolassa syömässä ja ihan vesilinjalla mutta ei se minusta huonoa naista tee, vai tekeekö?

      • Villeviikari

        Mikä sitten tekee miehestä tai naisesta muka huonon ,minusta jokainen saa olla ja elää haluamallaan tavalle ,ei se voi muille kuulua .
        Sen olen huomannut ,että asiallisesti käyttäytyvät miehet saavat naisia helpoiten ,näin se vaan menee .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe