Smokey eyesit ja laiton vetävät kuteet päälle. Lähden baariin etsimaan seuraa kun sinusta ei ole seuraksi. Mökötät täällä vaan saamattomana.
Meikkasin itseni tosi nätiksi
20
603
Vastaukset
- Jxxxx
Hyi. :S
- samoillamennään
Niin minuakin etoo tuollaiset saamattomat miehet.
Sellaista tuo tuntuu olevan - parittoman sinkun elämä:
haikailua, uhkailua ja kiristämistä.
Eipä ole tullut liikuttua juottoloissa 20 vuoteen.
Parisuhteessa, ja avioliitossa, kun elän.
Yksinäiselle onnea matkaan!
Jospa se jo sinullekin siippa löytyisi.- asioistaoikeillanimillä
Menet baariin koska etsit uutta seuraa. Et siksi että minä mökötän täällä. Jos et etsisi uutta seuraa vaan haluaisit minun seuraani niin tulisit luokseni.
- Mökötetäänsitten
Mökötätkö? Minäkin mökötän. Ja ihan syystä.
- Olenkylläpyytänyt
Ja sinä olisit jo pyytänyt minua luoksesi. Minun pitää vain muistuttaa olemassaolostani, muutenhan et minua edes muistaisi.
- asioistaoikeillanimillä
En minä mökötä. Käytin ainoastaan sinun sanojasi. Ja minua ei todellakaan tarvitse muistuttaa kaipaamani olemassaolosta. Niin paljon hän on mielessäni ettei varmaan uskokaan.
- Mökötetäänsitten
Anteeksi, mutta en ole aloittaja. Mököttäminen vaan sopii nyt.
- tulinjuuri
Astetta viisaammaksi kun googlasin sanan smokey eye! :)
Eipä mulla muuta. Tämä ei ollut minulle koska minua ei ole koskaan pyydetty mihinkään.- FullMakeToo
Tulitko googlaamalla yhtään kauniimmaks? ;)
Kyläpä oli taas säälittävä toiki alottaja. Semmosthan se on, ku "elämään" ei mahu muuta ku meikkiä ja maskeerausta. ;) - tulinjuuri
FullMakeToo kirjoitti:
Tulitko googlaamalla yhtään kauniimmaks? ;)
Kyläpä oli taas säälittävä toiki alottaja. Semmosthan se on, ku "elämään" ei mahu muuta ku meikkiä ja maskeerausta. ;)Niin. Eikös sellainen mies joka tietää vähän yhtä ja toista näytä komeammalta naisten silmissä? Vai olenko hakoteillä..?
Tuohon loppuun voisin sanoa että ihan sama. Tuskinpa ketään kiinnosta tuo sinun jälkimmäinen teksti. - FullMakeToo
tulinjuuri kirjoitti:
Niin. Eikös sellainen mies joka tietää vähän yhtä ja toista näytä komeammalta naisten silmissä? Vai olenko hakoteillä..?
Tuohon loppuun voisin sanoa että ihan sama. Tuskinpa ketään kiinnosta tuo sinun jälkimmäinen teksti.Niinpä. Eihän teit "komistuksia" kiinnosta ku silikonit, tekoripset, liian paljastavat asut, hiuslisäkkeet, tekokynnet, ja niitä käyttävät jakorasiat. ;)
- niinmitentämämeneekään
Sinullahan on aina ollut aikaa täällä ohjailla/manipuloida ja sitä kautta saada mieleni entistä matalemmaksi... kuitenkaan haluamatta yhtään sen parempaa yhteyttä aikaiseksi. Ei se mitään... mene vain. Tällä kasvatat kuilua entisestään meidän välillämme mutta ethän sinä koskaan halunnut muutenkaan lähentyä.
- Vääräaika
Minä en ole täällä ohjaillut tai manipuloinut! Ei ei ei, en ole sellainen ihminen! Toivottavasti hän ei ajattelisi näin?! Elän tunteella.
- Lupaase
Ja mitä tulee näihin viesteihin täällä, älä ota mitään negatiivista itsellesi. Et voi tietää kuka täällä kirjoittaa.
- erikoistamenoatäällä
Kävikö kenenkään mielessä se, että aloittaja on saattanut tehdä monta aloitetta ja ehdotusta lähentymiseen ilman vastakaikua? Pitäiskö aloittajan nyt jäädä itkemään ja odottamaan monta vuotta mahdollista vastakaikua jos ehkä joskus jotain?
Aloittajan tarinahan ei kaikkia seikkoja kerro. Vastaajat tuomitsevat suoralta kädeltä tietämättä taustoja. - Voitkohansamaistua
Voitko vielä kertoa miten koet tulleesi manipuloiduksi? En ota tällaisia puheita kevyesti!
Hän on kyllä saanut minun mieleni matalaksi monestikin. Mutta otan siitä vastuun itselleni, niin kauan kun se ei tapahdu irl.
Tää kokemus kaikkinensa on saanut outoja reaktioita aikaan.
- trollihevonen
muistititko teipata kulkuset lahkeeseen kiinni?
- Selladta
Joo trolli ollu taas vauhdissa näköjään.
- näinpä
Pitkää päivää tuo jaksaa painaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2484295- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051093
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44861
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842