Hei!
Olen 33-vuotias työssäkäyvä ja yksin asuva nainen Itä-Suomesta. Pimeän syksyn aikana haluaisin kirjoitella kirjeitä kaikenikäisille erilaisille ihmisille, jos tätä kautta sattuisi löytymään kirjeystäviä.
Olen kirjoitellut kirjeitä 10-vuotiaasta alkaen, joskus joka päivä, toisinaan viikoittain. Ajatukset jotenkin selkiintyvät, kun voi kertoa omista asioistaan, elämästään ja ajatuksistaan ja kun voi kuulla toisten elämästä.
Tähän ikään mennessä suunnilleen kaikki on koettu ja nähty ja eletty. Niistä kaikista jutuista olisi mukavaa kirjoitella, jos sattuisi löytymään joku, joka myös kertoisi omasta elämästään ja ajatuksistaan.
Jos jotakuta kiinnostaa, olen kasvoiltani suunnilleen Saara Aallon näköinen, mutta minulla on Eerika Vikmanin tukka. Ulkonäkö kirjeenvaihdossa ei tietenkään ole tärkeä.
Olen kiinnostunut uskonnollisista asioista, kirjallisuudesta, historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pifdän myös kotitöistä, mm. ruoanlaitosta, siivouksesta ja pihatöistä.
Joskus joillakin palstoilla olen etsinyt kirjeystäviä ja saanutkin joitakin yhteydenottoja muodossa "haluaisin tutustua sinuun", mutta kirjoittaja lähettää vain yksirivisen viestin eikä kerro mitään itsestään. Se sellainen ei oikein innosta. Kokeilen nyt tätäkin palstaa.
Kaikille hyvää syksyä!
toivottaa Sirpa
[email protected]
Nainen etsii kirjeystävää
11
556
Vastaukset
- KokeiltuOn
Ei kannata kirjoittaa, ei vastaa meiliin. Voi olla joku botti tämä ilmoitus.
- Minäkin_kokei-
lin. Vastasi.
- nykyrosvot-osaa
Minäkin_kokei- kirjoitti:
lin. Vastasi.
Sitä videolinkkiä ei kannata likata. Melko varma tilaus ansa.
- Eihän_siinä
ole mitään videolinkkiä.
- nykyrosvot-osaa
Eihän_siinä kirjoitti:
ole mitään videolinkkiä.
Siinä S-irpan vastauskirjeessä videoleike. En suosittele sitä avaamaan.
- Sehän_on
nykyrosvot-osaa kirjoitti:
Siinä S-irpan vastauskirjeessä videoleike. En suosittele sitä avaamaan.
YouTuben video Äänekosken Suviseuroista. Siellä nähdään paljon nuoria ja kauniita ihmisiä.
- Tässä_siis_se
Sehän_on kirjoitti:
YouTuben video Äänekosken Suviseuroista. Siellä nähdään paljon nuoria ja kauniita ihmisiä.
video, jonka voi katsoa kirjoittamatta Sirpalle:
https://www.youtube.com/watch?v=xvmoeCetdbQ - nykyrosvot-osaa
Tässä_siis_se kirjoitti:
video, jonka voi katsoa kirjoittamatta Sirpalle:
https://www.youtube.com/watch?v=xvmoeCetdbQEipä kiinnosta moiset seurat. Joka tapauksessa sama nainen on jo aiemminkin laittanut näitä linkkejä ja tietsikkani ei niitä avaa ja tulee ilmoitus ettei linkki ole turvallinen. Uskon konetta ja suojausjärjestelmää.
- Kyllä_tuo
nykyrosvot-osaa kirjoitti:
Eipä kiinnosta moiset seurat. Joka tapauksessa sama nainen on jo aiemminkin laittanut näitä linkkejä ja tietsikkani ei niitä avaa ja tulee ilmoitus ettei linkki ole turvallinen. Uskon konetta ja suojausjärjestelmää.
suviseuraklinkki aivan turvallinen on. Ei sieltä mitään viruksia tule. Eri asia, jos ei pidä uskonnollisista tilaisuuksista tehdyistä videoista.
- Pietu8
Terve täällä olis 33 vuotias sinkkumies jokka etsi luotevaa naista itselee postia voippi laita tulemaan mulle
- Pietu8
Terve täällä olis 33 sinkkumies jokka etsi tyttö tai naista itselen luotetava hekkilö kenekkä kansa mulle voippi laita Pietu85@suomi24 .Fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136