Nainen etsii kirjeystävää

S_irpa

Hei!

Olen 33-vuotias työssäkäyvä ja yksin asuva nainen Itä-Suomesta. Pimeän syksyn aikana haluaisin kirjoitella kirjeitä kaikenikäisille erilaisille ihmisille, jos tätä kautta sattuisi löytymään kirjeystäviä.

Olen kirjoitellut kirjeitä 10-vuotiaasta alkaen, joskus joka päivä, toisinaan viikoittain. Ajatukset jotenkin selkiintyvät, kun voi kertoa omista asioistaan, elämästään ja ajatuksistaan ja kun voi kuulla toisten elämästä.

Tähän ikään mennessä suunnilleen kaikki on koettu ja nähty ja eletty. Niistä kaikista jutuista olisi mukavaa kirjoitella, jos sattuisi löytymään joku, joka myös kertoisi omasta elämästään ja ajatuksistaan.

Jos jotakuta kiinnostaa, olen kasvoiltani suunnilleen Saara Aallon näköinen, mutta minulla on Eerika Vikmanin tukka. Ulkonäkö kirjeenvaihdossa ei tietenkään ole tärkeä.

Olen kiinnostunut uskonnollisista asioista, kirjallisuudesta, historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pifdän myös kotitöistä, mm. ruoanlaitosta, siivouksesta ja pihatöistä.

Joskus joillakin palstoilla olen etsinyt kirjeystäviä ja saanutkin joitakin yhteydenottoja muodossa "haluaisin tutustua sinuun", mutta kirjoittaja lähettää vain yksirivisen viestin eikä kerro mitään itsestään. Se sellainen ei oikein innosta. Kokeilen nyt tätäkin palstaa.

Kaikille hyvää syksyä!

toivottaa Sirpa

[email protected]

11

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokeiltuOn

Ei kannata kirjoittaa, ei vastaa meiliin. Voi olla joku botti tämä ilmoitus.

• Minäkin_kokei-

lin. Vastasi.

• nykyrosvot-osaa
        Minäkin_kokei- kirjoitti:

lin. Vastasi.

Sitä videolinkkiä ei kannata likata. Melko varma tilaus ansa.

• Eihän_siinä

ole mitään videolinkkiä.

• nykyrosvot-osaa
        Eihän_siinä kirjoitti:

ole mitään videolinkkiä.

Siinä S-irpan vastauskirjeessä videoleike. En suosittele sitä avaamaan.

• Sehän_on
        nykyrosvot-osaa kirjoitti:

Siinä S-irpan vastauskirjeessä videoleike. En suosittele sitä avaamaan.

YouTuben video Äänekosken Suviseuroista. Siellä nähdään paljon nuoria ja kauniita ihmisiä.

• Tässä_siis_se

• nykyrosvot-osaa
        Tässä_siis_se kirjoitti:

video, jonka voi katsoa kirjoittamatta Sirpalle:

https://www.youtube.com/watch?v=xvmoeCetdbQ

Eipä kiinnosta moiset seurat. Joka tapauksessa sama nainen on jo aiemminkin laittanut näitä linkkejä ja tietsikkani ei niitä avaa ja tulee ilmoitus ettei linkki ole turvallinen. Uskon konetta ja suojausjärjestelmää.

• Kyllä_tuo
        nykyrosvot-osaa kirjoitti:

Eipä kiinnosta moiset seurat. Joka tapauksessa sama nainen on jo aiemminkin laittanut näitä linkkejä ja tietsikkani ei niitä avaa ja tulee ilmoitus ettei linkki ole turvallinen. Uskon konetta ja suojausjärjestelmää.

suviseuraklinkki aivan turvallinen on. Ei sieltä mitään viruksia tule. Eri asia, jos ei pidä uskonnollisista tilaisuuksista tehdyistä videoista.

• Pietu8

Terve täällä olis 33 vuotias sinkkumies jokka etsi luotevaa naista itselee postia voippi laita tulemaan mulle

• Pietu8

Terve täällä olis 33 sinkkumies jokka etsi tyttö tai naista itselen luotetava hekkilö kenekkä kansa mulle voippi laita Pietu85@suomi24 .Fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      411
      3189
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      131
      1762
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      20
      1512
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1420
    5. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      87
      1151
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      34
      1141
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      64
      1137
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      1053
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      155
      1010
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      930
    Aihe