Moromoro. On tässä tullu mietittyä, että mikä mahtais olla se kaikkein paras mopokypärä, turvallisuuden, hengittävyyden, hinnan ja ulkonäön suhteen. Kiitos avusta jo etukäteen!
Paras mopokypärä
6
4138
Vastaukset
- Jutustelija1
Aloitin 6-vuotiaana ajot mopoa väkevämmällä vermeellä ja sillä tiellä jatkoin. Tästä johtuen minulla oli mopoiän koittaessa jo valmiina MP-kypärä jota käytin myös mopoillessa...
Suositan samaa kaikille koska kunnon kypärä on parempi ja sillä ajot hoituu kypärää vaihtamatta sitten kun mopo-ikä taakse jää. - sormipoisnenästä
Hyvä kypärä istuu päähän kuin pipo.
Sen jälkeen katsotaan kypärän merkki, malli ja väritys. - HALUUKSTURPAAM8
Polkupyöräkypärä on hyvä ja hengittävä
- kooklaa
materiaalia valinnasta vaikkapa Motot.net tai Storm Motorin sivuilta tai täältä:
https://suzukipv50.wordpress.com/2015/02/12/mopoilijan-ajovarusteista/ - Vanhassa.vara
Ainoa kunnon kypärä on arai.
- Jutustelija1
Nolan on nopeille ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693