Mitä Suomessa maksaa Venäjän Sinisen pentu ?
Asun ulkomailla ja olen juuri hankkinut pennun täältä, kiinostaa tietää onko Suomessa hinnat samalla tasolla. Minun poikapentuni maksoi n.625 Euroa.
Venäjän sininen
4
408
Vastaukset
- tintti
Samoissa hinnoissa, 650 maksoin ihan äskettäin ;)
- Piu
Kaikissa kissakirjoissa joita olen lukenut, tämä rotu kuvataan hyvin hiljaiseksi äänen käytöltään, eräässä jopa mainitaan että nämä ovat niin hiljaisia ettei edes kiima-aikaa aina huomaa.
Meidän pentu on hiljaa yksin ollessaan (esim yöllä, koska ei pääse makuuhuoneeseen) mutta kun olemme paikalla se välillä huutaa ihan "kurkku suorana". Sillä on ruokaa, puhdas hiekkalaatikko, leikkejä, syliä ja seuraa eli mitään akuuttia hätää ei näyttäisi olevan. Kuitenkaan tätä ääntelyä ei parhaalla tahdollaan voi sanoa naukumiseksi, vaan kissa suorastaan huutaa. Tähän mennessä olen kuullut sen vain kehräävän ja huutavan, se ei kurise tai na`u niinkuin muut kissat. Eikö se osaa vielä (3 kk)vai mitä se meinaa? Kissa on ollut meillä viikon.- tintti
tuo sininen on aika hiljainen tapaus meillä kyllä, mutta vanhempi kissamme (3v maatiais) harrastaa myös tuota kurkku suorana huutamista silloin tällöin (varsinkin iltaisin). Ei mitään hätää ole, tykkää vaan lauleskella. Ollaan käsitetty se siis niin että kissa yrittää naukua, mutta ei osaa. Kehrätä ei osaa myöskään, paitsi välillä "vahingossa" kun lähtee "moottorit" käyntiin ;) Yleensä tuon kissamme kehräys kuullostaa ihmeelliseltä korinalta ;)
Eli ei hätää.. - Satru
Minulla vuosia sitten ollut venäjänsininen oli ainakin hyvin kova käyttämään ääntään. Kissa suorastaan huusi, eräs silloinen useamman itämaisen omistaja sanoi, että ainakin hänen kissansa olivat hiljaisempia tähän siniseeni verrattuna.
Fiksu kissa oli tämä kissani. Äänen käyttökin rauhoittui iän muota - hiukan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154