Ostin lidlistä Tulitikkuja, kun halpoja olivat.
Ei niillä tee yhtään mitään, kun eivät edes syty.
Yksi kymmenestä tikusta syttyy ja osasta irtoaa tulitikun päästä palavaa ainetta, joka lentää vaatteelle ja polttaa reiän.
Surkeita Euro Tulitikkuja lidlistä.
Älä osta Lidlin tulitikkuja
7
2035
Vastaukset
- tummu
tåysin samaa mieltä
- 1944neverforget
Sakemannit ja tulitikut on vaarallinen yhdistelmä, niinkuin historiasta muistetaan.
Kerran lapin polttivat, nykyään rahastavat syttymättömillä tikuilla.
Donnerwetter! - huonolaatuisia
Tulitikkujen valmistus lopetettiin kotimaassamme jo vuosia sitten... Nyt on sen jälkeen saanut vain huonolaatuisia ulkomaisia tulitikkuja...
Ruotsalaiset ne vasta ovelia ovatkin, kaupassa on ollut myynnissä esim. Sampo-nimisiä tulitikkulaatikoita ja niissä lukee made in Sweden, kun tarkemmin katsoo... - KokkolanRealisointi
Eilen yritin sytyttää kynttilää lidlin tulitikuilla ja tulitikusta lensi kuuma kipinä kämmenelle, kun raapaisin tikkua.
Ei syttynyt tikku, mutta poltti kämmentä.
Ainakin 5 tikkua raavin, eikä yksikään syttynyt.
Pitäisikö tehdä ilmoitus Tukesille näistä tulitikusta, jotka eivät täytä tulitikun normeja ja aiheuttavat palovammoja.- sytkärillä
Eipä ole tullut tulitikkuja enää vuosiin ostettua, käytän pitkä vartisia kaasu sytyttimiä tulien sytyttämiseen, tupakoinnin takia en tarvitse sytkäriä kun en tupakoi. Useampi sytkä löytyy joten jos yksi loppuun kuluu niin aina varalla pari muuta.
- Anonyymi
Lidlin pitkät tulitikut tosi hyviä ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Joo olen kokemuksia tämän saman ja jäi makkarat paistamatta.. ostin sytkärin tilalle ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512