Olen 13v tyttö, asun kerrostalossa ja mun huoneessa kummittelee. Ja mä olen aina ennenkin kuullut, tuntenut, aistinut ja nähnyt aaveita. Tänäön illalla aijon puhdistaa itseni ja huoneeni 3 kynttilän avulla, ilman salviaa ja pappia, ja sitten viellä laitan ikkunan auki ja päöstän tai kösken siis henkiö löhtemään huoneestani sekä kämpästäni.
Tänään puhdistan kämppäni.
MirandaUusi
4
142
Vastaukset
- nihhhhhhhhh
Opettele kirjottaan
- pieru-Pertti
Pieraise voimakkaasti tasan keskiyöllä WC:n peilin edessä, niin kyllä
kummajaiset katoavat ! - Näitäon
Tilaa kanava voit hyötyä. Demonit, varjo ihmiset, Riivaajat, henkioppaat ja muut on taivaassa ja maan päällä ihmeellisiä voimia. Jumala ei ole ainut ihmeellisyys. Klikkaa Katso ja kommentoi
https://youtu.be/U5 - MirandaUusi
Öööö... osaan ittekki hoitaa homman ja silleen. En todellakaa tilaa mitää kanvaa, voit itte pierasta pänttööös ja opettele itte kirjoittaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201