Hei!
Olen persoonaltani spiritualisti ja Isä-Äiti Jumalaan uskova ja yhtä affirmaatiota tehdessäni pienessä transsitilassa sitten sain vahvan visualisaation, että käyn luovuttamassa spermaani. Ajatus oli intuitiivisesti vahva. Olen miettinyt lapsentekoa, mutta minulla ei ole koskaan ollut paineita asian suhteen. Olen ajatellut, että jos on tarkoitettu niin tuon lapsen tähän maailmaan. Yleensä olen ajatellut, että se tapahtuu parisuhteessa, mutta ei tunnu oikeaa kumppania löytyvän, koska koen olevani kovin hengellinen ja tarvitsen omaa aikaa tilaa rukouksille ja itseni kanssa olemiselle ja tuntuu olevan vaikeaa löytyvän ymmärtävää kumppania, joka joko ei pelkäisi/kieltäisi Jumalaa. Puhdistan energiani säännöllisesti ja olen vahva karmaan uskoja. Eli lapsen suhteen ajattelen, että jos kuuluu karmiseen suunnitelmaani, niin tuon lapsen tähän maailmaan. Ajattelen että ihmiset ovat elämänvirtoja ja uskon, että me ollaan enemmän kuin fyysinen minämme ja että kaikki on energiaa joka on yhteydessä Kaikkeuteen. Lapsen tekeminen on minulle vain korkeamman suunnitelman toteuttamista ja en ota itseeni jos en saa omaa lasta parisuhteessa, mutta tämän visuaalisuuden myötä voisin antaa mahdollisuuden. Olen aina ollut terve ja henkisesti tasapainoinen ja voisin olla pappi tässä elämässä kirkossa, mutta olen valinnut mystikon tien. S24 palstaa tutkiessa näköjään voi luovuttaa klinikan kautta tai "muumimuki" menetelmällä. Mietin vielä valintaa, mutta vahvasti klinikan kautta, koska prosessi on tutkittu ja juridisesti tuettu. Lahjoitus kuulostaa tosi mahtavalta mahdollisuudelta ja tykkään ajatuksesta, koska muutenkin harrastan hyväntekeväisyyttä verenluovutuksesta rahalliseen tukemiseen.
Toivottavasti ei kuulostanut joltain käännytyssaarnalta =D
Mietin, että miksi kaikki eivät hae klinikan kautta hedelmöityshoitoa? Onko se liian kallista vai onko sinne niin pitkät jonot? Ja asettaako hedelmöityksen hakijat vaatimuksia luovuttajalle vai luovuttaako klinikka sattumanvaraisesti? Onko millainen valinnanvapaus hakijoilla luovuttajan suhteen?
Herkkä aihe tuntuu olevan joten asiallista keskustelua toivon syntyvän.
Kiitos
Spermanluovutus
4
354
Vastaukset
- Niih
Jollei puolisoakaan löydy, niin ehkei sua ole tarkoitettu lisääntymään.
- Eräs-indikaattori
Samaa mieltä.
- Sateenkaar
Hei!
Hyvää ja perinpohjaista pohdintaa sulla.
Klinikka on juridisesti kyllä turvallisin, mutta monille liian kallis vaihtoehto. Klinikan kautta raskaaksi tuleminen vaatii tuhansia euroja rahaa. Minä ja puolisoni olemme naispari, joka haaveilee perheen perustamisesta. Meidänkin kannalta klinikka olisi turvallisin vaihtoehto juridista puolta ajatellen, mutta valitettavasti meidän elämäntilanteessamme liian kallis. Joudumme siis nyt yrittämään löytää luotettava ja turvallinen lahjoittaja muita reittejä ja koettaa onneamme sitä kautta. - Mystica
Hei Art1989!
Kuulostat fiksulta ihmiseltä. Olen hyvin samankaltainen naispuolinen olento. =) Miltä sinusta kuulostaisi kumppanuusvanhemmuus? Olisitko halukas olemaan lapsesi elämässä mukana, mahdollisesti ilman parisuhteen velvoitteita? Minä kaipaisin kovasti lasta, mutta en välttämättä ainakaan sitä perinteistä parisuhdetta. Olen myös henkinen ihminen, ja on todella vaikeaa löytää samankaltaista kumppania, joka ymmärtäisi asioita, jotka ovat itselle tärkeitä. Olisi mukavaa jutella kanssasi enemmän. =)Jos yhtään kiinnostuit, laita mulle meiliä osoitteeseen: [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788