Miksi näin mieletön riita thai-seksiseikkailuista?

melua_tyhjästä

Tällä palstalla tuntuu oleva voimakas tuomitseminen joidenkin Suomalaisten miesten seksiseikkailuista Thaimaassa ja muuallakin. Mikä moisen aiheuttaa? En ymmärrä. Joskus on mukavaa nauttia aivan satasella jos toisellakin. Fyysinen kanssakäyminen on yhtä arkipäiväinen asia, kuin näkkileivän syöminen. Niin kauan, kun palvelun tarjoaja on vähintään täysi-ikäinen ja homma toimii muutenkin asiakkaan ja palveluntuottajan hyvässä ja kiihkeässä yhteisymmärryksessä, molempien intressit tyydyttäen, ei asiassa ole mitään pahaa. Naiset voivat tehdä aivan samoin....mikä estää?

21

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maantavalla

      En halua ottaa kantaa puolesta tai vastaan. Vain totean että thaimaalaisten moraalikäsitykset suuresti eroavat meidän ajatusmaailmasta. Meillä tuomitaan , siellä ns. työskentely seksibineksessä on monien mielestä ihan ok. Kuten myös täällä parjatut ladyboit , Thaimaassan ovat jopa ihan normaali ilmiö. Kannattaa turistienkin ymmärtää - maassa maan tavalle.

      • Aasialaisenkanssanainut

        Ei kannattaisi noin kovasti yleistää.
        Jos ymmärtäisin muutakin kuin mitä olet nähnyt turistimestoissa, olisit paljon sivistyneemmpi.
        Thaimaassa suurin osa on budhalaisia. Budhan opeista kielletään esim tappaminen. Vanhempien ihmisten kunnioittaminen on itsestäänselvyys.
        Aika toisin tosiaan on täällä.


    • crosstrainer

      Tuo Zumba ja Numbabumba löytää seksiseikkailuita kaikkialta. Vesipuisto, golfkenttä, vene, saari, sukellus, uimaranta, rantakatu, ravintola, lentokone, lentoasema, lähetystö, auto, moottoripyörä, metsä, maatila, kanala, työpaikka, laguuni, sauna, avanto ja lipputanko.
      Hän näkee sielunsa silmin kuinka kaikkialla pannaan vimmatusti koko ajan niin että esinahat vaan hehkuu punaisina kitkasta.
      Olisiko ukko pikkuisen kenties puutteessa vai muuten saamaton?

      • 63Numball64

        resupetteri sinä löydät seksiseikkailuja vain rahaa vastaan, reppana, joskin harvakseltaan.


      • Irinanhiljaisuus
        63Numball64 kirjoitti:

        resupetteri sinä löydät seksiseikkailuja vain rahaa vastaan, reppana, joskin harvakseltaan.

        Kerropas Numball milloin olet saanut viimeksi? Jutuistasi päätellen Kekkosen aikoihin.


      • 63Numball64
        Irinanhiljaisuus kirjoitti:

        Kerropas Numball milloin olet saanut viimeksi? Jutuistasi päätellen Kekkosen aikoihin.

        resu ei tässä ole olennaista saaminen, vaan se liittyykö saamiseen massin siirtoa saajalta antajalle... rahalla en koskaan, miten sinua resupetteri yleensäkään kiinnostaa milloin vajaa 60 vuotias on saanut... outoa on pattayarakkaiden järjenjuoksu,...


      • Sensei--
        63Numball64 kirjoitti:

        resu ei tässä ole olennaista saaminen, vaan se liittyykö saamiseen massin siirtoa saajalta antajalle... rahalla en koskaan, miten sinua resupetteri yleensäkään kiinnostaa milloin vajaa 60 vuotias on saanut... outoa on pattayarakkaiden järjenjuoksu,...

        No mutta Numbanen sehän on Pattayan matkalun perusasioita kuka on saanut, kuka ei ole saanut, kuka mitenkin on saanut ja kuka asuu suomessa ja kuka asuu täällä thaimaassa.

        Huomasitko muuten että 2010 luikahti taas puskaan kun kysyin vain yksinkertaisen kysymyksen että miten hän on hoidellut viimeisen 10 kuukauden ajan lupansa oleskella täällä?

        No eihän Savolainen Savossa ollessaan mitään lupia tarvitse.


      • 63NumBall64
        Sensei-- kirjoitti:

        No mutta Numbanen sehän on Pattayan matkalun perusasioita kuka on saanut, kuka ei ole saanut, kuka mitenkin on saanut ja kuka asuu suomessa ja kuka asuu täällä thaimaassa.

        Huomasitko muuten että 2010 luikahti taas puskaan kun kysyin vain yksinkertaisen kysymyksen että miten hän on hoidellut viimeisen 10 kuukauden ajan lupansa oleskella täällä?

        No eihän Savolainen Savossa ollessaan mitään lupia tarvitse.

        Joo ei se ole täällä, se on selvää... minä hoitelen kerran vuodessa passiin extesion of stay thailand, lähetystössä eläketodistuksen pohjalta kirjoitetaan englanninkielinen todistus, ns. rahatodistus maksaa 1260b, joka muutaman muun paperin kanssa viedään hua hinin immigrationiin, uusi vuoden leima tulee varttitunnissa... maksaa kaikkineen noin 2000b... siis passikuvat anomusta varten... eläke riittää tuohon 800.000b hienosti..

        Minua naurattaa nämä selitykset mitä täällä joskus näkee, kun ostaa 20.000 - 30.000 b vuoden jatkoajan, jostain lakitoimistosta, eikä ole aikaa odottaa tuota varttia...


