Kertokaa miten pitäs toimia kun mulla on keskusyksikkö, joka on tyhjennetty, ei mitään käyttistä, niin miten saan cd-levyltä asennettua käyttiksen? Pitäskö olla joku käynnistyslevy? Kelpaako siihen vaikka toisen koneen käynnistyslevy vai onko ne just niihin merkkeihin tehty minkä mukana ne on tullu?
Vastaukset 5
Kaikki modernit ja vähän vanhemmatkin koneet osaavat bootata cd-levyltä. Tsekkaa bios-asetukset ja jos cd-asema ei ole boottaavien asemien listassa, niin lisää se sinne. Tämän jälkeen laitat sisään käyttöjärjestelmärompun ja käynnistät koneen uudelleen. Asennus alkaa automaattisesti.
Bios-asetuksiin pääset painamalla jotakin näppäintä, yleensä kai del tai F1 heti koneen käynnistyessä. Ruudulla kyllä pitäisi lukea mitä näppäintä kone tottelee.- pjotr
noihin tarvitaan käynnistyslevyke(korppu).
1.käynnistyslevyke asemaan
2.käynnistä tietokone
3.WIN98 cd-levy asemaan
4.kirjoita 1 ja paina enter
5.kirjoita MS-DOS-kehotteen jälkeen asenna ja paina enter.näyttöön tulee sanoma asennusohjelman suorittamasta tarkistuksesta
6.paina ENTER
7. kun ScanDisk on valmis,paina X-näppäintä
8.seuraa näyttöön tulevia ohjeita- hehee
XP:n asennus ei tarvitse enää mitään erillisiä käynnistyslevykeitä (korppuja).
Sinä elät käynnistyskorppuinesi ja tietoinesi vielä 1900-lukua. - silmälasit
hehee kirjoitti:
Sinä elät käynnistyskorppuinesi ja tietoinesi vielä 1900-lukua.tarvitset, pjotr juuri mainitsi viestissään, että win98 ja win98se tarvitsevat käynnistyskorpyn.
Kysyjä ei maininnut aikomansa käyttäjärjestelmän versiota. Voihan se olla myös XP. - pjotr
hehee kirjoitti:
Sinä elät käynnistyskorppuinesi ja tietoinesi vielä 1900-lukua.mitä on kirjoitettu ennenkuin rupeaa inttämään/väittämään yhtään mitään vai olisiko tässä käynnyt nyt samoin kuin lapsia tehtäessä että hosumalla ei tuu kun kus.päis.. lapsia.pjotr todellakin elää nykyaikaa XP AMD64-bit. sun muut asiaankuuluvat somisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4572016- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri33816SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht443771- 55741
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32720- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40620Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606