7lk terveystarkastus

Tarkastus7lk

Eli siis mitä siellä tapahtuu? Kokeileeko esinahkaa, koska mä en esim saa sitä stondikses taakse. Muuten kyl saan. Onko vanhemmat mukana?

24

2124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojuli13

      Kyl kokeilee ja meil ainaki piti olla vanhemman mukana.

      • ljoåjåij

        Vanhemmatko mukana? Muistelet nyt varmaan ykkösluokan tarkastusta? Ja mitä vitun järjeä enää 7-luokkalaisen esinahtaa jonkun lääkäritätin läträtä?


    • pojuli13

      No meil ainaki oli mukana. Ja esinahkaki tutkittii.

    • poikuliini

      Kokeilikos terveystäti myös kivekset?

    • Tietävä

      Meillä ei ainakaan 7lk:n terveystarkastuksessa katsottu penistä tai kiveksiä, vaan ihan nää perusjutut pituus, paino, näkö, kuulo, verenpaine jne. Ja sitten piti muistaakseni täyttää jokin lappu vaan?? Vasta 8lk:lla meillä tarkastettiin ne, jollon esinahka vedettiin taakse ja katsottiin, että meneekö taakse vai onko ahdas (ja ihan levossa, ei katsota meneekö stondiksessa). Ja sitten kokeiltiin vaan kiveksiä. Ja tohonkin terveystarkastukseen kuulu mun mielestä nää perus mittaukset ja jonkun lapun täyttö, missä kyseltiin kaikenlaist. Mulla ei ainakaan ollut vanhempii tai vanhempaa mukana vaan sanottiin, että vanhemmat voi tulla mukaan jos haluaa, mutta ei pakko. 5lk:lla tehtiin tää samanen eli katottiin kivekset.

    • Tarkastus7lk

      Kiitos tiedosta

    • bsbs

      jos hyvin käy, niin lääkäri on naispuolinen. joten ennen tarkistusta ei kannata muutamaan viikkoon runkata, niin voisi hyvällä onnella laueta kun lääkäri tutkii.

      • asdasdasdtyhdrttyer

        Jos on oikein tunnollinen naislääkäri niin se voi koettaa jopa 300 kertaa että esinahka varmasti liukuu hyvin. Vanhien naisten ei kannata sitä tehä koska ne jo tietää että se liukuu. Siihen hommaan varataan aina joku nuori neitsyt maria joka ei ole koskaan nähnyt kikkeliä. Sen täytyy tarkastaa myös kivekset koska vanhoilla naisilla on huonompi tuntoaisti. Paras tuntiaisti on tietysti kielessä ksoka siinä on vähiten ihoa tuntosolujen eessä. Se nuori kimma siis tsekkaa keilellä ettei kiveksissä oo ylimäräriä kyhmyjä ja ettei noo liian isot. Homma on pirun hidasta puuhaa joten tarkastettavan täytyy olla hipi hiljaa eikä hän saa tahallaan liikuttaa mitään jäsentään tai ulokettaan


    • kuiva.tosikko

      Kysy koulusta. Joka koulussa on eri käytännöt.

    • KasiluokkalainenHenkilö

      7 luokan terkkarilla katsotaan pituus paino kuulo verenpaine ja näkö, munaa ei sorkita eikä katsota, tai mitään semmoista eivätkä vanhemmat ole mukana. 8 luokalla asia onkin jo eri, silloin vanhempien/vanhemman täytyy olla mukana ja silloin munaakin taidetaan sorkkia, mutta pääasiassa vanhemmat ovat mukana koska 8 lk terkkarilta saadaan terveystodistuksia mitä tarvitaan esmi mopo/kevari/auto kortteihin tai vaikka armeijaan
      HUOM tämä on oman kouluni tapa, tavat voivat poiketa eri kouluissa eri paikkakunnilla.

    • itfutvfuktfiutfu

      Terkkarisetä kokeilee virtsaputken joustavuutta työntämällä peukalonsa juurta myöten reikään

    • poikuliini

      Vanhempia ei ollut mukana:
      Aiemmin 5.luokalla ja pissinäyte otettiin eteisen vessassa omatoimisesti - ja tietysti seuraavat riisuuntui siellä, naapurin likka kaverinsa kanssa vuorossa. Eipä tarvinnut hihitellä toisten elimille
      kun kaikki oli nakuna.

    • apuapapua

      Miten tahansa toimittiin niin mistä vaan intiimistä tarkastuksesta voi kyllä kieltäytyä jos sen kokee äärimmäisen ahdistavana. Ja vanhemmat nyt varsinkin voi pyytää odottamaan ulkopuolella tutkittaessa. Ketään ei voi mihinkään pakottaa.

    • Ninjapummi

      Joissakin kurkattiin pikkareihin, ainakin meidän koulussa.

    • fghdfghdfgh

      Mulla ei kokeiltu kyrpää.
      Muuten samanlainen terveystarkistus kuin ala-asteella, mutta mulla tarkistettiin kuulo.

    • tr0ll00n

      Kylmällä ruokalusikalla kokeilevat kiveksiäsi.

      • tr0ll00n

        lisäys edelliseen: äitisi ja mummosi ovat mukana katsomassa.


    • Sukkahousupukumiekkonen

      Kasilla tosiaan vasta katsotaan kassit ja herra heijari. Oli semmonen 25-30v nuori nainen tutkimassa minut ja alkoi stondata todella rajusti. Sitten hän kokeili esinahan taaksevetoa niin se oli minulle liikaa ja ammuin paineella mallit likan naamalle. Totesi vielä mulle pokkana että hyvinhän nämä toimii. Lähdin vähän nolona pois ja hän kutsui seuraavan sisälle saman tien vaikka silmälasit oli ihan mällissä. Aika touhua sanoisin.

    • KKornerukko

      Lusikkatesti

      • muistaisin

        Eiks se oo jo vitosella tai kutosella?


      • Anonyymi

        Pönttö ei sitä oo ennää olemassakaa


    • rewtwey

      Meil se testas meneeks esinahka taakse stondiksessa. Vanhemmat oli mukana

      • olen.tosikko

        No ihan varmaan joo. Samalla testattiin salaa kiihotutko kun vanhempasi ovat näkemässä. Jos sait stondiksen niin kiihotuit kun vanhempasi oli näkemässä ja mitäs se sanoo sun suuntautumisestasi...


      • rewtwey
        olen.tosikko kirjoitti:

        No ihan varmaan joo. Samalla testattiin salaa kiihotutko kun vanhempasi ovat näkemässä. Jos sait stondiksen niin kiihotuit kun vanhempasi oli näkemässä ja mitäs se sanoo sun suuntautumisestasi...

        Ei mitään, neropatti.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe