ilmaiset tekstiviestit

jeppe

Tietääkö kukaan nettisivua mistä vois lähettää ilmaisia tekstareita? joko ilman rekisteröitymistä tai johon on suht helppo rek.. Toi 1rstwap.com oli hyvä mutta mul ei ole toiminu pitkiin aikoihin väittää ettei creditit riitä vaikka ne olis täydet..

18

19518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dna

Niin. 1stwap:ssa ei enää voi lähettää ilmaiskrediiteillä, yhtäkään viestiä suomalaisten operaattorieden liittymiin.

Tuossa oli yksi sivusto, jossa pysyi lähettämään mainoksettomia (jopa flash) viestejä, ilman rekisteröitymistä, mutta se luultavasti lopetettiin, kun sinne ei enää pääse.

Mutta voit kokeilla tästä: http://www.mixmobile.fi kohdasta: "Ilmaiset tekstiviestit".
      Siellä voit kirjoittaa lähettäjänimen itse, mutta loppuun tulee pieni mainos.
      Sen toiminta on varmaa, jos se ilmoitti viestin lähetyksen jälkeen: "Viesti lähetettiin".
      Silloin viesti menee luultavasti perille.
      Voit lähettää sieltä, enintään 5 viestiä, tai enintään 2 viestiä samaan numeroon päivässä.
      Hyvää päivänjatkoa!

• heisku

oon lähetelly tuolta viestejä ja ainakaan dna prepaiin numeroihin viestit ei oo menny perille :(

• jeppe

Kiitos vinkeistä:) mixmobilen ilmaiset viestit toimi ainaski soneran ja kolumbuksen liittymiin:)

• jormis
        jeppe kirjoitti:

Kiitos vinkeistä:) mixmobilen ilmaiset viestit toimi ainaski soneran ja kolumbuksen liittymiin:)

ja saunalahden, kokeilin äsken.

• miiiiiiiiuuury

moi!! en oo tod samaa mieltä!

• m4kk0
        miiiiiiiiuuury kirjoitti:

moi!! en oo tod samaa mieltä!

eipä tuo ainakkaaa täl hetkel toimi. :/

• wero
        jormis kirjoitti:

ja saunalahden, kokeilin äsken.

iha ok palvelu

• azra_69

moro soita heti kun oot hereillä... kuis sulla on muuten menny??soita heippa

• ruiku

apinat.fi sieltä voi lähettää päivässä 5 viestiä ilmaseks. mutta rekisteröinti kai maksaa..

iltalehti.fi tuolta saa ilmaseks 5viestiä päivässä ja rekisteröinti ei maksa mitää..

• vennitys

en tiiä onks siinä sitte tänäänki vikaa mut jos löydät jonku niin ilmota mullekki

• Saku porista

ILMOTELKAA Lisää kaikesta ilmaisesta ajanvietteestä,maksullista kuitenki tää netinkäyttöki on.

• jngffdkj
        Saku porista kirjoitti:

ILMOTELKAA Lisää kaikesta ilmaisesta ajanvietteestä,maksullista kuitenki tää netinkäyttöki on.

ei kyl toimi

• Make
        Saku porista kirjoitti:

No myönnetään, että netinkäyttö on maksullista, mutta jos yhteydellä on kiinteä kuukausihinta... Niin miksipäs viestejä ei kannattaisikin lähettää netistä?

• ...

gomobilen liittymään toimii.just testasin!

• Ietu

www.mixmobile.com

• ppf

en mä kyllä saa tota mixmobilee toimiin? ehkä vaan oon sen verran käsi mutta mistä mä sieltä löydän jonku ilmaiset tekstiviestit kohdan?? woot..

• 7egda
        ppf kirjoitti:

en mä kyllä saa tota mixmobilee toimiin? ehkä vaan oon sen verran käsi mutta mistä mä sieltä löydän jonku ilmaiset tekstiviestit kohdan?? woot..

Sama juttu

• ll

moro

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      200
      9590
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      30
      4341
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      106
      3903
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      95
      3789
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      201
      3302
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      18
      2815
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      122
      1347
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      66
      1277
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1144
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1131
    Aihe