      • PriviledgeM
        63NumBall64 kirjoitti:

        Joo ei se ole täällä, se on selvää... minä hoitelen kerran vuodessa passiin extesion of stay thailand, lähetystössä eläketodistuksen pohjalta kirjoitetaan englanninkielinen todistus, ns. rahatodistus maksaa 1260b, joka muutaman muun paperin kanssa viedään hua hinin immigrationiin, uusi vuoden leima tulee varttitunnissa... maksaa kaikkineen noin 2000b... siis passikuvat anomusta varten... eläke riittää tuohon 800.000b hienosti..

        Minua naurattaa nämä selitykset mitä täällä joskus näkee, kun ostaa 20.000 - 30.000 b vuoden jatkoajan, jostain lakitoimistosta, eikä ole aikaa odottaa tuota varttia...

        Sitten kun sulla on tuollainen leima kortissa niin höpise lisää viisumeistasi.
        https://aijaa.com/SscnFb
        Ei onnistu persaukisilta eläkeläisiltä.


    • Lurtu

      Luuseri kyselee että mikä on vikana kun ei saa muuten naista kun ostamalla ja miksi muut nauraa näille luusereille

      • persettäraavin

        Hei kuule. Minulla ei ole vaikeuksia naisen saannissa missään, mutta en huoli.
        Olen täydellisen tyytyväinen saadessani nauttia thaimaassa kauniista naisesta edullisesti. Maksan mielelläni ylellisyydestä.
        Voin sanoa että nyt tiedän mitä on seksi.
        Suomessa sitä ei kohtaa.
        Toiset hakee edullisesti laatuautoja ulkomailta, minä haen laadukasta seksiä. Revi siitä.


      • Sensein
        persettäraavin kirjoitti:

        Hei kuule. Minulla ei ole vaikeuksia naisen saannissa missään, mutta en huoli.
        Olen täydellisen tyytyväinen saadessani nauttia thaimaassa kauniista naisesta edullisesti. Maksan mielelläni ylellisyydestä.
        Voin sanoa että nyt tiedän mitä on seksi.
        Suomessa sitä ei kohtaa.
        Toiset hakee edullisesti laatuautoja ulkomailta, minä haen laadukasta seksiä. Revi siitä.

        No vanhaksiko ehdit varttua ennen kuin valaistuit ja koit..... Maksullisella....... Hyvä että niitä on kaltaisillesi.... Niin ei mee koko elämä kokematta laatua.


    • TotuusTässä

      Maailma on täynnä näitä ja tämä palsta myös raharakastelijoiden novelleja näkökannasta että on ok matkustaa Pattayalle rakastelemaan oman lapsensa ikäisen kanssa maksaen siitä saman kuin antaa omalle tyttärellensä viikkorahaa.
      Yksikään ei kykene totuutta katsomaan silmiin että kauppakumppani pyllistää elääkseen 2 viikon miljonäärille.

      Ei olisi pojulla fyffee matkustaa Pattayalle jos raharakastelisi suomessa tai missä tahansa maassa jossa tulotaso sama kuin Laiffilla.

    • ainakivaa

      😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 = sika amalia puutteessaan

    • melua_tyhjästä

      Kyllä täällä meuhuamiseen ja miesten syyttelyyn pääasiallinen syy taitaa olla...arviolta... yksinäinen, n. 40- 55vee, mahdollisesti eronnut/jätetty suominainen/suominaiset, joilla ei jostakin syystä rohkeus tai talous anna myötä lähteä vastaavaan, vaikkapa joidenkin suomikotirouvien suosimaan Senegaliin, hoidattamaan itseään sikäläisillä nuorilla miehillä. Myös siellä raha vaihtaa omistajaa ja ikäerot ovat suuria, mutta miksi pitää meluta moisesta. Se voidaan kai tulkita suoraksi kehitysavuksi? Täällä ei asiasta ole pahemmin naristu ja hyvä niin. Hyvähän se on, että kelpaa....

      • pysytäänomallatontilla

        Miks "täällä" siis Pattaya osiolla, naristais jostain Senegalinmatkoista?


      • OmatNarinat
        pysytäänomallatontilla kirjoitti:

        Miks "täällä" siis Pattaya osiolla, naristais jostain Senegalinmatkoista?

        Ei kantsi, narinaa jo riittävästi.


    • HuanEki

      Kateus, se suomalaisen kansallisomaisuus, joka ylläpitää henkeä, kunhan vaan on jokin kadehdittava

      • TaxiTeroJkl

        Kateus vuokramorsiamista, voi helvetti... Voin vakuuttaa että tuota vuokramorsiamia tuskin kenestäkään herättää lähinnä sääliä morsianta kohtaan...


      • Sensei--

        Ei jumankekka taas tätä rikosasiaa, tehkää ny puskarunkkarit se rikosilmoitus että päästään identiteettiasiaan.


      • TaxiTeroJkl kirjoitti:

        Kateus vuokramorsiamista, voi helvetti... Voin vakuuttaa että tuota vuokramorsiamia tuskin kenestäkään herättää lähinnä sääliä morsianta kohtaan...

        Hyvänen aika sentään, mitä tuo äijä vaahtoaa, ilmeisesti ei se yksi paikka enää toimi, kun noinkin kateellinen on viriileille Pattayan kävijöille. Se on meillä kaikilla tiedossa, että Hua Hiniin menevät vain vanhukset, joilla ei ole pelannut vuosiin ja hinurit, ladypoikia etsimään.
        Toiset ymmärtävät pysyä kaukana paikasta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe