Ollaan lähdössä kyseiseen kohteeseen ja otettu all inclusive paketti jacuzzi beach villa huoneella.
Kaikki kokemukset otetaan vastaan :)
- Kuinka olette toimineet tippauksen kanssa? Lukenu muutamasta paikasta että tippausta odotetaan ja jne. Joten mielellään kuulisin muiltakin kokemuksia. Tässä kun miettii paljon dollareita vaihtaa mukaan, koska siihenhän sitä rahaa menee vain. Jos johonkin muuhun rahaa menee sen voi maksaa sitten kortilla?
- Onko huoneissa jokin tietty määrä vesipulloja ja muita juomia per päivä?
- onko jotain maastapoistumis maksuja tai jotain muuta tärkeää mitä pitäis tietää?
- pukeutumisesta kun ollaan tarkkoja niin kehtaako kentälle olla jo kesämekossa malessa kun odottelee vesitasolentoa?
Kiitos jo etukäteen :)
Kuredu island resort & spa
5
2622
Vastaukset
- Lomaliisa
Juu hyvän valinnan olet tehnyt majoituksen suhteen. Meilläkin oli jaguzzi beach villa ja nautimme ihanista auringonlaskuista. Tippaamiseen pikkudollareita, baarissa on mukava antaa tippiä samoin siivoojille. Vesitasoon voi hyvin mennä kesämekossa kuin shortseissakin. Lentokapteeni lenteli shortseissa ja avojaloin. Aivan ihana paikka tuo Kuredu. Käykää vedenalaisravintolassa naapuri saarella. Samoin snorrkkelit mukaan sillä nähtävää on todella paljon jos et aio sukeltaa laitteilla. Kenkiään et tartte siellä eikä pukukoodejakaan ole ellet itse halua joskus pukeutua hieman paremmin. Ihanaa lomaa, mekin tehdään uusi matka lähivuosina 🐟✈️🌸
- Lomalle
Ihana kuulla! 😍😍 joo ravintolaa ollaankin katsottu,kävittekö siellä syömässä? Snorklausvehkeet onkin jo valmiina laukkuun,kuhan nyt muutama viikko vielä menis ja pääsis matkaan 😍😂
- Lomaliisa
Juu kävimme siellä kuuden metrin syvyydessä ravintolassa illastamassa. Olihan se hieman arvokas ,mutta ehdottomasti kokemisen arvoinen. Käykää meriretkellä, auringonlaskuretkellä, tutustukaa työtekijöiden alueeseen. Ihana paikka m8kä ei jätä ketään kylmäksi. Kuntosalikin löytyy jos haluaa kuntoilla. Rannalla kyntt8länvalossa ruokailu on myös romanttista.
- Lomalle
Ihanaa 😍 kiitos paljon vinkeistä 😊 täytyypä täällä kysellä jos vielö jotain tulee mieleen 😊👌
- Anonyymi
Olemme lähdössä Kurssille nyt huhtikuussa ja tupakoivia haluaisimme tietää saako sieltä ostettuun tupakkaa. Muuten kiitos jutuistanne. Olemme saaneet muutaman vinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279