Oletha totta mulle vielä?

enhaluaisiluopua

Sano että me vielä joskus kohdataan <3

65

2954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinomaehtoinen

Vastaus on kyllä jos tunnen sinut kymmenien vuosien takaa. Kaikille muille sanon aina kiitos ei.

• Juutainoehkäjoo

Näinhän se on ollutkin.

• Heräsi.kysymyksiä
        Juutainoehkäjoo kirjoitti:

Näinhän se on ollutkin.

tainoehkäjoo? Hän odotti sinua mutta sä et häntä?
        tai tunnettiinko kymmenien vuosien takaa? (/näinhän se on ollutkin).

• Elluhalloyb

Tottakai me kohdataan jos kohtalo suo....👍😀👅🐇🐇💌

• hyvinväsynyt

Ei taida pelkkä kohtalo riittää. Kannattaa laittaa viesti tai muuten voi käydä niin, että kohdataan vasta monen vuoden päästä, eikä tässä enää nuorennuta. Odotan tämän vuoden loppuun. Ei enää jaksa kauaa sellaista "puolitiessä" olemista, mieluummin teen päätöksen olla aina yksin. Kevät ei ole "vihreä", muuten kuin kasvillisuuden osalta.

• Elluhalloyb

Kuka sä oot..
        Jos mies...eti munt...
        Mut muista...en tykkää kuin yhdestä miljoonasta...
        Mut olen kiltti...ja puhun kauniisti...
        No jos salamat ei iske pääs..😀🤔🍂🍃👅

• Onkototta

Hitto mää en edes tunne niin mont ihmistä!

• Kukakohan

Kyllä villin seksin merkeissä 👍 oksat pois

• TaasYksi

Pillurinkiläinen!

• Edelleenykkönen

Tottakai kohdataan. Älä luovuta. En mäkään. Molemmat tuntee toisen tunteet ja ne on vahvat,ei ne mihinkään katoa.

• TaiEhkäJoEnnenSitä

Sanon että marraskuun loppupuolella kohdataan.

• olishanse

ai missä? :)

• TaiEhkäJoEnnenSitä
        olishanse kirjoitti:

ai missä? :)

Tässä lähellä, oikea tietää kyllä missä :)

• jokunainen

kohdataan kyllä, jos ja kun kohtalo on sen kannalla. en tällä hetkellä usko, että minä ja hän pääsemme toisistamme eroon ;)

• määää

Joo, olisi kiva kohdata ihminen, joka on jättänyt minuun jälkensä. Mutta aina kun vaellan yksin kaupungin katuja, alan epäilemään asiaa. Vain sateessa uskallan itkeä, ettei kyyneleeni näy maailmalle.

• åpoiuytrewq

Tähän me kaikki voinemme samaistua.

• MiksiEdesEpäilet

Olen totta sinulle. Olen ollut jo pitkään ja tiedän, että sinäkin tiedät sen. Kun mietit sitä hetken niin ymmärrät kyllä, että murehdit aivan turhaan. Ajattelen sinua jatkuvasti ja kaipaan näkemistäsi joka hetki enemmän ja enemmän. Me näemme vielä ja uskon sen tapahtuvan hyvin pian. <3

• meidänhöpinöitä

K-naista kaipaan, ja sen tyhmiä juttuja.

• rohkeestinyt

Jopa sun pienillä aivoillasi tää tulis helposti ratkaistua.

• oletkosinäsejoka
        rohkeestinyt kirjoitti:

Jopa sun pienillä aivoillasi tää tulis helposti ratkaistua.

Pitää itseään liian fiksuna pelkäksi pilluksi?? :'D

• rohkeestinyt
        oletkosinäsejoka kirjoitti:

Pitää itseään liian fiksuna pelkäksi pilluksi?? :'D

Rapsuta rauhasias pässi

• oletkosinäsejoka
        rohkeestinyt kirjoitti:

Rapsuta rauhasias pässi

Rapsutan ilomielin... ja rohkeesti. On jokunen muukin tykännyt rapsutella niitä ilomielin... ja joku joskus hymähtänyt kun on ensikertaa päässyt rapsuttamaan... wonder why!? Oh well... it's something you will never find out.

• Löyty

Rapsutan ilomielin... ja rohkeesti. On jokunen muukin tykännyt rapsutella niitä ilomielin... ja joku joskus hymähtänyt kun on ensikertaa päässyt rapsuttamaan... wonder why!? Oh well... it's something you will never find out.

Hyvä niin.

• rohkeestinyt

Hilse pistää yskittämään kun tarpeeks raapii

• ainanesotketaan

Tyhmät spämmääjät pilasi, K-naiseni kaipaus viestin :(

• Jokujostakin

Aloittajalle. Kuinka kauan olet tuntenut hänet?

• viimesyksystäasti

Reilun vuoden verran.

• suuntasama

Ei pysty lupaamaan. Sä oot ollu mykkä niin kauan ja mä oon juossu karkuun niin kauan niin eiköhän jatketa tällä linjalla kunnes hiipuu pois.

• mykkyys

Voi johtua monesta asiasta... vaikka siitä että toista askarruttaa jokin asia sinussa eikä osaa kysyä sitä... tai vaikka siitä että toinen osapuoli kokee asian niin ettette ole samalla aaltopituudella niinsanotusti. Tai sitten vaikka ihan yksinkertaisesti siitä ettei toista voisi vähempää kiinnostaa.

Suora yhteys, suora yhteys.... suoraan keskusteleminen toiselle eikä palstan kautta. Saattaisi ehkä jopa selkiyttää asiaa?? No mut... toi on ihan hyvä suunta. Itse aion ainakin pitää tuon suunnan.

• Yxsvaanjostain

Tahtoisin hänet vielä nähdä. Mutta aika näyttää miten käy.

• Oikeasti

Sen kun vaan kävelee sinne missä tietää toisen olevan, hyvin yksinkertaista. Voi vaiks sanoa et Kohtalo potkaisi perseeseen.

• juhannusjuhlakin

Ai niinku katsoo korteista että missä se paikka on, joo just.

• Näitänäitä
        juhannusjuhlakin kirjoitti:

Ai niinku katsoo korteista että missä se paikka on, joo just.

Kyllä oli taas typerästi väärinymmärretty selkeästä kirjoituksesta.

• pässinbää
        Näitänäitä kirjoitti:

Kyllä oli taas typerästi väärinymmärretty selkeästä kirjoituksesta.

Hän tarkoittaa, ettei tiedä, missä toinen on.

• Yksinkertaistaa
        pässinbää kirjoitti:

Hän tarkoittaa, ettei tiedä, missä toinen on.

Silloin hän ei ole se jota on tarkoitettu!

• Rikkinäinensydän
        Yksinkertaistaa kirjoitti:

Silloin hän ei ole se jota on tarkoitettu!

Arvaatko, taistelen itseni kanssa, etten satuttaisi kumpaakaan. Muuten tulisin ovesi taa.

• jollekin_ajatus
        Rikkinäinensydän kirjoitti:

Arvaatko, taistelen itseni kanssa, etten satuttaisi kumpaakaan. Muuten tulisin ovesi taa.

Ehkä arvaankin. Toisaalta hyvä että epäröit, se kertoo ettei kyse ole sinulle yhdentekevästä asiasta. Minä uskon, ettei se satuttaisi meitä, mutta tuo taistelu sinun on käytävä yksin. En tahdo myötävaikuttaa. Haluan että itse päädyt näkemään minut niin että huomaat seisovasi oveni takana. Minä näen jo sinut niin.

Kirjoitan kuin eräälle naiselle jota kaipaan.

• Rikkinäinensydän
        jollekin_ajatus kirjoitti:

Ehkä arvaankin. Toisaalta hyvä että epäröit, se kertoo ettei kyse ole sinulle yhdentekevästä asiasta. Minä uskon, ettei se satuttaisi meitä, mutta tuo taistelu sinun on käytävä yksin. En tahdo myötävaikuttaa. Haluan että itse päädyt näkemään minut niin että huomaat seisovasi oveni takana. Minä näen jo sinut niin.

Kirjoitan kuin eräälle naiselle jota kaipaan.

Nainen olen. Se, että et halua myötävaikuttaa, on todennäköisesti se asia, jonka vuoksi olen liian epävarma tekemään siirtoja.

• voi

Toivon sydämestäni, että kohdataan.

• Näinsennäen

Jos on tarkoitettu, mikään inhimillinen tekijä ei voi sitä estää.

• unihiekkaa

Tekisi mieli kirjoittaa jotain myönteistä.
      On vain niin tyhjä olo.
      Toit kuitenkin iloa ja rakkautta elämääni.
      Kaikesta huolimatta. Ehkä enemmän kuin surua. Levollista yötä.
      <3

• ehkä.ensi.elämässä

En ole Ap, mutta taidan omia tämänkin vastauksen itselleni.
        Kaikkea hyvää Sinulle. :)

• Seuraavaanelämäänkö
        ehkä.ensi.elämässä kirjoitti:

En ole Ap, mutta taidan omia tämänkin vastauksen itselleni.
        Kaikkea hyvää Sinulle. :)

Minä omin sinun vastauksesi. Onko pakko odottaa.

• ehkä.ensi.elämässä
        Seuraavaanelämäänkö kirjoitti:

Minä omin sinun vastauksesi. Onko pakko odottaa.

Onhan se, jos molemmat eivät ole samaa mieltä siitä, että tässä elämässä olisi johonkin mahdollisuuksia etc.

• miksieimahdollista
        ehkä.ensi.elämässä kirjoitti:

Onhan se, jos molemmat eivät ole samaa mieltä siitä, että tässä elämässä olisi johonkin mahdollisuuksia etc.

Onko kyse varatuista vai onko molemmat noin kykenemättömiä kompromisseihin?

• ÖitäSulleMuru

Toki kohdataan, sanoinhan että nyt on tärkein.. Se mitä teet nyt, se määrittää mitä huomenna on. Eli ei ole mennyttä, eikä tulevaa. On vain nyt ja se merkitsee. Sano hänelle välittäväsi, jos hän vastaa sinulle siihen myönteisesti, niin hänkin pitää sinusta.

• käymäänvaan

Kaipaamalleni olen totta jos hän niin haluaa. Minä olen paikallani edelleen.

• sulkia

kyllä me vielä kohtaamme :) minä haluan uskoa niin <3

• menneistämärehti

Ohimennen ehkä. Irvistää voidaan toki toisillemme jos niikseen on.

• jamiksikäsnoin

Ei meillä ole mitään syytä irvistellä toisillemme :D Itse kyllä hymyillen moikkaan jos näen tai huudahdan että HEI!!! ;)

• ota.yhteyttä

Jos sä tahdot niin.

• Tahtoisinkylläkovasti

Kunpa uskaltaisinkin :/

• ettetmukauskalla
        Tahtoisinkylläkovasti kirjoitti:

Kunpa uskaltaisinkin :/

Mikä siitä toisesta tekee niin pelottavan?

• töttöröötööt

Tuntemattomille ei tarvitse antaa mitään lupauksia!

• VoimistutMielessäni

Toivottavasti kohdataan, ja voitaisiin olla kahden kesken riittävän pitkän aikaa. Niin kauan että kummallekin on selvää missä mennään.

• Jatkuvastimielessäni

Toivotaan <3

• OmanTienTaablaaja

Haluan suoristaa kaikki solmut välillämme, jos sellaisia löytyy? Olet mielessäni paljon, Lähes aina, kun olen ajatuksissani pohtimassa omaa tilannettani ja tulevaa.

• useinmielessäni

Samoin täällä. Aina jos on vain rauhallista aikaa ajatella asioita, ajattelen kaipaamaani naista. Aina.

• Tiedänettäsevaatiityötä

Minä olen niin väsynyt tähän kaikkeen.
      En silti halua luovuttaa, minulle rakkaiden ihmisten tähden!
      Minä tarvitsen aikaa, paljon vielä aikaa eheytymiseen - ihmiset ovat vaikuttaneet elämääni liikaa.
      En tarvitse perässä roikkujaa, roikkujia enkä keskenkasvuisia miehiä - joilla on käytöstavat heikoilla
      heitä joita vastaan koen että, minun on pakko puolustautua henkeni edestä!
      Ehkä joskus tulee toisenlainen aika, parempi aika elämässä - jonkun ihmisen rinnalla täällä kylmässä maailmassa. Nyt ei ole oikea aika tutustua kehenkään väärinkäsityksiä:
      Siitä mitä pystyisin tai mitä tahtoisin antaa täysin vieraalle ihmiselle.
      Ovat näitä hyvin isoja väärinkäsityksiä, joita on syntynyt ajatuksiin väkisin ja vain mielikuvien muodossa ihmisestä, joka ei pysty rakastamaan ketä tahansa eikä tahdo elämäänsä miestä jonka kanssa pitää taistella. Ainoa vapauttava, helpottava ajatus on päästä pois etäälle ja uusiin ympyröihin ja uusien ihmisten pariin. Se on ollut keino numero 1 selvitä täällä elämässä eteenpäin.
      Loput julkistan myöhemmin, jotta oikean ja arvoiseni ihmisen löydän rinnalleni kulkemaan.
      Luovuttaminen ja keskittyminen omaan elämääsi, on siis ainoa keino tässä elämässä sinun puoleltasi!

• MiesTäältäTakaa

Pidätkö minua kesken kasvuisena? Tai perässä roikkujana, ihmettelen kovasti mistä moinen johtuu. Omasta mielestäni olen kyllä näyttänyt että en pyytele apua, selviän itse tarvittavista asioista ja pystyn tekemään isojakin kompromisseja. En ole koskaan ollut toisten perässä roikkujana ja aina olen elättänyt itseni työnteolla.

• Tiedänettäsevaatiityötä

No ethän sä tiedä että, kuka mä oon enkä mä tiedä että kuka vastasi mulle!
        En tarkoittanut kirjoituksella, millään tavalla työntekoa ja selviytymistä omassa elämässä.
        Tarkoitin että, kun ei ole mitään aitoa välittämistä ihmiseltä toiselle ihmiselle tässä elämässä, näissä ympyröissä eikä ole ollut aikoihin muissakaan ympyröissä yhtään mitään juttua kenenkään kanssa, niin tällöin tämä asia on menettänyt tavallaan merkityksensä minulle!
        On ollut vain vastamäkeä ja vaikeuksia, joihin kukaan ei ole ottanut kantaa oikein mitenkään.
        On ollut tämä oma elämä, jota ei osa oikein määritellä enään.
        Vaatii siis paljon työtä, että pystyy kiinnostumaan toisesta ihmisestä aidosti.
        Siis paljon mielummin olen / elän lähes yksinäni, rakentaen palapelin osia hiljalleen omille paikoilleen. Menneisyys on aina kulkenut mukanani enemmän ja vähemmän ja olen yrittänyt huolehtia ja välittää vain niistä ihmisistä, jotka merkitsevät minulle jotain.
        Tulevaisuudessa ei ole tilaa epäonnistumiselle, eikä minua kiinnosta mitkään yhden illan jutut -
        ei satunnaiset tapaamiset, jonkun tuntemattoman kanssa - jota en koskaa oppinut tuntemaan.
        En ole jäänyt liioin roikkumaan, niin sanotusti kehenkään ihmiseen - selittäen sitä.
        Tunteilla, kiinnostuksella tuohon ihmiseen.
        Joten en salli sitä enään että minussa roikutaan, koska ei ole olemassa mitään todellisia tunteita eikä liioin halua tutustua millään tavalla.

• Kohtaamisiinjuu

Olen totta ja kyl me kohdataan vielä.

• mitävittuu

No joo joo. Kuinka monta kertaa se pittä sanooooo?

• Osallistunpa minäkin: Aloituksesta tulee mieleen joiku, josta en lainkaan pidä. Joitakin vuosia sitten sitä pakkosyötettiin radiosta. Kyseisessä laulussa, josta en siis pidä lauletaan: "Ketä sinä odotat oikeasti? Miksen sulle totta olla saa?"

Yleisesti: Ihminen kohtaa ne henkilöt, jotka on tarkoitus kohdata. Esteitä kasautuu "kohtaamisten" tielle, jos henkilöt tai ajankohta ei ole oikea.

Yksityisemmin: Etköhän sinä pitkähiuksinen, 1970-luvulla syntynyt mies toimi taas jossakin asiakirjassamme oikeaksi todistajana(?) Kaikkea hyvää kaikissa tapauksissa Sinulle; olet mitä hyväkäytöksisin, empaattisin, älykkäin ja rauhallisin mies. (Sinusta todella huomaa, että sinulla on ainoana sisaruksena sisar, johon sinulla on hyvät välit.)

Ajattelen sinusta pelkkää hyvää!

• todentaju

Tiedän ettei kohdata. Ei enää, koska hän ei halua.
      Syytä vain arvailen. Luultavasti kiinnostus ei riittänyt.
      Olla totta tai ei... Ei se totta ollutkaan, missään vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      106
      5775
    2. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      183
      4853
    3. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      3580
    4. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      69
      2733
    5. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      57
      2551
    6. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      21
      1983
    7. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      34
      1634
    8. Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia

Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä
      Ikävä
      14
      1303
    9. Mussu näytti taas

oikein hyvältä...
      Ikävä
      10
      1284
    10. Vähän kädet tärisee

Näköjään vieläkin ❤️ onko meidän välillä vielä jännitettä vai ei?
      Ikävä
      10
      1242
    Aihe