Perhehoitliiton facebook

facebookkia

Joku Tanja sanoo Perhehoitoliiton Facebookissa, että "vielä kun saataisiin laki pysyvästä sijoituksesta". Kuulemma vähentäisi sossujen työtä.

Hyvä Tiihonen, ai ettei valvontaa lainkaan? Älä naurata! jatkuvasti luetaan, miten se rakas isukki sijaisisukki oli hyväksikäyttänyt kahta lasta tai kaltoinkohdellut tai ollut antamatta ruokaa.

Niin kauan, kun ammattikuntasi hyvä Tiihonen kaltoinkohtelee puolustuskyvyttömiä. älä näe untakaan, että TEILLE annettaisiin toisten ihmisten lapsia pysyvään sijoitukseen.

Silloin syttyy uusi Me too kampanja. Liika lapset ja perheet ja suvut kärsivät VÄKIVALTAISESSA sijaishuollossa, erityisesti sijaisperheissä.

Ai, että sossujen työ vähenisi. Ei ne siellä kammotaloissa metsien keskellä (entisiissä maataloissa) käy muutenkaan.
.

3

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainutsijaisisukki

Vai mitä ihmeen säädöstä kaipasit Tanja? Pysykää erossa toisten ihmisten lapsista!

• selvätapaustanja

Olisi hyvä ajatella asioita lasten näkökulmasta siellä Perhehoitoliitossa, ei sosiaalityöntekijöiden tai "isukkien" näkökulmasta. Muista Tanja. ajattele lasten ja perheiden parasta!

Mikä on selvä tapaus hyvä Tanja? Kerropa meille, mikä on sinun selvä tapaus? Kyllä sijaishuollon väki asettuu aina tavallisten ihmisten yläpuolelle. He osaavat diagnosoida, ja nähdä selvät tapaukset.
      Mijksi sijaishuollon toimijat ovat YLIMIELISIÄ?

Ja osa heistä hyväksikäyttää lapsia, kaltoinkohtelee heitä jne.

Että kehtaattekin ehdotella säädöksiä ptysyvästä sijaishuollosta. Hyi. EI IKINÄ.

LOKAKUUN LIIKE KUULOLLA!

• humalainentapaus

Terve Tanja sieltä Perhehoitoliiton facebookin kommenteista! Mä oon kuule selvä tapaus! En ole lainkaan humalassa! Olen kuule täysin selvä. Mee too!

Näpit irti toisten lapsista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe