Matkusta junalla

Mocca

Kyllä on hieno palvelu tuo VR. Forssasta, Jokioisilta ja Ypäjältä on lyhyt matka Humppilaan. Ja sieltä pääsee vielä junaan. Tänään vein rakkaat vieraani Pieksämäen junaan, Humppilaan. Eivät enää voi itse ajaa autoa. Mutta juna on mainio kulkuväline. Kiitos, että Humppilasta pääsee junaan. Ja itselle on mukavampi matka Jokioisilta Humppilaan, kuin matka Jokioisilta Pieksämäelle. Ja takas. Kiitos, Humppila.

10

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parannusehdotuksia

Joku taho voisi vielä vaikka järjestää bussikuljetuksia näistä lähikunnista Humppilan asemalle sopiviin kellonaikoihin kuinka junia kulkee, siin ois hyvä bisnes jollekkin firmalle. Junaliput voisivat olla hieman halvempia VR saisi vieläkin enemmän asiakkaita. Humppilassa saisi myös olla oikein toiminnassa oleva asemarakennus missä voisi sisätiloissa odotella junaa ja vaikka hörpätä kupin kahvia (vinkki kunnan päättäjille!), asemataulut pitäisi päivittää uudenaikaisempiin isompiin tauluihin ja parkkipaikalle kameravalvonta, portaat jyrkät ja vaaralliset niitä voisi myös uudistaa.

• Ruusut

Sinähän fiksu olet. Toivotaan, että sellainen henkilö, jolla jotakin vaikutusvaltaa, ottaisi ideastasi oppia, ja ryhtyisi toimeen.

• Matkulaine

Jokioisilta ja Ypäjältä pääsee helpommin Loimaalle kuin humppilaan. Forssasta pääsee humppilaan, mutta joutuu jäämään ison tien varteen...

• matkulainen

Oikaisu otsikkoon: Ei Matkusta ole aikoihin voinut matkustaa junalla.

• Mocca

Hah hah. Olet välkky. Ja sanoja tosiaan voi käsittää monella tapaa. Ja aina on oikein.

• Humppilalainen

Nyt kun otit asian puheeksi, ettei Matkusta ole voinut aikoihin voinut matkustaa, niin sääli. Muistan ajan, kun lähdin Humppilasta pohjoiseen junalla.
        Humppilan jälkeen ensimmäinen pysäkki muistini mukaan oli Raitoo. Voiko pitää paikkansa?
        Vai oliko Matku, Raitoo? Ja oli Urjala, Viiala, Toijala, Lempäälä, Sääksjärvi ja joku jäi kai välistäkin.
        Nyt ajelin yhtenä kesäiltana Matkuun, kotoa Humppilasta. Ja niin paljon, kun Matkusta olen tykännyt, niin nyt se vaikutti tyhjältä. Tai ei, paremminkin Kaurismäen elokuvan pohjalta. Sieltä saisi hienon elokuvan.
        Yhdenkin hienon vanhan omakotitalon ohitettuani, verhot vain heiluivat kauniisti, särkyneissä ikkunoissa. Tuulenvireessä.

• almatädinIlluusio

Ei Ypäjällä ole juna pysähtynyt enää moneen vuoteen. Kyytiin pääsee kyllä jos vauhdissa pääsee, mutta kyytiin pääsyä suurempi mahdollisuus on kuolla.

• harrimutikainen

joskus kloppina matkattiin arskan ja penan kanssa vorssasta rixbyyn, kommari huomas ettei myöl mittää lippuja ollu niin lennettiin sitten lopen kohal pihalle. oi näitä muistoja...

• herätys

sitten heräsit ja päästit kissan ulos

• kappeevai

Millos tämä rata purettiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe