Itselläni melatoniinilla ei ole mitään vaikutusta.
melatoniini toimiiko?
4
187
Vastaukset
- käpytikka
Ilmeisesti sinulla ei ole sitten melatoonin vajausta
eli käpyrauhasesi tuottaa sitä tarpeeksi.
Unettomuuteesi on joku muu syy.- Hyvälääke
Näin on.
Olen syönyt melanoomaa annoksella 50mg x1 iltaisin.
Lääkärin kirjoittama resehti, ja nukun kuin pikku porsas! - hsd
50 mg ???
Ei voi olla totta !
5 mg on aika maksimi.
Melatoniinin puute on lähes aina ikääntyneitten vaiva. Harvoin se nuoria auttaa.
- voiharmi
Minä olen ottanut lääkäriltä saamaa melatoniini 3mg nyt 2 vko ja auttaa kyllä nukkumiseen, mutta nyt vasta valaistuin mistä nämä järkyttävät painajaiset johtuu, eli melatoniinin käytön aikana näen pahoja painajaisia. Viime yönä heräsin paniikissa ja epätodelliseen oloon kun näin niin kammottavaa unta. Viime viikolla heräsin toivottomaan itkuuni kun näin unta että kaikki koirani tapettiin... Harmi, hyvä aine nukkumiseen mutta näitä painajaisa en aio enää katsella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975