olen asunut Laukaassa 10-vuotta ja ei voi kuin kehua paikkaa. niin rauhallista on meno täällä. ja kaikki palvelut kävelymatkan päässä. kesällä satama on kaunis ja viihtyisä käydä vaikka jäätelöllä. tänne jään!!
ihana paikka
5
405
Vastaukset
- Tunnustajo
Jes!! Loppupeleissä rivien välistä voi lukea APUA HALUAN POIS tästä kauheasta tuppukylästä.
- Oletkokatkera
Muuttakaa jo ihmeessä kaikki Laukaan haukkujat ja vihaajat, sinne missä on parempi asua ja oleskella!! Vaikuttaa oudolta kun roikutte tällä palstalla yötä päivää haukkumassa Laukaan asioita. Taitaa olla ainut paikka missä pystytte asumaan ja teitä elätetään?
Laukaa on mitä ihanteellisin paikka asua, on tarpeelliset palvelut, kaupat, päiväkodit, koulut ja harrastus mahdollisuudet lähietäisyydeltä. Jyväskylän palvelut lähellä, ja tästä pääsee joka puolelle muutamassa tunnissa jos haluaa isompiin ympyröihin.- Jottatota
Itse olen joskus laukaassa asunut ja muutettiin pois koska porukka oli aivan saatanan sisäsiittoista.. Ja koulukiusaaminen pahimmasta päästä. Kateellisia yh juoruämmiä ja kyyläreitä.
Loppu minun lasten kiusaaminen kun vaihtoivat koulua. Että on tämä toista asua Jyväskylässä täällä ei ketään kytätä ja arvostella.
Vielä sen verran että pysykää laukaan juntit pois Jyväskylästä täällä ei kaivata häpeä pilkkuja. - Hankielämä
Jottatota kirjoitti:
Itse olen joskus laukaassa asunut ja muutettiin pois koska porukka oli aivan saatanan sisäsiittoista.. Ja koulukiusaaminen pahimmasta päästä. Kateellisia yh juoruämmiä ja kyyläreitä.
Loppu minun lasten kiusaaminen kun vaihtoivat koulua. Että on tämä toista asua Jyväskylässä täällä ei ketään kytätä ja arvostella.
Vielä sen verran että pysykää laukaan juntit pois Jyväskylästä täällä ei kaivata häpeä pilkkuja.Ompas outoa, en tunne ketään yh:ta sen paremmin en ole tavannut kyylääjiä??! Elän omaa elämää en seuraa muiden tekemisiä, ei kyllä kiinnostakkaan.
- Ettsillälailla
Eipä niitä kyyläreitä tyhmempi huomaakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750