Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nainen etsii kirjeystävää

S_irpa

Hei!

Olen 33-vuotias työssäkäyvä ja yksin asuva nainen Itä-Suomesta. Pimeän syksyn aikana haluaisin kirjoitella kirjeitä kaikenikäisille erilaisille ihmisille, jos tätä kautta sattuisi löytymään kirjeystäviä.

Olen kirjoitellut kirjeitä 10-vuotiaasta alkaen, joskus joka päivä, toisinaan viikoittain. Ajatukset jotenkin selkiintyvät, kun voi kertoa omista asioistaan, elämästään ja ajatuksistaan ja kun voi kuulla toisten elämästä.

Tähän ikään mennessä suunnilleen kaikki on koettu ja nähty ja eletty. Niistä kaikista jutuista olisi mukavaa kirjoitella, jos sattuisi löytymään joku, joka myös kertoisi omasta elämästään ja ajatuksistaan.

Jos jotakuta kiinnostaa, olen kasvoiltani suunnilleen Saara Aallon näköinen, mutta minulla on Eerika Vikmanin tukka. Ulkonäkö kirjeenvaihdossa ei tietenkään ole tärkeä.

Olen kiinnostunut uskonnollisista asioista, kirjallisuudesta, historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pifdän myös kotitöistä, mm. ruoanlaitosta, siivouksesta ja pihatöistä.

Joskus joillakin palstoilla olen etsinyt kirjeystäviä ja saanutkin joitakin yhteydenottoja muodossa "haluaisin tutustua sinuun", mutta kirjoittaja lähettää vain yksirivisen viestin eikä kerro mitään itsestään. Se sellainen ei oikein innosta. Kokeilen nyt tätäkin palstaa.

Kaikille hyvää syksyä!

toivottaa Sirpa

[email protected]

11

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokeiltuOn

      Ei kannata kirjoittaa, ei vastaa meiliin. Voi olla joku botti tämä ilmoitus.

      • Minäkin_kokei-

        lin. Vastasi.


      • nykyrosvot-osaa
        Minäkin_kokei- kirjoitti:

        lin. Vastasi.

        Sitä videolinkkiä ei kannata likata. Melko varma tilaus ansa.


      • Eihän_siinä

        ole mitään videolinkkiä.


      • nykyrosvot-osaa
        Eihän_siinä kirjoitti:

        ole mitään videolinkkiä.

        Siinä S-irpan vastauskirjeessä videoleike. En suosittele sitä avaamaan.


      • Sehän_on
        nykyrosvot-osaa kirjoitti:

        Siinä S-irpan vastauskirjeessä videoleike. En suosittele sitä avaamaan.

        YouTuben video Äänekosken Suviseuroista. Siellä nähdään paljon nuoria ja kauniita ihmisiä.


      • Tässä_siis_se

      • nykyrosvot-osaa
        Tässä_siis_se kirjoitti:

        video, jonka voi katsoa kirjoittamatta Sirpalle:

        https://www.youtube.com/watch?v=xvmoeCetdbQ

        Eipä kiinnosta moiset seurat. Joka tapauksessa sama nainen on jo aiemminkin laittanut näitä linkkejä ja tietsikkani ei niitä avaa ja tulee ilmoitus ettei linkki ole turvallinen. Uskon konetta ja suojausjärjestelmää.


      • Kyllä_tuo
        nykyrosvot-osaa kirjoitti:

        Eipä kiinnosta moiset seurat. Joka tapauksessa sama nainen on jo aiemminkin laittanut näitä linkkejä ja tietsikkani ei niitä avaa ja tulee ilmoitus ettei linkki ole turvallinen. Uskon konetta ja suojausjärjestelmää.

        suviseuraklinkki aivan turvallinen on. Ei sieltä mitään viruksia tule. Eri asia, jos ei pidä uskonnollisista tilaisuuksista tehdyistä videoista.


    • Pietu8

      Terve täällä olis 33 vuotias sinkkumies jokka etsi luotevaa naista itselee postia voippi laita tulemaan mulle

    • Pietu8

      Terve täällä olis 33 sinkkumies jokka etsi tyttö tai naista itselen luotetava hekkilö kenekkä kansa mulle voippi laita Pietu85@suomi24 .Fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe