Olen 13v tyttö, asun kerrostalossa ja mun huoneessa kummittelee. Ja mä olen aina ennenkin kuullut, tuntenut, aistinut ja nähnyt aaveita. Tänäön illalla aijon puhdistaa itseni ja huoneeni 3 kynttilän avulla, ilman salviaa ja pappia, ja sitten viellä laitan ikkunan auki ja päöstän tai kösken siis henkiö löhtemään huoneestani sekä kämpästäni.
Tänään puhdistan kämppäni.
MirandaUusi
4
134
Vastaukset
- nihhhhhhhhh
Opettele kirjottaan
- pieru-Pertti
Pieraise voimakkaasti tasan keskiyöllä WC:n peilin edessä, niin kyllä
kummajaiset katoavat ! - Näitäon
Tilaa kanava voit hyötyä. Demonit, varjo ihmiset, Riivaajat, henkioppaat ja muut on taivaassa ja maan päällä ihmeellisiä voimia. Jumala ei ole ainut ihmeellisyys. Klikkaa Katso ja kommentoi
https://youtu.be/U5 - MirandaUusi
Öööö... osaan ittekki hoitaa homman ja silleen. En todellakaa tilaa mitää kanvaa, voit itte pierasta pänttööös ja opettele itte kirjoittaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195