The Strain - Vitsaus

Lyhestä virsi kaunis, eli lentokentälle laskeutuu kone, jonka mukana olevista matkustajista (mukaanlukien henkilökunta ja lentäjät) vain kourallinen on selvinnyt elossa, loput ovat kuolleet outoon tautiin. Ongelma vain on, etteivät kuolleet pysy kuolleina, vaan heräävät henkiin ja alkavat levittää tautia. Myöskään ns hengissä selvinneet matkustajat eivät ole kunnossa.
Tohtori Ephraim Goodweather ja hänen tiiminsä kutsutaan tutkimaan uutta puhjennutta virusta, joka tekee ihmisistä vampyyreja. Viruksen levitessä vauhdilla ryhmä joutuu taistoon ihmisrodun kohtalon puolesta.

Eli onko kukaan katsonut tätä sarjaa? Tää perustuu siis kirjasarjaan, mutta tätä sarjaa on neljä kautta ja muutenkin eroaa joissain asioissa kirjasarjasta. Sori ei spoilereita. :)

Itse sain juuri kolmannen kauden katsottua ja tähän asti olen pitänyt näkemästäni. Tai no melkein. Mutta aion katsoa sen neljännekin, jos jostain vain saisin käsiini. HBO:lla sitä ei vielä ole, vaikka koko kausi kokonaisuudessaan on jo tullut ja mennyt maailmalla.

Tekisi mieli puhua niin paljon tästä sarjasta, mutta kun olen tietoinen, ettei ihan kaikki ole katsoneet kaikkia kausia, niin en myöskään halua spoilata.

Mulla on jo muodostunut suosikkikin tästä sarjasta, tosin tämä ko. suosikki on kyllä syyllinen siihen, miksi ylipäätään halusin tätä sarjaa katsoa. Ja ei Eph ei ole suosikkini, vaikkakin hahmona hyvä. Suosikkini on yllättäen Eldrtich Palmer, joka osaltaan hämmentää soppaa ihan kiitettävästi.
Zack taas on turhaakin turhempi hahmo, jonka olis voinu jättää vaikka kokonaan pois. Ja hei, en ole ainoa joka on asiasta samaa mieltä, päätellen siitä, mitä olen tumblrissa lukenut.

Eli toivon keskustelua aiheesta, mielipiteitä jne. On vaan nyt kova hinku (kolmen kauden katselun jäljiltä) päästä keskustelemaan aiheesta. Suomeksi.

1

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sit kai oo muita The Strain faneja... Vai onko? Hei keskustelua kehiin, please!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1864
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe