Menin töihin työkkärin pakottamana ja inhoa joka hetkeä siellä. Eniten ottaa päähän kaikki kitisevät vanhat ämmät joilla ei muuta elämää ole kuin valittaa joka asiasta.
Minusta on epäreilua että ätmien pitää käydä töiss
22
317
Vastaukset
- öldfksöl
Inceliyden pitäisi olla peruste työkyvyttömyyseläkkeelle.
Teidän ätmien pitäisi tehdä paljon töitä elämässänne, että saisitte sitten kartutetuksi sitä rahaa ja varalisuutta tulevaisuutta varten. Varakkaampana te voisitte sitten ostella kaikkia mukavuuksia, kuten ison asunnon, hienon auton yms. Eikä se teidän ätmiys ole mikään peruste työkyvyttömyydelle, vaan ihan pelkkä teidän oma tekosyy työn välttelylle ja sosiaalitukien varassa elämiselle.
Voisitte ihan hyvin elää onnellista elämä ilman naistakin, sillä ei se onnellisuus voi siitä olla kiinni.- Kaisanoasaa
DarkFear kirjoitti:
Teidän ätmien pitäisi tehdä paljon töitä elämässänne, että saisitte sitten kartutetuksi sitä rahaa ja varalisuutta tulevaisuutta varten. Varakkaampana te voisitte sitten ostella kaikkia mukavuuksia, kuten ison asunnon, hienon auton yms. Eikä se teidän ätmiys ole mikään peruste työkyvyttömyydelle, vaan ihan pelkkä teidän oma tekosyy työn välttelylle ja sosiaalitukien varassa elämiselle.
Voisitte ihan hyvin elää onnellista elämä ilman naistakin, sillä ei se onnellisuus voi siitä olla kiinni.Ätmin ei kannata mitään asuntoa ostaa koska se asunto jää valtiolle kun ätmi kuolee. Sinäkään et ole naista saanut ja teet töitä hulluna, maksat veroja ja verot menee jonkun paskan jännämiehen taskuun.
- rumahcätmi
DarkFear kirjoitti:
Voisitte ihan hyvin elää onnellista elämä ilman naistakin, sillä ei se onnellisuus voi siitä olla kiinni.Ei kiinnosta hankkia mitään, en tarvitse "mukavuuksia". Mieluummin elelen vapaana sun veroeuroillas. Voisit tehdä yliitöitä vielä vähän enemmän, niin meille muillekin riittäis enempi jaettavaa.
Kaisanoasaa kirjoitti:
Ätmin ei kannata mitään asuntoa ostaa koska se asunto jää valtiolle kun ätmi kuolee. Sinäkään et ole naista saanut ja teet töitä hulluna, maksat veroja ja verot menee jonkun paskan jännämiehen taskuun.
Eikö sulla sitten ole edes sisaruksia ja/tai sukulaisia?? En ole turhaan tollaisia viitsinyt miettiä, että kenelle se omaisuus tuleesitten jäämään. Täytyy sitä kuitenkin olla paljon varallisuutta, että saa elää mahdollisimman onnelllista ja hyvää elämää.
Mullahan on ollut paljon naisia, enkä ole koskaan täällä mistään naisettomuudesta valittanut, kuten te ätmit sitä aina turhaan täällä vuodesta toiseen kitisette. Me tavalliset ihmiset kun nähdän tässä maailmassa vaan muitakin ihmisiä, kun vaan niitä huoria ja jännämiehiä., joista teillä luuseriätmeillä onkin oikein pakkomielle.
- Kaisanoasaa
Palkkasiko työvoimatoimisto sinut töihin koska ei kukaan muu voi ottaa tai pakottaa sinua töihin. Normaalille työnantajalle voi sanoa että olet ätmi ja sen jälkeen ne ei varmasti sinua palkkaa.
- eitäditsoittele
Miten ne muka pakottaa? Tämänkään vuoden aikana ei ole kuulunut koko paikasta yhtään mitään, joo leikkaavat kuudelta kuukaudelta mutta antaa leikata.
- Totuus-
Työ pitää hakea itse. Ei työkkäri mitään töitä anna. Jollet hae itse töitä niin ei tarvii koskaan mennä töihin. Ei työkkäri pakota töitä tekemään vaan kehottaa hakemaan töitä. Se on sitten yrittäjän päätös kenet palkkaa ja työhakemukseen voi kirjoittaa mitä vaan jos ei töitä halua. Voihan ne työkkärissä antaa jotain paperilappuja jossa on työpaikan osoite ja sinne pitää hakea mutta edelleen se on yrittäjän päätös ottaako kenet töihin. Ei töihin meno tee elämästä parempaa. Vain naisen saaminen tekee elämästä elämisen arvoista ja silloin voisi töihinkin mennä.
- pyh
Viikoksi ehkä se naisen saaminen tekisi elämästäsi "parempaa", sen jälkeen taantuisit takaisin tuollaiseksi passiiviseksi loiseksi.
- Mietin.vaan
Se että ette tee töitä koska ei ole naista on ihan paskapuhetta. Ette tekisi töitä vaikka teillä olisikin nainen. Olisitte edes rehellisesti lorvijoita sitten.
Periskin sai pillua pitkän odotuksen jälkeen, ja miten mies muuttui? Ei mitenkään. Sillä olisi ollut mahdollisuus jatkaakin pillun saantia mutta eipä enää kiinnostanut. Ei tainnutkaan olla elämää muuttava kokemus.
Joten turha kuvitella että kukaan muukaan naisettomuudella toimettomuuttaan selittävä oikeasti aktivioituisi vaikka saisikin naisen. Naisettomuus on vaan hyvä tekosyy.- mkhn
Iso peukku tälle kommentille! Asia on juri niin kuin selitit.
- Ruma-ätmi
Tein jumalauta töitä 15 vuotta ja ihan turhaan. Yksikään nainen ei ole moi sanonut edes koskaan.
- Mietin.vaan
Teetkin töitä itsesi eteen etkä jonkun palkintonaisen. Rahalla saa kaikkea kivaa millä sitä omaa elämää voi piristää.
- näikäviny
Turhaan meni sekin aika sit. Hyvä ettet sanonu kellekkään naiselle moi itse, olisi voinut joutua vankilaan.
Mietin.vaan kirjoitti:
Teetkin töitä itsesi eteen etkä jonkun palkintonaisen. Rahalla saa kaikkea kivaa millä sitä omaa elämää voi piristää.
Eipä ne ätmit välitä mistään rahasta ja varallisuudesta, kun heille se sosiaalitoimisto mahdollistaa sen pienimmän toimeentulon, johon he ovat ihan tyytyväisiä. Se onkin totta, että sitä naisettomuutta on aina hyvä ja helppo käyttää tekosyynä sille työnteon välttelemiselle.
- Totuus-
DarkFear kirjoitti:
Eipä ne ätmit välitä mistään rahasta ja varallisuudesta, kun heille se sosiaalitoimisto mahdollistaa sen pienimmän toimeentulon, johon he ovat ihan tyytyväisiä. Se onkin totta, että sitä naisettomuutta on aina hyvä ja helppo käyttää tekosyynä sille työnteon välttelemiselle.
Sinä ehkä saat rahasi sossusta mutta minä en saa. Varallisuutta on ihan tarpeeksi. Teet muka töitä mutta naista sinulla ei ole koskaan ollut siitä huolimatta.
Totuus- kirjoitti:
Sinä ehkä saat rahasi sossusta mutta minä en saa. Varallisuutta on ihan tarpeeksi. Teet muka töitä mutta naista sinulla ei ole koskaan ollut siitä huolimatta.
Mä en ole mikään sossun elätti, sillä ihan normaali YTK:n ansiosidonnaista saan ja lisäksi teen vielä töitä siihen päälle aina kun on tarjolla.
Mulla on ollut paljonkin naisia, eikä se naisen löytyminen edes ole mitenkään erityisen tärkeä asia, sillä mä viihdyn oikein hyvin sinkkunakin. Omaksi eduksi ja hyödyksi se raha ja varallisuus aina on, että ei siitä työnteosta ja varallisuuden karttumisesta koskaan mitään haittaakaan ole.- voi.mussukkaa
Totuus- kirjoitti:
Niin. Mamman perintö.
- Ossisti
Työhaluton Ossi raivostuttaa taas työnamrttyyreja. Siellä ne vanhukset kihisee raivosta kommenteissa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005872995.html
Pakkotyö on yliarvostettu jäänne yhtenäiskulttuurin luterilaisuudesta. Monesti hölmöläisen hommaa ja turhaa huitomista on koko ns. työ. Mie saan tietynlaista mielihyvää siitä kun tavara on minun oma ja kovalla työllä hankittu..
Elämä on hieman valosampaa kun ei tarvi asua kunnan asunnossa mamu-lähiössä..
:D- Ossisti
Tuon kliseisen perustelun työssäkäynnille olen kuullut ennenkin. Minä itse kun saan enemmän tyydytystä siitä kun olen työttömyystuista säästänyt vaikkapa television tai tietokoneen näytön. Jos palkkarahoilla olen ostanut jotain niin ei siitä samanlaista voittajafiilistä saa kun siitä materiasta tulee mieleen se kaikki ikävä vaiva jota olen työssä joutunut kokemaan saadakseni hankittua kyseisen tuotteen.
- asdfasdfadfasdf
Onneksi ne jotka ajattelevat niska limassa työn tekemisen olevan ihmisyyden mittari ovat katoavaa ryhmää. Mutta naiset kulkevat "tasa-arvoineen" silti jälkijunassa koska miehen duuni on yksi oleellisempia asioita mitä he katsovat, siis jollei nyt satu olemaan joku rahamies-oloneuvos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603