Spermanluovutus

Art1989

Hei!
Olen persoonaltani spiritualisti ja Isä-Äiti Jumalaan uskova ja yhtä affirmaatiota tehdessäni pienessä transsitilassa sitten sain vahvan visualisaation, että käyn luovuttamassa spermaani. Ajatus oli intuitiivisesti vahva. Olen miettinyt lapsentekoa, mutta minulla ei ole koskaan ollut paineita asian suhteen. Olen ajatellut, että jos on tarkoitettu niin tuon lapsen tähän maailmaan. Yleensä olen ajatellut, että se tapahtuu parisuhteessa, mutta ei tunnu oikeaa kumppania löytyvän, koska koen olevani kovin hengellinen ja tarvitsen omaa aikaa tilaa rukouksille ja itseni kanssa olemiselle ja tuntuu olevan vaikeaa löytyvän ymmärtävää kumppania, joka joko ei pelkäisi/kieltäisi Jumalaa. Puhdistan energiani säännöllisesti ja olen vahva karmaan uskoja. Eli lapsen suhteen ajattelen, että jos kuuluu karmiseen suunnitelmaani, niin tuon lapsen tähän maailmaan. Ajattelen että ihmiset ovat elämänvirtoja ja uskon, että me ollaan enemmän kuin fyysinen minämme ja että kaikki on energiaa joka on yhteydessä Kaikkeuteen. Lapsen tekeminen on minulle vain korkeamman suunnitelman toteuttamista ja en ota itseeni jos en saa omaa lasta parisuhteessa, mutta tämän visuaalisuuden myötä voisin antaa mahdollisuuden. Olen aina ollut terve ja henkisesti tasapainoinen ja voisin olla pappi tässä elämässä kirkossa, mutta olen valinnut mystikon tien. S24 palstaa tutkiessa näköjään voi luovuttaa klinikan kautta tai "muumimuki" menetelmällä. Mietin vielä valintaa, mutta vahvasti klinikan kautta, koska prosessi on tutkittu ja juridisesti tuettu. Lahjoitus kuulostaa tosi mahtavalta mahdollisuudelta ja tykkään ajatuksesta, koska muutenkin harrastan hyväntekeväisyyttä verenluovutuksesta rahalliseen tukemiseen.
Toivottavasti ei kuulostanut joltain käännytyssaarnalta =D
Mietin, että miksi kaikki eivät hae klinikan kautta hedelmöityshoitoa? Onko se liian kallista vai onko sinne niin pitkät jonot? Ja asettaako hedelmöityksen hakijat vaatimuksia luovuttajalle vai luovuttaako klinikka sattumanvaraisesti? Onko millainen valinnanvapaus hakijoilla luovuttajan suhteen?
Herkkä aihe tuntuu olevan joten asiallista keskustelua toivon syntyvän.
Kiitos

4

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niih

      Jollei puolisoakaan löydy, niin ehkei sua ole tarkoitettu lisääntymään.

      • Eräs-indikaattori

        Samaa mieltä.


    • Sateenkaar

      Hei!
      Hyvää ja perinpohjaista pohdintaa sulla.
      Klinikka on juridisesti kyllä turvallisin, mutta monille liian kallis vaihtoehto. Klinikan kautta raskaaksi tuleminen vaatii tuhansia euroja rahaa. Minä ja puolisoni olemme naispari, joka haaveilee perheen perustamisesta. Meidänkin kannalta klinikka olisi turvallisin vaihtoehto juridista puolta ajatellen, mutta valitettavasti meidän elämäntilanteessamme liian kallis. Joudumme siis nyt yrittämään löytää luotettava ja turvallinen lahjoittaja muita reittejä ja koettaa onneamme sitä kautta.

    • Mystica

      Hei Art1989!

      Kuulostat fiksulta ihmiseltä. Olen hyvin samankaltainen naispuolinen olento. =) Miltä sinusta kuulostaisi kumppanuusvanhemmuus? Olisitko halukas olemaan lapsesi elämässä mukana, mahdollisesti ilman parisuhteen velvoitteita? Minä kaipaisin kovasti lasta, mutta en välttämättä ainakaan sitä perinteistä parisuhdetta. Olen myös henkinen ihminen, ja on todella vaikeaa löytää samankaltaista kumppania, joka ymmärtäisi asioita, jotka ovat itselle tärkeitä. Olisi mukavaa jutella kanssasi enemmän. =)Jos yhtään kiinnostuit, laita mulle meiliä osoitteeseen: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe