Itselläni melatoniinilla ei ole mitään vaikutusta.
melatoniini toimiiko?
4
167
Vastaukset
- käpytikka
Ilmeisesti sinulla ei ole sitten melatoonin vajausta
eli käpyrauhasesi tuottaa sitä tarpeeksi.
Unettomuuteesi on joku muu syy.- Hyvälääke
Näin on.
Olen syönyt melanoomaa annoksella 50mg x1 iltaisin.
Lääkärin kirjoittama resehti, ja nukun kuin pikku porsas! - hsd
50 mg ???
Ei voi olla totta !
5 mg on aika maksimi.
Melatoniinin puute on lähes aina ikääntyneitten vaiva. Harvoin se nuoria auttaa.
- voiharmi
Minä olen ottanut lääkäriltä saamaa melatoniini 3mg nyt 2 vko ja auttaa kyllä nukkumiseen, mutta nyt vasta valaistuin mistä nämä järkyttävät painajaiset johtuu, eli melatoniinin käytön aikana näen pahoja painajaisia. Viime yönä heräsin paniikissa ja epätodelliseen oloon kun näin niin kammottavaa unta. Viime viikolla heräsin toivottomaan itkuuni kun näin unta että kaikki koirani tapettiin... Harmi, hyvä aine nukkumiseen mutta näitä painajaisa en aio enää katsella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764