Kyllä on hieno palvelu tuo VR. Forssasta, Jokioisilta ja Ypäjältä on lyhyt matka Humppilaan. Ja sieltä pääsee vielä junaan. Tänään vein rakkaat vieraani Pieksämäen junaan, Humppilaan. Eivät enää voi itse ajaa autoa. Mutta juna on mainio kulkuväline. Kiitos, että Humppilasta pääsee junaan. Ja itselle on mukavampi matka Jokioisilta Humppilaan, kuin matka Jokioisilta Pieksämäelle. Ja takas. Kiitos, Humppila.
Matkusta junalla
10
322
Vastaukset
- Parannusehdotuksia
Joku taho voisi vielä vaikka järjestää bussikuljetuksia näistä lähikunnista Humppilan asemalle sopiviin kellonaikoihin kuinka junia kulkee, siin ois hyvä bisnes jollekkin firmalle. Junaliput voisivat olla hieman halvempia VR saisi vieläkin enemmän asiakkaita. Humppilassa saisi myös olla oikein toiminnassa oleva asemarakennus missä voisi sisätiloissa odotella junaa ja vaikka hörpätä kupin kahvia (vinkki kunnan päättäjille!), asemataulut pitäisi päivittää uudenaikaisempiin isompiin tauluihin ja parkkipaikalle kameravalvonta, portaat jyrkät ja vaaralliset niitä voisi myös uudistaa.
- Ruusut
Sinähän fiksu olet. Toivotaan, että sellainen henkilö, jolla jotakin vaikutusvaltaa, ottaisi ideastasi oppia, ja ryhtyisi toimeen.
- Matkulaine
Jokioisilta ja Ypäjältä pääsee helpommin Loimaalle kuin humppilaan. Forssasta pääsee humppilaan, mutta joutuu jäämään ison tien varteen...
- matkulainen
Oikaisu otsikkoon: Ei Matkusta ole aikoihin voinut matkustaa junalla.
- Mocca
Hah hah. Olet välkky. Ja sanoja tosiaan voi käsittää monella tapaa. Ja aina on oikein.
- Humppilalainen
Nyt kun otit asian puheeksi, ettei Matkusta ole voinut aikoihin voinut matkustaa, niin sääli. Muistan ajan, kun lähdin Humppilasta pohjoiseen junalla.
Humppilan jälkeen ensimmäinen pysäkki muistini mukaan oli Raitoo. Voiko pitää paikkansa?
Vai oliko Matku, Raitoo? Ja oli Urjala, Viiala, Toijala, Lempäälä, Sääksjärvi ja joku jäi kai välistäkin.
Nyt ajelin yhtenä kesäiltana Matkuun, kotoa Humppilasta. Ja niin paljon, kun Matkusta olen tykännyt, niin nyt se vaikutti tyhjältä. Tai ei, paremminkin Kaurismäen elokuvan pohjalta. Sieltä saisi hienon elokuvan.
Yhdenkin hienon vanhan omakotitalon ohitettuani, verhot vain heiluivat kauniisti, särkyneissä ikkunoissa. Tuulenvireessä.
- almatädinIlluusio
Ei Ypäjällä ole juna pysähtynyt enää moneen vuoteen. Kyytiin pääsee kyllä jos vauhdissa pääsee, mutta kyytiin pääsyä suurempi mahdollisuus on kuolla.
- harrimutikainen
joskus kloppina matkattiin arskan ja penan kanssa vorssasta rixbyyn, kommari huomas ettei myöl mittää lippuja ollu niin lennettiin sitten lopen kohal pihalle. oi näitä muistoja...
- herätys
sitten heräsit ja päästit kissan ulos
- kappeevai
Millos tämä rata purettiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882