The Strain - Vitsaus

Lyhestä virsi kaunis, eli lentokentälle laskeutuu kone, jonka mukana olevista matkustajista (mukaanlukien henkilökunta ja lentäjät) vain kourallinen on selvinnyt elossa, loput ovat kuolleet outoon tautiin. Ongelma vain on, etteivät kuolleet pysy kuolleina, vaan heräävät henkiin ja alkavat levittää tautia. Myöskään ns hengissä selvinneet matkustajat eivät ole kunnossa.
Tohtori Ephraim Goodweather ja hänen tiiminsä kutsutaan tutkimaan uutta puhjennutta virusta, joka tekee ihmisistä vampyyreja. Viruksen levitessä vauhdilla ryhmä joutuu taistoon ihmisrodun kohtalon puolesta.

Eli onko kukaan katsonut tätä sarjaa? Tää perustuu siis kirjasarjaan, mutta tätä sarjaa on neljä kautta ja muutenkin eroaa joissain asioissa kirjasarjasta. Sori ei spoilereita. :)

Itse sain juuri kolmannen kauden katsottua ja tähän asti olen pitänyt näkemästäni. Tai no melkein. Mutta aion katsoa sen neljännekin, jos jostain vain saisin käsiini. HBO:lla sitä ei vielä ole, vaikka koko kausi kokonaisuudessaan on jo tullut ja mennyt maailmalla.

Tekisi mieli puhua niin paljon tästä sarjasta, mutta kun olen tietoinen, ettei ihan kaikki ole katsoneet kaikkia kausia, niin en myöskään halua spoilata.

Mulla on jo muodostunut suosikkikin tästä sarjasta, tosin tämä ko. suosikki on kyllä syyllinen siihen, miksi ylipäätään halusin tätä sarjaa katsoa. Ja ei Eph ei ole suosikkini, vaikkakin hahmona hyvä. Suosikkini on yllättäen Eldrtich Palmer, joka osaltaan hämmentää soppaa ihan kiitettävästi.
Zack taas on turhaakin turhempi hahmo, jonka olis voinu jättää vaikka kokonaan pois. Ja hei, en ole ainoa joka on asiasta samaa mieltä, päätellen siitä, mitä olen tumblrissa lukenut.

Eli toivon keskustelua aiheesta, mielipiteitä jne. On vaan nyt kova hinku (kolmen kauden katselun jäljiltä) päästä keskustelemaan aiheesta. Suomeksi.

1

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sit kai oo muita The Strain faneja... Vai onko? Hei keskustelua kehiin, please!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82