ihana paikka

olen asunut Laukaassa 10-vuotta ja ei voi kuin kehua paikkaa. niin rauhallista on meno täällä. ja kaikki palvelut kävelymatkan päässä. kesällä satama on kaunis ja viihtyisä käydä vaikka jäätelöllä. tänne jään!!

5

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnustajo

Jes!! Loppupeleissä rivien välistä voi lukea APUA HALUAN POIS tästä kauheasta tuppukylästä.

• Oletkokatkera

Muuttakaa jo ihmeessä kaikki Laukaan haukkujat ja vihaajat, sinne missä on parempi asua ja oleskella!! Vaikuttaa oudolta kun roikutte tällä palstalla yötä päivää haukkumassa Laukaan asioita. Taitaa olla ainut paikka missä pystytte asumaan ja teitä elätetään?
      Laukaa on mitä ihanteellisin paikka asua, on tarpeelliset palvelut, kaupat, päiväkodit, koulut ja harrastus mahdollisuudet lähietäisyydeltä. Jyväskylän palvelut lähellä, ja tästä pääsee joka puolelle muutamassa tunnissa jos haluaa isompiin ympyröihin.

• Jottatota

Itse olen joskus laukaassa asunut ja muutettiin pois koska porukka oli aivan saatanan sisäsiittoista.. Ja koulukiusaaminen pahimmasta päästä. Kateellisia yh juoruämmiä ja kyyläreitä.
        Loppu minun lasten kiusaaminen kun vaihtoivat koulua. Että on tämä toista asua Jyväskylässä täällä ei ketään kytätä ja arvostella.
        Vielä sen verran että pysykää laukaan juntit pois Jyväskylästä täällä ei kaivata häpeä pilkkuja.

• Hankielämä
        Jottatota kirjoitti:

Itse olen joskus laukaassa asunut ja muutettiin pois koska porukka oli aivan saatanan sisäsiittoista.. Ja koulukiusaaminen pahimmasta päästä. Kateellisia yh juoruämmiä ja kyyläreitä.
        Loppu minun lasten kiusaaminen kun vaihtoivat koulua. Että on tämä toista asua Jyväskylässä täällä ei ketään kytätä ja arvostella.
        Vielä sen verran että pysykää laukaan juntit pois Jyväskylästä täällä ei kaivata häpeä pilkkuja.

Ompas outoa, en tunne ketään yh:ta sen paremmin en ole tavannut kyylääjiä??! Elän omaa elämää en seuraa muiden tekemisiä, ei kyllä kiinnostakkaan.

• Ettsillälailla

Eipä niitä kyyläreitä tyhmempi huomaakaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3068
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe