Työttömillä on pilkka nimikkeitä joille nauretaan

peppess

Työttömillä on paljon hallituksen laatimia pilkkanimiä työministerin sössimiä

esim. työttömien virkanimikkeet esim. todella nöyryyttävää viedään työttömän itsenäisyys elämästä kokonaan

-Aktiivimalli 1 ja aktiivimalli 2 tulossa
-Kuntouttava työtoiminta puuhastellaan leikkejä, käsi puutyöt
- Työkokeilu, kokeillaan työtä
- vaaditaan todistusta aktiivi toimenpiteiden osallistumisesta todistus että päivärahat tulee (tulossa)
- Työtön voidaan pakottaa asioimaa sosiaalityöntekijän kanssa ja vartijat ovat vastassa kun asioidaa sossussa todella nöyryyttävää toimintaa
-voidaan työttömälle hakea edunvalvoja, ja välitystilit jos ei kykene hallitsemaan raha-asioitaa ja elämänhallintaa joka päiväisessä elämässä

ULKONÄKÖ

Ulkonäkö määrittää kuka saa yhteiskunnassa tilaa näkyvyyttä asiansa esille jopa työpaikkaa

Työttömillä ystävät katoavat jäljettömiin jäljelle jää viranomaiset työssä olevat palkansaajat ole ystäviä jos ei kuuluu samaa nuottiin, pitää osaa pukeutua muodikkaasti, olla auto harrastukset matkustaa nämä työttömiltä puuttuu saavat makailla kotona neljän seinän sisällä

Ollaan ivallsia ei tervehditä, pilkataan aktiivimalli nimikkeillä kuntouttaako työtoiminta ihan ala-arvoista toimintaa on irvokasta kun työtön ei saa työsuhteista palkkaa käytetään hyväksi

Työtön voi joutua ihmiskaupan uhriksi voidaan tehdä houkutteleva työpaikka te-toimiston hakija sivuille ja hakee työpaikkaa te-toimiston virkailja tulee harhaan johdetuksi i näin oli käynyt eräälle työnhakijalle joka vasta paljastui Tunisiassa tämän viikon iltalehdessä juttu tarkempi ja iltasanomat

17

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tukiaisukko

      Sipilän toiveuni käynyt toteen.

      • AllunPiristäjä

        Ai sekö kun sipilää pilkataan sippiläksi tai pöpiläksi?


      • pannaankorvantaa

        Kattotaan ny .Ettei vaan tulis leka omaan ottaan. Se voi hymy hyytyä ens vaalien jälkeen ku kansa puhuu .


    • yrtdjdy

      No mitäs sitten vaikka olis töitä, se joka haluaa jotain pilkata tekis sitä kuitenkin. Tai sit ei vaan välitä.

    • Eikiiinnosta

      Mitäs sitten? Mulle yks hailee millä mua kutsutaan tai mitä musta ajatellaan. Ei vaikuta mun elämään yhtään muiden mielipiteet.

      • mitessit

        No eihän vaikutakaan. Kun ei siihen pysty vaikuttaa kerta itsekään.


      • Noniiiiiin
        mitessit kirjoitti:

        No eihän vaikutakaan. Kun ei siihen pysty vaikuttaa kerta itsekään.

        Kuinka niin? Kyllä minä omaan elämääni vaikutan tietenkin. Olen ainoa joka vaikuttaa. Esim. Osa-aikatyö ja itse päätän esim. Otanko uusia asiakkaita vai en ym. Saa olla työkkäriltä täysin rauhassa. Sen verran teen työtunteja etten kuule työkkäristä yhtään mitään ja tarvittaessa otan lisää tunteja.


      • ftyiitiftiy

        Kun on pudonnut kela/sossuun pelistä putosi pohja pois. Voihan niitä yrittämisiä harrastaa jos on perintöjä vaikka saanut. Ja se että ei se työ työkkäristä kyllä kellekään tule, en tunne yhtäkään joka olis sieltä saanut. En siis ketään. Muutenkin jos yrityksellä on porukka täys ei se ketään ota. Siihen en voi vaikuttaa.


    • Kannabisfree

      Kapitalistin juonia tuollaiset, boheemi elämää viettävää ja vähän saastuttavaa kansalaista kohtaan?

    • zhätzhätzhää

      mulle ainakin aina sanottiin kun olin lapsi, että älä piittaa mitä muut sanoo ja nauraa sulle.

      Eikös työttömät loishet pysty tähän?

      kjäh kjäh kjäh
      näin se vain on

      • vigabibbi

        Sanottiinko sulle kun olit lapsi että älä sotkeennu pikavippeihin. Noo ihan sama, työtön ei noitakaan roskia edes saa, kjähkjähh.


    • JaskaPontti

      Työttömien työpaja toiminta.
      Aikoinaan oli vantaalla toiminnassa nuorten työpaja.( työttömyyspaja )
      Sinne laitettiin nuoria max 25 vuotiaita,työttömyysharjoitteluihin.

      Sitten kaupungin työttömyystoimiston politrukeille tuli ahaa elämys.
      Piti saada tilastoja kaunisteltua.
      Pistettiin nuorten työttömyyspajalle seisoskelemaan 45 <--> 60 vuotiaita miehiä.
      Osa teki fillarien romuista käyttökelpoisia,osa leikki tietokoneromujen kanssa.

      Näin saatiin tilastoja kaunisteltua.Henkilöitä kyykytettiin työttömyyspajalla 3 <--> 6 kk jaksoissa.
      Jos kieltäydyit,niin heti päivärahat poikki ja 8 viikon karenssi muita uhkailuja.

      Sitten oli kaikenmaailman työttömyystoimiston huu-haa kursseja.
      Näillä huu-haa kursseilla ei ollut mitään tekemistä työllistymisien kanssa.
      Kuhan saivat kyykytettyä ja alistettua työttömiä,sekä tilastoja kaunisteltua.

      Varmaankin työttömyystoimistojen politrukit saivat provikkaa jokaisesta,
      työttömästä,jonka saivat työttömyyspajalle tungettua uhkailujen saattelemana.
      Näin tätä kusetukset,kyykyttämiset,uhkailut,halventamiset,valehtelut, jatkuu tänäkin päivänä.

      • läskiakka

        minua haukuttiin läskiperse ja läskinaama työttömäksi siitä ei pidä välittää jos työttömän ulkonäköä haukutaan kannan läskit itse mitä vittua muille kuuluu jos arvostellaan ulkonäköä


      • srhshrr

        Niitä reikäpää kiusajia vaan löytyy, pitäskö niitä alkaa leipomaan lättyyn kun se korvaus menisi kuitenkin vain ulosottoon eikä sieltä saisi kukaan mitään. Kuka voitti.


    • zhätzhätzhää

      Voi herranlettas, sullahan tuntuu olevan kokemusta jos mistäkin.
      Kuule, laita nyt aktiivimallilaisena se firma ja tienaa € 241,- kolmessa kuukaudessa, voisit alkaa kilpaileen noiden kanssa siinä paja toiminnassa, sullahan on kokemusta, tiedät jo miten se toimii.

      kjäh kjäh kjäh
      näin se vain on

    • kjähähää

      Ja noita uhkailuja sun muita yllämainittuja asioita harrastaa tavalliset ihmisetkin. Jopa toinen työtön harrastaa tuota niin saa olla pää jo aika sekaisin :D

    • jestassent

      Työttömien ei kannata välittää jos kuntouttavassa työtoiminassa haukutaan hulluksi köteiksi mielipuoleksi höpelö jne. minukin vanha mummopolkupyörä rämisee kitisee ketjut liikenteessä pyöräteillä tukkona olen saannut haukut aina minä en välitä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe