Olisko kenelläkään kokemuksia porakoneeseen liitettävästä harjasta, helpottaako se voitelua ja millainen on tulos verrattuna perinteiseen harjaan. Millaisilla kierroksilla pyöritätte harjaa?
porakoneharja
6
1250
Vastaukset
- kannattaa
hankkia, laitat vaan porakoneeseen "teräsharjalaikan" ja hanat kaakkoon, kyllä lastu lentää suksenpohjasta.
- sauvaäijä
..ainakin jos huoltaa monia suksia. Tuskin se jälki sen parempaa on , jos vertaa käsin harjaukseen, jos nimittäin jaksaa hinkata uutterasti. En tiedä miten sitä pitäisi käyttää, mutta itse pyöritän nylonharjaa niin kovaa kuin akkukoneesta kierroksia irtoaa. Jälki on todellä hyvä, eli parempi kuin mitä käsin jaksan hinkata. Aika kallis harja, mutta hyvin toimiva laite.
Suosittelen, jos on "ylimääräinen" 50 euroa. Harjan lisäksivän pitää olla kädensija, joka on myös suolaisesti hinnoiteltu (START). - nilkkapainot
Minusta kyllä se harjaus on pienempi vaiva kuin hiihto.
- noinkaan
meillä hiihtää kisoissa 3 lasta/nuorta ja väliin kiirusta pitää suksien kanssa. Väliin tuntuu hullulta viettää ilta ja osa yötäkin suksia voidellen ja sitten kersat porhaltavat kisamatkansa 5-15 minuuttiin.
Kokeilimme takaa-ajokisaa ekaa kertaa tänä vuonna ja huh huh! Arvioni kelistä meni poskelleen ja perinteisen osuudelle oli tosi kiirus saada toimiva suksipari jokaiseen jalkaan. Palkkaan kohta apulaisen.
- Hiihdonohj..
on iso määrä suksia laitettavana ja usein,sitten kyllä kannattaa.Ainakin kovimmille parkuille hyvä.Ainoastaan se on nopeempi ja vähempi hikinen,kuin perinteinen harjaus.
- Jeppe
Onko kokemuksia, "speedy ski roller" sattui vastaan surffaillessa.
http://personal.inet.fi/yritys/muovi-set/kuviokone.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919