ihana paikka

olen asunut Laukaassa 10-vuotta ja ei voi kuin kehua paikkaa. niin rauhallista on meno täällä. ja kaikki palvelut kävelymatkan päässä. kesällä satama on kaunis ja viihtyisä käydä vaikka jäätelöllä. tänne jään!!

5

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnustajo

      Jes!! Loppupeleissä rivien välistä voi lukea APUA HALUAN POIS tästä kauheasta tuppukylästä.

    • Oletkokatkera

      Muuttakaa jo ihmeessä kaikki Laukaan haukkujat ja vihaajat, sinne missä on parempi asua ja oleskella!! Vaikuttaa oudolta kun roikutte tällä palstalla yötä päivää haukkumassa Laukaan asioita. Taitaa olla ainut paikka missä pystytte asumaan ja teitä elätetään?
      Laukaa on mitä ihanteellisin paikka asua, on tarpeelliset palvelut, kaupat, päiväkodit, koulut ja harrastus mahdollisuudet lähietäisyydeltä. Jyväskylän palvelut lähellä, ja tästä pääsee joka puolelle muutamassa tunnissa jos haluaa isompiin ympyröihin.

      • Jottatota

        Itse olen joskus laukaassa asunut ja muutettiin pois koska porukka oli aivan saatanan sisäsiittoista.. Ja koulukiusaaminen pahimmasta päästä. Kateellisia yh juoruämmiä ja kyyläreitä.
        Loppu minun lasten kiusaaminen kun vaihtoivat koulua. Että on tämä toista asua Jyväskylässä täällä ei ketään kytätä ja arvostella.
        Vielä sen verran että pysykää laukaan juntit pois Jyväskylästä täällä ei kaivata häpeä pilkkuja.


      • Hankielämä
        Jottatota kirjoitti:

        Itse olen joskus laukaassa asunut ja muutettiin pois koska porukka oli aivan saatanan sisäsiittoista.. Ja koulukiusaaminen pahimmasta päästä. Kateellisia yh juoruämmiä ja kyyläreitä.
        Loppu minun lasten kiusaaminen kun vaihtoivat koulua. Että on tämä toista asua Jyväskylässä täällä ei ketään kytätä ja arvostella.
        Vielä sen verran että pysykää laukaan juntit pois Jyväskylästä täällä ei kaivata häpeä pilkkuja.

        Ompas outoa, en tunne ketään yh:ta sen paremmin en ole tavannut kyylääjiä??! Elän omaa elämää en seuraa muiden tekemisiä, ei kyllä kiinnostakkaan.


      • Ettsillälailla

        Eipä niitä kyyläreitä tyhmempi huomaakaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe