Tietääkö kukaan nettisivua mistä vois lähettää ilmaisia tekstareita? joko ilman rekisteröitymistä tai johon on suht helppo rek.. Toi 1rstwap.com oli hyvä mutta mul ei ole toiminu pitkiin aikoihin väittää ettei creditit riitä vaikka ne olis täydet..
ilmaiset tekstiviestit
18
19471
Vastaukset
- dna
Niin. 1stwap:ssa ei enää voi lähettää ilmaiskrediiteillä, yhtäkään viestiä suomalaisten operaattorieden liittymiin.
Tuossa oli yksi sivusto, jossa pysyi lähettämään mainoksettomia (jopa flash) viestejä, ilman rekisteröitymistä, mutta se luultavasti lopetettiin, kun sinne ei enää pääse.
Mutta voit kokeilla tästä: http://www.mixmobile.fi kohdasta: "Ilmaiset tekstiviestit".
Siellä voit kirjoittaa lähettäjänimen itse, mutta loppuun tulee pieni mainos.
Sen toiminta on varmaa, jos se ilmoitti viestin lähetyksen jälkeen: "Viesti lähetettiin".
Silloin viesti menee luultavasti perille.
Voit lähettää sieltä, enintään 5 viestiä, tai enintään 2 viestiä samaan numeroon päivässä.
Hyvää päivänjatkoa!- heisku
oon lähetelly tuolta viestejä ja ainakaan dna prepaiin numeroihin viestit ei oo menny perille :(
- jeppe
Kiitos vinkeistä:) mixmobilen ilmaiset viestit toimi ainaski soneran ja kolumbuksen liittymiin:)
- jormis
jeppe kirjoitti:
Kiitos vinkeistä:) mixmobilen ilmaiset viestit toimi ainaski soneran ja kolumbuksen liittymiin:)
ja saunalahden, kokeilin äsken.
- miiiiiiiiuuury
moi!! en oo tod samaa mieltä!
- m4kk0
miiiiiiiiuuury kirjoitti:
moi!! en oo tod samaa mieltä!
eipä tuo ainakkaaa täl hetkel toimi. :/
- wero
jormis kirjoitti:
ja saunalahden, kokeilin äsken.
iha ok palvelu
- azra_69
moro soita heti kun oot hereillä... kuis sulla on muuten menny??soita heippa
- ruiku
apinat.fi sieltä voi lähettää päivässä 5 viestiä ilmaseks. mutta rekisteröinti kai maksaa..
iltalehti.fi tuolta saa ilmaseks 5viestiä päivässä ja rekisteröinti ei maksa mitää..
- vennitys
en tiiä onks siinä sitte tänäänki vikaa mut jos löydät jonku niin ilmota mullekki
- Saku porista
ILMOTELKAA Lisää kaikesta ilmaisesta ajanvietteestä,maksullista kuitenki tää netinkäyttöki on.
- jngffdkj
Saku porista kirjoitti:
ILMOTELKAA Lisää kaikesta ilmaisesta ajanvietteestä,maksullista kuitenki tää netinkäyttöki on.
ei kyl toimi
- Make
Saku porista kirjoitti:
No myönnetään, että netinkäyttö on maksullista, mutta jos yhteydellä on kiinteä kuukausihinta... Niin miksipäs viestejä ei kannattaisikin lähettää netistä?
- ...
gomobilen liittymään toimii.just testasin!
- Ietu
www.mixmobile.com
- ppf
en mä kyllä saa tota mixmobilee toimiin? ehkä vaan oon sen verran käsi mutta mistä mä sieltä löydän jonku ilmaiset tekstiviestit kohdan?? woot..
- 7egda
ppf kirjoitti:
en mä kyllä saa tota mixmobilee toimiin? ehkä vaan oon sen verran käsi mutta mistä mä sieltä löydän jonku ilmaiset tekstiviestit kohdan?? woot..
Sama juttu
- ll
moro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105