Niiku tos otsikos on. Saa kysyy melkee mitä vaa. Yhteystietoi tai kuvii en anna ja muutenki päätän millee vastaan.
Kysy melkee mitä vaa 13-v tytölt
15
561
Vastaukset
Miksi haluat, että sinulta kysellään?
Miksi koit merkittäväksi kertoa etukäteen juuri iän ja sukupuolen?- uteliaspoitsu
Pidätkö yleensä farkkuja vai legginsejä vai jotain muuta? Mikä on mieliaineesi koulussa? Entä inhokkiaineesi? Onko sinulla sisaruksia? Asutko kaupungissa vai maalla?
- typyli13
Farkkui tai jotai löysii housui. Tykkään matikast ja kuviksest. En tykkää bilsast. Ei oo sisaruksii. Asun kaupungis.
- jokutäällävaa
Onko sun rinnat alkanu jo kasvaa? Entä lantio? Onko menkat alkanu?
- typyli13
On ne vähän kasvanu, mut mul ei oo viel oikeit liivei :( On lantioki vähä levinny. Menkat on alkanu joo.
- jokutäällävaa
Onko sun luokan pojat yrittäny puristella sun tissei tai läpsii sun peppuu? Jos on niin mitä oot vastannu niille?
Mitä harrastat?
- tyran.banksit
Mitä tahdot sinulta kyseltävän? Mistä tahdot sinua haastateltavan? Onko lauseenvastike kuin puheen kastike, tuoden maun ja raikkauden sanomisiimme?
Huomauttaisin lauseenvastikkeen todellisen arvon vaativan sen sillointällöistä poissaoloa. Mikäli olet eri mieltä, voinet aloittaa kanssani oikean väittelyn sen sijaan, että vain vainoat ja nettikiusaat ihmisiä heidän kirjoitustyyliensä vuoksi.
- Seksikysymys
Oletko jo itsetyydyttänyt tai harrastanut seksiä?
- typyli13
Määrittele käsite seksi eli tarkenna mitä seksimuotoa tarkoitat. Niitä kun on vähintään sataa eri lajia
- sdcsadccds
Minäpä melekeen kysysin että paljonko kello?
- lintutitityy
Mikä lintu? :D https://www.youtube.com/watch?v=gI0lW_j8LgM
- kastuukopallomeressä
En kysy, kun tuon ikäiset ei tiedä mitään.
No, yksi kysymys. Oletko ollut pallomeressä ja käytetäänkö siellä snorklausvälineitä? - KuuluuEhkäSinulle
Niiku kirjoitetaan niin kuin, tos kirjoitetaan tuossa, otsikos kirjoitetaan otsikossa, kysyy kirjoitetaan kysyä, melkee kirjoitetaan melkein, mitä vaa kirjoitetaan vain. Yhteystietoi kirjoitetaan yhteystietoja tai kuvii kirjoitetaan kuvia, en anna ja muutenki kirjoitetaan muutenkin, millee kirjoitetaan kuinka.
Takaisin kouluun..........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056